Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Nas dve i on :) Drugi deo


 Prvi deo se nalazi ovde

Iako je tek svršio, posle našeg tuširanja već je bio spreman...

 Gledala sam u njegov gladak dignut kurac i odmah se u meni javio poriv da ga posisam. 

Ona je počela da ga ljubi i mazi.. Opkoračila ga je... Njena pička je bila blizu mojih usana... Lizala sam neizmenično nju i njegov kurac...

 Jednom rukom sam njoj nadraživala guzu, a drugom rukom navlačila kurac u moja usta... To sam radila sa velikim uživanjem.... Stenjali su oboje...

Počela je da mi privlači cela ova ideja o sexu sa dvoje ljudi u isto vreme. 

Ona se uvijala oko moje ruke, podizala guzu gore i dole u ritmu koji njoj odgovara. To me je još više palilo jer sam znala da se od moje ruke u njoj povećava želja za nabijanjem na kurac. 

Sisala sam ga žestoko. Stavila sam ga celog u usta i na par sekundi uspela da mu tako ližem jaja, zajedno sa celom tom kurčinom u ustima. 

Reagovao je savršeno.... Bio je krut i čini mi se još veći nego prvi put. Sokići iz njene pičkice su počeli da se slivaju i shvatila sma da je to znak da je spremna da ga primi.

Namestila sam joj njegovu kurčinu na ulaz i ona mu se polako nabijala... Dok je svojom guzom tako jahala po njemu gledala sam kako njegov kurac nestaje u njenoj glatko obrijanoj pičkici. Gutala ga je njena pička sa velikom strašću i željom. 

Mazila sam joj guzu, i ljubila po butinama dok sam u isto vreme nadraživala njegova jaja... Spuštala sam se da ih mogla lepo da ih ližem, sisam onako nežno... Samo da ih nadražujem ... Probala sam da ih stavim u usta oba, ali je bilo nemoguće, tako da sam stavljala da mi popuni usta jedno pa drugo jaje...

Nežnim pokretima se i on izvijao ispod nje, kako bi još bolje ušao i ispunio željnu pičku. Jaja su mu bila kruta, čvrsta.. Vadila sam ga s vremena na vreme i uzimala u ruke. Tada sam osetila njenu vrelinu... vratila sam kurac u nju...

Počela je brže da se nabija, a i on je ubrzao svoje pokrete... Uhvatio ju je za kukove i nabijao jako...

Prišla sam joj kako bih je ljubila i mazila sise... Tada sam sela na njgovo lice... Stavila sam mu pičku na usta.. Počeo je da me liže... A zver u meni je buktala... Nasađivala sam se na njegovu facu dok je ona skakala po njegovom kurcu.. 

Pokreti nam u početku nisu bili usaglašeni... Ali smo se brzo usaglasile ....grudi su nam se dodirivale... Gledala me je sa pohotom... "Da li uživaš?"- pitala je. "Oh da...Mnogo mi se sviđa, savršeno mi liže

Ali želela sam kurac...Sišla sam sa njega, i raširila noge...

"Želim i ja kurac"-rekla sam. Nasmejali su se oboje. On mi je sa osmehom na licu stavio njegov kurac.. Osetila sam kako mi ona mazi pičku i dok je on stegao moje noge u vazduhu... 

Prislonio je svoj jezik na moja stopala i počeo da ih liže dok me je nabijao.. Sve brže je to radio...

Ovog puta je ona opkoračila mene... Bile smo mu na izvolte... 4 rupice koje je mogao da izabere i popuni u tom momentu... Iskoristio je samo dve... Moju i njenu pičku...  

Punio ju je tako od nazad dok sam ja spustila prste na moju pičku.. Bila je mokra... Vlažnost se spustila na butine i na moju guzu... Trljala sam se jako...

S vremena na vreme se očešao o moju ruku... To me je dodatno uzbudilo..

To je to.. Osetila sam.. Krećem ... Aaaahhh Gotovo..aaaaaaa... Uhhh svršavala sam ... ahh i to jako... Kada je ona videla o čemu se radi... Brzo mi je stavila njene prste u pičku i rekla:"Želim da  osetim" To me je toliko uzbudilo da i dan danas kad svršavam mazeći klitoris volim da mi muškarac drži prste unutra.. Da oseti i on...

Njega je to toliko uzbudilo da je krenuo da je rastura od kurca...Čula sam koliko je glasno nabijao... U jednom mometu je on zastenjao jako,jako...  Poprskao je po guzi, a njegova sperma se spuštala  i niz moju pičku... 

Razmazivala sam je po njenoj guzi i po leđima, dok sam je ljubila.. Nežno smo se ljubile... 

Otišli smo pod tuš opet svo troje... Uživala sam dok smo se nas dve pod tušem mazile... Čistile smo jedna sa druge tragove njegove sperme... A li čak i tada nije izdržala da mi ne stavi prstiće i pičku... Uh... Pribila sam se uz pločice... Mazile smo se po celom telu... 

Želela me je još... 

Napiši mi šta misliš: da li smo je još ovako igrali ili je ovo bio jedini put?

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog

Коментари

Постави коментар