Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Poznati pevač

 Pošto je izglasana realna priča, da počnemo... Skratiću je,.. ;)


Prilikom jednog nastupa imala sam priliku da upoznam veoma poznatog pevača ExYu benda. To su mesta na kojima sam najviše volela da izlazim. Koncerti, pabovi, ... pravo uživanje za mene. Na jednoj od svirci, po dobrom običaju bila sam u prvim redovima. On za mene tako nedostižan, ja klinka željna svega. 

Zbog dobrih kontakata dogovorila sam slikanje sa njim nakon nastupa. Kada sam mu prišla, samo je razvukao usne u osmeh, a prilikom slikanja prilično blisko privukao uz sebe. Tada sam imala 17 godina. Za par meseci sam trebala da napunim 18, i tu činjenicu sam iskoristila da ga pitam za broj kako bih ga angažovala.

Dopisivanje je ubrzo usledilo. E sad... zamisli samo tako mlada, sva u tom rok raspoloženju, dopisuješ se sa jednim od onih koje svakodnevno slušaš. Mladost, ludost. Ali moje uzbuđenje je bilo veliko. Sama činjenica da se dopisujem sa njim. 

Nije on bio naivan ni malo. Video je priliku, a ja se nešto nisam ni bunila. Izvodio me je. Dolazio po mene u NS, izvodio u BG. Upoznala mnoge idole tih godina. Na sve moguće nastupe sam išla sa njim, i njegove i njegovih kolega. 

Do seksa nije dolazilo dugo. Sad ne znam ni kako bih to definisala, ali bilo je tako.

Sve do jedne večeri, kada smo posle viđanja u BG krenuli nazad za NS. Priča je išla kako je išla, ali je poenta da smo se našli na nekom skretanju. Noć... mi sami. Čvrsto me je stegao za butinu, i počeo da ljubi. Osetila sam kako vlažim. Počelo je da me pali sve. Nesvakidašnja situacija, meni prvi put u kolima, i to sa njim. Prešli smo na zadnje sedište. Bilo je komotno...

 Nežno, a opet nekako divlje je prelazio rukom po celom mom telu. Zvao me svojom klinkom. Pričao da najviše voli moje grudi i da hoće da se davi u njima. Dok sam opkoračena sedela u njegovo krilo, skinuo mi je majicu i grudnjak, i igrao se neizmenično sa grudima i spuštao ruku na guzu. Bila sam u farmericama,, krenio da ih otkopčava... i moje i njegove pantalone. Skinula sam mu gornji deo. Volela sam osećaj pod prstima kada sam mu prolazila kroz kosu. 

Zavukao je ruku od nazad do moje guze. Stisnuo je...Uhh kako mi je to prijalo. I dalje volim taj čvrst stisak za guzu tako ni od kuda. Skinuo me sa sebe kako bi mi skinuo pantalone, a kurac mu je već uveliko bio dignut. Prosečne dužine, tanji. Namestio me je da legnem na sedište, skinuo me i bacio se na nju. Dahtao je sve vreme... 

Osećala sam vrelinu njegovog jezika... polizao ju je celu, i spustio se na guzu. Do tada nikad nisam osetila kako je kada ti je neko liže. Kako je savršen osećaj! Ko nije nek proba obavezno!

Stavljao je polako i prst u guzu. Koji lud osećaj. Nadvio se nadamnom, i nisam ni trepnula, njegov kurac je već bio u meni...

Samo se glavom spustio do mene i pričao da oseća zidove moje pičkice. Mogla sam da čujem i uzdah, i reči u tom sexy govoru.. Da ga moja pičkica jako stiska, nadražuje.. "Mala, moram da mslim na sve drugo kako ne bih svršio odmah." Tako je lepo stenjao, uvijao se... Stiskao me za butine, što mi je posebno prijalo. 

Osetila sam veliki naboj sexualne energije. Želela sam ga još više, dublje. Neisksuna, osetljiva na svaki dodir, svaku njegovu reč. Sve me je palilo. Nisam bila svesna tada koliko te reči tokom sexa motiišu, uzbude, izlude... Da sam mogla da svršim od kurca, svršila bih tada. Pričao mi je koliko uživa, koliko je maštao o tome... Uvijala sam se tako napaljena, i od te želje morala da sednem na njega... Želala sam da se nabijem do kraja, jako... nikad glasnije nisam vrištala i stenjala... priključila se i njegovoj sexz priči ... u toj priči sam samo odjednom osetila kako me je naglo skinio sa njega i svršio...

Sela sam pored njega u neverici šta se sad desilo, kojim intenzitetom, brzinom.. spontanost je ključ izgleda.. 

Bio je zadovoljan, ja opčinjena. 

"Sledeći put mi pušiš kitu..." Sa osmehom sam prihvatila tu rečenicu...


Коментари