Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Jebala sam se sa dvojicom! Prvi deo




 Maturska ekskurzija je bila u Vrnjačkoj banji. Nije mogao razred da se dogovori da li da idemo u inostranstvo ili ne. Nekima roditelji nisu dali, neki nisu imali para, pa je izbor pao na našu Srbiju. Meni je to super. Obožavam putovanja, ali mi je u vožnji autobusom jako muka. Pa mi je prijalo da idem negde bliže. A i treba ulagati u domaći turizam, zar ne?

Stigli smo u hotel. Bila sam sa jos dve drugarice u sobi. Banja je super. Volim i sad da odem i da posetim Japanski vrt.

Prilikom jedne šetnje prišao mi je stariji gospodin. Bio je baš zreo i tačno je znao da baš meni treba da priđe. Sigurno iz mene viri taj vajb napaljene devojčice koja voli starije tipove.

Ponudio mi je piće i ručak. Bio je veoma galantan. Moram da priznam da uživam kada me muškarac izvodi na ručak, večeru kupuje poklone. Osećam se prelepo tada. Što više poklona i pažnje moja želja je veća. To me jako loži. Osetim vrelinu pičke za svaki znak pažnje od galantnog gospodina. 

Bio je jako prijatan i zvao se Slobodan. Videla sam da su mi drugarice ljubomorne. Uvek sam imala momke. A i imala sam ih prva u razredu. I svi moji momci su bili dobri prema meni. Ispunjvali su sve moje želje i potrebe. Šta god da sam zatražila to sam vrlo brzo dobila.

Verovatno zato što sam jako umiljata i vesela. Sigurna sam da je tim starijim tipovima muka od dosadnih namrgođenih žena koje se stalno žale i zvocaju.  Kada bi žene bile nežnije prema svojim muškarcima i pružale im podršku umesto što ih stalno kritikuju sigurna sam da bi im bilo mnogo lepše.

Pričali smo veoma opušteno. Govorila sam kako mi je velika želja da jednog dana imam svoju firmu i puno zadovoljnih klijenata. A on se žalio na turizam. Pa čime bi se drugim i bavio u banji? Nismo dugo bili zajedno, morao je na posao. Ali smo uspeli da se dotaknemo teme sexa. Želeo je da me vidi opet. A kako i ne bi? 

Prošetala sam još malo sa drugaricama koje su vidno bile zavidne što sam imala predivan ručak, a one su morale da se zadovolje drugorazrednom kuhinjom našeg hotela.

Došla sam u smeštaj i krenula sa spremanjem za jednodnevnu turu posete manastirima koja nas je čekala sutradan. Shvatila sam da treba da kupim flašicu vode i još nešto od hrane za usput.

Krenula sam kroz hol kada sam ugledala poznatu osobu. Pa to je Slobodan! Radi u mom hotelu na recepciji. Juče ga nisam videla. 

"Hej, Tanja, otkud ti?"-pitao je

"Pa ja sam ovde na ekskurziji,. Drago mi je da si ovde, sad možemo više da pričamo."

"Idete sutra u obilazak?"

"Da,što pitaš?"-pitala sam

"Ako budeš ostala mogli bi da se družimo. Radim i sutra drugu smenu, a tvoja škola su nam trenutno jedini gosti. A i kolega može da me zameni."

"Hhahah..može kolega i da nam se pridruži." -rekla sam onako koketno kroz šalu.

Samo se nasmejao.

 I baš to sam i uradila. Rekla sam razrednom starešini da imam ženske probleme i da ne mogu sa njima.

Sa nestrpljenjem sam čekala Slobu.... Pičkica mi je već uveliko ovlažila.

Čula sam kucanje na vratima. Nestrpljivo sam dotrčala da otvorim vrata. To je bio Slobodan. Ušao je, i taman kad sam htela da zatvorim vrata, videla sam još jednog tipa.

"To je  moj kolega, Miloš.  Rekla si da može da se pridruži" - na tren sam se zbunila

"Da, naravno. Izvoli,"kolega", možeš da uđeš i ti."-odgovorila sam

Miloš mi je pružio flašu vina.

"Izvini, ne pijem alkohol.Imam flaširanu vodu i ceđeni sok od narandže koji sam ponela od kuće. Taj mi je omiljeni sok. "

"Može sok.", rekao je. Slobodan nije hteo ništa. 

Miloš je bio agresivniji lik od Slobodana. Pun sebe, nadobudan. Dok je Slobodan imao stav gospodina. 

"Čujem da voliš sex?"-rekao je Miloš

"A ko ga ne voli?"-odgovorila sam

"Ja sam došao da to proverim. Izvoli, sedi između nas.", rekao je Miloš

Malo uplašena, ali radoznala sela sam između njih. Osetila sam Slobodanovu ruku na mojim leđima, a Miloševu po kosi...

Spustili su se do moje butine...

Nastavak sutra uveče....

Napiši mi u komentaru da li si i ti učestvovao u nekoj trojci?Ako nisi da li bi želeo?

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog


Коментари

Постави коментар