Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Nas dve i on... :) Prvi deo


 Sećam se da je bilo leto. Period nakon prve godine fakulteta. Tek sam upoznala Natašu. Družila sam se sa njom vrlo kratko, možda nekih mesec-dva. Bila je jako zanimljiva i simpatična devojka. 
 Punija u predelu kukova i guze, smeđe kose do ramena, plavih očiju sa grudima jača 4.

Često smo izlazele i jako su mi se ta naša izlaženja dopadala. Uvek je bio isti scenario, izađemo u poznat pab u Novom Sadu u Laze Telečkog (svi novosađani znaju o kom pričam) na živu svirku i nakon toga kod nje se žurka nastavlja jer je živela u centru. 

Uvek smo bile same nakon žurke. Prepričavale događaje od te večeri. Međutim jedno veče je pozvala svog najboljeg druga. Njega sam videla samo dva puta u životu. jednom kad nas je namenski upoznala, a drugi put sam ga slučajno srela na hodniku.

To veče sam bila u haljini na šljokice, srebrnoj. A ona u crnom sorcu icrnoj majci na bratele. Obe smo imale štikle. 

Sela sam na kauč, on je bio sa moje desne strane na fotelji dok je ona sedela za stolom preko puta mene. Vrlo brzo nakon dolaska kod nje u stan počela je priča o sexualnim iskustvima. Dok sam slušala njih dvoje, toplota je krenula da mi se spušta iz stomaka do moje pičkice. Vlažila je... Postajala vrela.

Nataša je spomenula kako je jednom prilikom lizala pičku i kako bi to želela opet jer joj je prijalo. 

U mom ošamućenom mozgu od sexulanih naboja samo sam izgovorila:"Ako baš želiš, poliži mene." nasmejla sam se kako bi sve bilo šala, ali ona se blago nasmejala i rekla:"A kad bi ti nas dvoje polizali?"
Malo je reći da sam se šokirala u sekundi, ali pomisao na to da me dve osobe zadovoljavaju u isto vreme je dovelo do mog odgovora:"Tako nešto se ne odbija."

Prišla mi je sa leve strane na kauču i pomazila grudi. "A da ti poližem za početak bradavice?"-pitala je.
"Paaa...samo ako mi poliže i on."-okrenula sam se ka njemu. Oči su mu zasijale. 
"Kako da odbijem dve lepotice?" - prišao je mojim grudima.

Izbacila sam sise preko haljine i osetila tople jezike na mojim bradavicama.
Počela sam odmah da uzdišem koliko mi je prijalo. Od nesnađenosti u novoj situaciju, samo sam ustala i prišla njemu. Uhvatila sam ga za ruku da ustane. Jedino što sam tada mogla je da krenem da ga ljubim i spustim ruku ka njegovom kurcu
Nataša mi se pridružila i skidala sa sebe odeću dok je svoj jezik stavljala u njegova usta. Menjale smo se koja ga ljubi ... u jednom momentu dok sam ja ljubila njega, ona je počela da se spušta i da me ljubi po telu. 

Skinula sam haljinu i ostala u gaćicama. Počela sam da delim svoj jezik sa njim. Skinula sam gaćice i spustila se ka njegovom kurcu. Bio je velik, sa velikim glavićem, obrijan... Nežno sam krenula da mu sisam glavić i oblizujem od vrha do korene i nazad. Sve vreme sam gledala u njega i iz tog položaja videla njihove jezike kako se spajaju dok joj mazi sise. 
Spustila se do mene i podelila kurčinu. Jezici su nam se preplitali oko njegovog glavića. Obe smo ga gledale u oči.

Mazile smo mu jaja, svaka sa svoje strane i gutale kurčinu do grla neizmenično. Ona je ustala i ostavila mi njegov kurac samo za mene. 

Počela sam da razmišljam o mom druženju sa njom i nisam bila sigurna da li je ovo scenario koji je ona priželjkivala od početka.
 Moje misli su prekinute njegovim vrućem  jezikom koga sam osećala kako mi oblizuje pičku celom dužinom.
Totalno sam bila ošamućena u tom momentu.

Nas dve smo se mazile i ljubile dok je on neizmenično lizao obe pičke.

Dok je njegov jezik bio na njenoj pički, Natašina ruka mi je mazila pičku i ljubila me po vratu, telu....

Prešli smo u spavaću sobu...

Legla sam i raširila joj noge:"Pa izvoli da mi je poližeš kad već toliko želiš"

Spustila se i naguzila. Svojim jezikom je prelazila nežno. Polako mi je sisala klitoris, dok je svojim prstićem punila moju pičku i veoma nežno me prstom zadovoljavala. 

Kako je bio lep osećaj Shvatila sam da nevaljala devojčica u meni postaje sve srećnija.  Želela sam još... Želela sam da se izgubim u tim čarima sexa i bluda i da ne idem odatle nikad. Sve što mi je bitno je da mi neko zadovoljava sve moje telesne potrebe. Te seksualne žudnje koje su u meni ogromne.

Prišao joj je od nazad i sve što sam uspela da vidim je njegova kosa dok joj liže pičku. Povremeno je podizao glavu da gleda kako se uvijam u tom vrtlogu strasti. 

Stavio joj ga je u pičku. Osećala sam da joj prija po pokretima. Jezik joj je brže zadovoljavao moju pičku sve u skladu sa njegovim ritmom nabijanja kurca. 
Prišla sam im sa strane da bih mogla da vidm kako joj ta lepa kurčina prodire u pičku. Poljubila sam ga i mazila mu jaja. Niz ruku su mi se slivali njeni sokići koji su cureli preko njegovog kurca. Stavila sam joj prste u usta da bi ih sve posisala.

Tada me je namestio na leđa i počeo divljački da jebe. Nabijao me je jako, do kraja... osetila sam njegova jaja kako me udaraju. Ona je ljubila njega i mazila vrh moje pičke. 
"Tako me razvali...ah... uhh... bravo, ah..."

Moji glasni uzdisi su ga napalili da je još samo par puta nabio kurčinu u moju pičku. Namestio nas je na brzinu i brzo nas isprskao. Sperme je bilo svuda po mom i njenom telu. 

Otišle smo da se otuširamo.

Čekao nas je.. Spreman.

Napiši mi u komentaru da li bi i ti želeo u trojku sa mojom drugaricom i sa mnom?

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog

Коментари

  1. Auu pa mislim da to ne treba ni da pitas 😍

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. To je retoricko pitanje, svako bi pozeleo... Ako imas neka iskustva sa squirtingom ili nesto slicno, objavi i to... Usput, koliko ti je godina, ako nije tajna? 🙂

    ОдговориИзбриши
  4. Ne, ali možeš da se pridružiš mojoj kučkici i meni 😉

    ОдговориИзбриши

Постави коментар