Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Misteriozna fantazija

 Znate bila je ta jedna devojka, malo starija od mene. Nisam znao da će me uzbudjivati da se dopisujem s nekim, a da o njemu znam sve, osim toga kako izgleda. Tu je zapravo bila najveća čar. Oboje strpljivi, spremni da ne vidimo ni delić jedno drugog, sve dok se ne upoznamo, a pričali smo kao da se znamo jako dugo i kao da smo veoma bliski. 

Uzbudjenje, tokom svakom našeg razgovora, kada mi je slala glasovne poruke mogao sam da ga osetim. Žudela je za mnom, kao i ja za njom. 
Strast, ispoljavali smo naše seksualne fantazije dok smo pričali, tako sve više nabijali neku zavodljivu tenziju medju nama.
Misterija, pored svega navedenog, svesni koliko uzbudjujemo i privlačimo jedno drugo, nismo znali kako ko izgleda.
Nije nam to na kraju ni bilo toliko važno, čekali smo, bili strpljivi, a evidentno željni jedno drugog. Došao je i taj trenutak, posle dugo vremena, rešili smo da se vidimo, oči u oči. Rešili smo da približimo našu strast tenziju, uzbudjenje, a misteriju konačno razotkrijemo. Ali da bi bilo još zanimljivije, pozvao sam je da odemo na jednu žurku, koja se organizovala u velikoj vili u predgradju. Žurka je bila pod maskama. Ohhh, još misterije. Naravno, pristala je. Dogovorili smo se da je sačekam ispred vile, a unapred odredili kako ćemo se prepoznati. Ona je nosila crvenu masku, a na levoj butini crvenu podvezicu, koja se itekako videla jer je njena vatrena haljina bila iznad kolena, dovoljno kratka da otkrije njene predivne noge. Ja sam nosio crnu košulju, crnu masku i prepoznala me je tako što sam oko zgloba na ruci imao crvenu narukvicu.

 Prepoznali smo jedno drugo, pozdravili se i odmah sam savio svoju ruku kako bi mogla da mu uhvati pod nju pa da krenemo unutra. U mojoj glavi su se odvijao mix različtih emocija. Vulkanska erupcija, strasti i uzbudjenja, bliskosti i osećajnosti.. svega što sam do tad držao u sebi, spremno čekajući da je prvi put vidim. Svaki par je u toj vili čekala spremna soba, za kraj žurke. Ćaskali smo, igrali, plesali. Definitivno nam nije bilo dosadno. Neretko bi ona ili ja ubacili neku rečenicu koja bi nam stvorila seksualni naboj. Neku zbog koje bi u mojim gaćama postajalo tesno, a u njenim gaćicama sve vlažnije. Atmosfera se zahuktavala, iz sata u sat, bili smo jedno drugom sve bliži, telo uz telo, usna do usne, šaputali smo svaku rečenicu jedno drugom na uvo. Ne mogu vam opisati kako sam se osećao. Misterija o kojoj sam toliko dugo maštao, drži me za ruku, ja nju oko struka, osećam njenu kožu na svojoj, a ona moj vreli dah po svom vratu. Došao je konačno i kraj žurke, a svi smo krenuli ka svojim rezervisanim sobama. 

Otključavao sam vrata, ušli smo, okrenuti jedno prema drugom, više nisam mogao da izdržim, zalupio sam vrata i odmah je pribio uz zid. Nije se ustručavala, odmah mi je skinula masku i rekla mi "to je to lice o kom maštam celo ovo vreme"! Skinuo sam i ja njenu, a u istoj sekundi su počeli strastveni poljupci. Moje ruke su milile po njoj, kao da nisam mogao da ih obuzdam, po njenom licu i vratu, po struku, bokovima, pa i butinama. Uhvatio sam je rukama za obe noge i podigao uz sebe. Ljubili smo se još uvek i krenuli ka krevetu. Bacio sam je dole i sekund kasnije se stvorio iznad nje. Moje usne su već krenule da istražuju tu dugo čekanu misteriju. Ljubio sam je po usnama, obrazima i vratu. U tim trenucima otkopčavala mi je košulju, a ubrzo i je i skinula. 

Njena haljina je počela da pada sa nje, a kroz par trenutaka se stvorila na podu. Usne su mi išle preko njenih grudi, predivnih, lizao sam ih, ljubio i palio je preko svih mogućih granica. Stigao sam i do njenih gaćica, skinuo ih i pogledao je. Uzdisala je i zavodljivo me gledala. Zaronio sam u njene dubine. Moj jezik je ispunjavao njenu već poprilično vlažnu pičkicu, a usne su je proždirale i upijale njene sokove. Uvijala se, uzdisala, uživala. Nisam želeo da ga izvadim, lizao sam je detaljno, dok me nije počela sve grublje i grublje da me grebe. Stvorio sam se preko nje, poljubio je.. a zatim je preokrenula igru. Okrenula nas je u suprotnom pravcu. Stvorila se preko mene i dok još nisam stigao da promislim, već ga je uzjahala. Duboki uzdah. Zajednički. Uvijala se po njemu, jahala i stenjala. Na sebi svojstven način je divljala na meni, željna moje, a ja njene misterije. Uzdisao sam zajedno sa njom, čuli smo se itekako. Ruke su mi bile na njenim guzovima, stezao sam ih, a povremeno i ošamario. Okrenuo sam je, ispod mene, a ostao u njoj.

 Gledali smo se direktno u oči dok mi je govorila da ne stajem i da želi da svrši. Stenjala je sve glasnije, dok sam se sve jače i jače nabijao u nju, prstima je trljala klitoris, željna da svrši, samo mi je vikala da ne stajem i da će uskoro svršiti. Osetio sam taj trenutak. Stegla ga je u sebi, svršavala je veoma glasno i obilno. Dok sam ja u njoj gubio kontrolu, uzdisala je neverovatnim intenzitetom. Izvadio sam ga iz nje i počeo da obilno svršavam po njenom stomaku.

Legao sam pored nje, pričali smo tiho, dok smo jedno drugom mazili mokra tela. To je ta misterija, dugo sam je čekao i dočekao. Strpljenje se isplatilo i moja misteriozna i najveća fantazija je sad pored mene.

Коментари