Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Želim da mi je poližeš...

 


Uvek su me privlačili muškarci sa bradom. To mi je jako sexy. Daje neku dozu muževnosti. 

"Slaba si mi tačka sa tom bradom, da znaš" 

E baš jednog takvog sam "upoznala" na internetu. Počeli smo da se dopisujemo. Privlačilo me je da ostanem da se dopisujem sa njim, iako to nije moj manir. Inače se vrlo brzo ta dopisivanja završe.

Kaže da je iz manjeg mesta, bavi se humanitarnim radom. WOW...humanitarni rad! Čak smo isti horoskopski znak. Ali to nije sve, rođeni smo na isti dan. Koja je to slučajnost.  A možda nije slučajnost?

Znam da mi je kroz dopisivanje sa njim kroz glavu prošlo svašta, a pošto se ispostavilo da volimo slične stvari....mašta je odradila svoje. U mojoj glavi scenario sa njim izgleda ovako:

Dok je on na leđima ja mu maestralno pušim kurčinu. Znaš kako to radim? Baš ovako

Gledam ga kako uživa, kako se uvija, osmehuje se i uzdiše. Znam da dovodim do ludila. Podižem se polako kako bih mu ljubila celo telo. Krećem od stomaka, mazim mu butine za to vreme. Povremeno onako samo da zaintrigiram prodjem ovalš preko njegovog kurca. Dopada mu se. I njegov najbolji drug odreaguje. 

Oblizujem mu bradavice, ukrutile su se dodatno. Vrtim jezikom po jednoj dok drugu nadražujem prstićem koji sam sebipolizala i u tom momentu ga pogledala onako bezobrazno. Uhvatio me je za struk, stegao. Zatim pustio i krenuo rukom da mi prelazi preko guze. Steže moje tange. Udara me po guzi jednom, pa još jednom... 

Nastavljam da ga ljubim po grudima, da ga mazim neizmenično, po telu, po kurcu. Prilazim njegovom vratu. Osećam blizinu njegovog daha. Sve ga bolje čujem što sam bliža njegovim usnama. 

Pogledam ga na sekund i stavim njegovu ruku na moje velike sise. Sise su mi petice. Dozvoljavam mu da mi lize bradavice dok mi se tange natapaju sokićima. 

Podigem se tako da mu sednem na lice. UHHH! Tako mi to prija. "Otvori usta i liži mi pičkicu"-kažem mu.

Osećam da je to jedva dočekao. Kreće da vrti jezikom. Da je liže celu, dok mi jednom rukom čvrsto stiska guzu. Povremeno je blago udari. Tad dodatno uzdahnem"Ahh.."Mnogo volim da mi se mazi guza.

Trljam mu se o jezik. Nabija mi pičkicu na svoj jezik, sve brže.

Znaš li da samo od lizanja mogu da svršim?

Uvijam se tako od zadovoljstva... "Ah, bravo, S... Bravo... uh... nastavi tako...ubrzaj...aaah ah.. sad lagano. Želim lagano da mi je ližeš. Tek ovlaš"

Pokazujem mu mesto koje obožavam da mi se liže. Sluša me. 

Moja leva strana pičke je osetljiva i tu najviše volim da mi se liže. Od toga svršavam.

"Tako, tako.. "- osećam da sam blizu.

On to tako dobro radi. Kao da zna šta mi tačno i u kom momentu prija. Koja brzina, pritisak jezika.

Nije ostavio milimetar moje pičkice koju nija prošao svojim jezikom.

Skoncentrisao se na mesto koje me dovodi do vrhunca. Radi to baš kako treba- nežno, polako,samo tu jednu tačkicu nadražuje. Moji sokići mu se slivaju u usta i po licu. 

Osećam da kreće toplota da mi se spušta niz stomak, kreću prva grčenja...

"Aaaaahh... daaa... too .. uuu... mmmmm... ooh.. uh, kako je dooobroo" stežem ga svojim nogama, stiskam njegovu kosu, ali on ne prestastaje da mi liže dok svršavam. 

Sve oseća na svom jeziku, kako moja pičkica steže i gori od zadovoljstva!

Uh, kako je dobro. Polizao mi je sve sokiće, i nežno je pomazio. Legla sam pored njega...

Napisi mi u komentaru da li volis da lizes?

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog

 


Коментари

  1. hmmm...leva strana..mislis iz ugla onog ko lize ...ili iz tvog ugla... ?.. .ahh bre sto komplikovan rtaj seks u p.m.. dok sve naucis haha

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam da ližem pičkicu.. Ppgotovp odpouadi! 😋😋😋🤪

    ОдговориИзбриши

Постави коментар