Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Tinder

 Najpopularnija aplikacija na svetu za upoznavanje. Lično mislim da je super opcija. Toliko osoba samo na klik, da čak i ako si nesiguran u tolikom broju - mora se naći neko za tebe. 

Za one koji ne znaju, napraviš profil i kada vidiš profil biraš da li želiš sa tom osobom da komuniciraš tako što njenu sliku prstom pomeriš u desno, a ako ti ne dopada levo. Ili prosto na crveno x ako ti se ne sviđa i na zeleno, ako ti se dopada. Samo ako to uradi i ona za tvoj profil imate mogućnost da komunicirate.

Evo već par dana testiram.Zaista ima svega. Za svakog po nešto. Malo mi žao onih sa kojima sam komunicirala, ne znaju da smo u komunikaciji zbog testa, ali dobro, bar nije do njih... do mene je :D

Ovde ću da predstavim samo one delove koji mi se nisu sviđali i čije sam profile kliknula levo. 

Sve su ovo samo studije slučaja i moja perspektiva. Možda nekima devojkama ovo ne smeta, ali eto, bar neki ugao gledanja da imate.

Slike su uslikane drugim telefonom,ali shvatićete poentu. :)

Imamo sledeće kategorije:

Slike:

1. Polugole i gole slike muškaraca. Ajme .. to kad vidim, odmah levo :D

2. Slike iz teretane. U redu je, ako ideš u teretanu neka se to vidi na nekoj slici u odeći koja to diskretno pokazuje. To što se slikaš po teretani ne znači baš ništa.

3. Slike sa devojkama. Nebitno da li je sestra ili drugarica. Ili kao što sam videla, slika sa nekom ženom i tip joj zamaskira lice. 

4. Mutne slike. Nekako odaje neki bljak utisak. Ne znam. Ne mora biti profi slika, ali ako moram da škiljim da te vidim, lakše mi da te prekočim.

5. Slike sa iphone 6. Znači da je slika stara, nije do telefona. Ono, stavi stalak, uslikaj se normalo. ne mora da se vidi i telefon. 

6. Više slika. Jedna gde tip ima 60 kg, a na drugoj 160kg. Kako god da izgledaš predstavi se realno. Ako foliraš, kada dođe do susreta neće biti problem tvoj izgled, nego obmana.

7. Jedna tvoja i 10 slika parfema, prirode, nekih glupih šala i slično. 

8. Slika na kojoj si u prvom planu ti, a iza tebe haos. Nenamešten krevet, odeća na sve strane, ... jako loš utisak.

Informacije o tebi u opisu:

1. Obavezno popuni sve ponuđene stvari. Interesovanja, horoskop, posao kojim se baviš i ostalo što već nude, sad sam već zaboravila šta tačno.

2. U opisu za fakultet nemoj da stavljaš one gluposti-viša uzaludna, životni fakultet, Harvard ako nije Harvard,...

3. U opisu za posao isto tako - sam svoj gazda bez toga čega si gazda usmislu oblasti poslovanja, ne nužno konkretne firme. Ako staviš i konkretnu firmu, bolje. Ako ne želiš, onda samo vlasnik-proizvodnja, recimo. 

4. Osim ako ne želiš da ti je profil isključivo za ses, onda nemoj da pišeš varijante kao na prvoj slici- fantazije, ses želje, mogućnostii tako dalje.

5. Opis bez smisla  tipa -Samo vas posmatram (kao neki uhoda)

                                        -Dovoljno star da nešto, dovoljno mlad da nešto

                                        -  Neke patetične rečenice

                                        -Opis radi reda

6. U opisu ti stoji *pitaj* hahahaha neću da te pitam, daj mi nešto zbog čega te hoću :D

7. Postavljanje instagrama osim ako ti instagram nije posao. Kao tinder kurva ono, tu sam i javljajte mi se sve, nebitno koja je :D

Dopisivanje:

1. Kada me posle 3.poruke pita da se vidimo ili traži broj telefona. Hahah... čekaj malo, da vidim ja želim li uopšte da trošim vreme na šminkanje, sređivanje i da ti poklonim svoje vreme i prisustvo.

2. I poruke koje vrlo brzo budu Cao, lepotice. Ili odmah-prelepa si. Ok, ok.. znam ja to, ali niti si mi rekao nešto što već 100 puta nisam čula, niti te mogu shvatiti ozbiljno. Opet je ona varijanta izgledaš kao tinder kurva koja bi prihvatio bilo koju samo da hoće :D Lak si i nemaš kredibilitet više kod mene. Verovao ili ne, ima i nas žena koje ne volimo lake muškarce. 

3. Poruke u kojima odmah ispriča sve o sebi, i samo melje i melje, a ne pita ništa. 

4. Uloga žrtve. auuu... ovo je tek poseban slučaj. Ono ja sam dobar i iskren i ne prolazim dobro u životu zbog toga. Ili bilo šta slično tome. Automatski blok. 



Eto, to su neke stvari za početak. :) Ostavljam dole slike loših primera, pa možete i sami da procenite šta kod koga nije valjalo. 































































Коментари