Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Zašto devojke ne vole "dobrice"

 Ovo će biti jedna od onih priča zbog kojih će mnogi prosto da odlepršaju sa mog instagrama ili će da zastanu i razmisle. Najiskrenije se nadam da će biti više ovih drugih jer ja nisam ovde da bih nekog osudila, posramila ili na bilo koji način ponizila. Ovo je sve moja perspektiva nakon iskustva koji očigledno imam, i to ne samo po pitanju seksa, koji ovde dominira. Ne isključujem čak ni opciju da jednog dana napravim čitav kurs za muškarce :D 

E kad smo to razjasnili hajde da prvo definišemo jednog "dobricu". To je uvek onaj lik koji je na 'leb da ga mažeš, napaćen u životu, uvek spreman da pomogne, i da se polomi oko devojke. Osoba koja izgleda prosečno ili čak i nije toliko prosečan koliko sebe stavlja u taj koš. Osoba koja pored sebe želi lepu i zgodnu devojku. Kao i svaki doduše. Kao što rekoh, studija slučaja će mi biti poznat snimak koji se sada vrti. 

Ako ne znaš šta je u pitanju, evo ga link https://www.youtube.com/watch?v=s5oQJmO0heo I ovo se može nazvati esktremnim slučajem, ali ima par momenata koji su mi privukli pažnju. Nego, primere iz emisije ću ostaviti za posle.

Kad devojke pričaju o nekome da je dobrica, uglavnom je to iz konteksta da ga gledaju kao druga. I onda uvek bude ono - devojke vole loše momke. Devojke vole zaštitu! U svakom mogućem smisliu. Sigurnost pored muškarca se definiše u sledećim stavkama- da može nju i decu jednog dana finansijski da podrži, da može fizički da je odbrani, da je mentalno jak da se nosi sa njenom inteligencijom, da je sposoban da popravi bar osnovne stvari u kući ili da je sposoban da plati stručnjaku u toj oblasti.

 Dalje, nebitno da li je muškarac ili žena, ljudi kada vide nečiji napredak da bi sebi bili bolji na sve moguće načine svesno ili nesvesno vuku tu osobu dole. U suštini na svoj nivo. Baš ću da pišem jednom o jednom tipu koji je radio baš to. I tu je onaj momenat u kom se žena spušta i gubi svoj potencijal i sjaj jer je tamo nekom "dobrici" tako lakše. 

Za mene taj dobrica u suštini nije dobar čovek, već mnogo češće jednostavno - kukavica. 

Pazi sad primer ovog drugog tipa u emisiji-otac mu valjda otišao ili umro, nisam sigurna kad je bio mali, skoro mu majka umrla i on živi sam. 

Koliko ljudi na ovom svetu živi samo ceo život? On je svoju majku bar upoznao i bila mu je tu 30 godina. Šta ćemo na primer sa Merlin Monro koja je ceo život išla od hraniteljske porodice do doma? Svakom je njegova muka najteža, ali taj primer nije jedini. Ne osporavam ni malo njegovu tešku priču, ali isto tako nisam mogla da ne primetim kad mu voditeljka kaže:"Možda gledaš sada u nekog ko je imao težu priču od tvoje." Da li je on i jednog momenta bio zainteresovan da čuje njenu tešku priču?Apsolutno ne, jer je on hteo samo ono što je sebi zacrtao tog momenta-da se vrati devojka koja ga je odbila i da uradi NE ONO ŠTO HOĆE ONA, već samo i isključivo ono što hoće ON. Zaista dobra osoba poštuje tuđ stav i mišljenje. 

I sada često se tu vrti jedna stvar-za ovo ćete me tek streljati :D Dobrice uvek bez izuzetka pomažu svima. I veličaju one koji to rade čak i na svoju štetu.  A ta sebičnost je dvosmerna. E sada je tu malo pipava stvar. Zašto dobrice to u stvari rade? Sve dok se bavimo pomaganju drugima, kod nas se dešavaju dve stvari:

 Sebičnost i prokastinacija.

 Prvo jer na taj način  se osećamo dobro. Zato što smo nekog "zadužili", osećamo se korisno, prijaju nam pohvale, 

Drugo jer dok pomažući drugima mi nas stavljamo u stranu. Mnogo je lakše ostati u ulozi žrtve i ne raditi na sebi dok pomažemo drugima, nego da u stvari zastanemo i zaista razmislimo o stvarimo koje treba da promenimo kod sebe. 

Lično aposlutno nikad ne bih pristala da mi neko učini nešto, a da mu je na štetu. Dok većina ljudi kad im nešto treba su u stanju i da se naljute ako ih neko odbije-zbog sebičnosti. A zašto ne bih pristala? Svesna sam druge strane i poštujem je, jer želim da i mene neko ispoštuje kad postavim svoje granice. I zbog mnogo važnije stvari- nikad ne dajem povod da mi se bilo ko obrati i kaže:"Ja sam tebi dao ovo ili ono." Svako je birao da da i tu odluku doneo svesno i svojom voljom. Često-zato što je želeo nešto za uzvrat. I u momentu kada ne dobije to što želi, onda prebacuje sva svoja "dobra"dela na mene. Ti ljudi su posebno opasni. 

Sledeća stvar kod dobrica je ta što oni uglavnom, i nisu toliko dobri. Oni samo nisu sazreli na nekim poljima, ušuškani, lakše im je kao što sam već napisala da ostanu pesimisti i žale se kako je život težak i kako nemaju sreću. Kao i tip iz emisije sa patetičnim govorom:"Ja sam sam, ostaću sam i umreću sam." I sve to dok mu voditeljka govori da ostavi svoj broj telefona da mu se jave devojke. Ali ne- on je morao da napravi dramu i da i taj primer iskoristi kao dokaz toga koliko nema sreće. 

Čitam komentare- Ima dobru dušu, duša je bitna... slažem se 100% sa tim. 

Ali zar je dobra duša samo ona "napaćena"? I pitanje je da li je uopšte dobra samo zbog toga.Pa on prvi da ima mogućnosti pitanje je kako bi se ponašao prema devojci, da li bi zaista bio toliko divan i veran. Zato kažem, "dobrice" često nisu dobre, samo ne znaju da se zauzmu za sebe. Nemaju emocionalnu inteligenciju. 

Sećate se tipa koji mi je pisao kako kradem pare od humanitarnih SMS-ova za fondaciju gde sam postavila da svako ko želi dopisivanje sa mnom pošalje 3 poruke na 3030? Pare koje ja nikad i ne vidim. I njegove poruke kako je on divan, vredan, radan, a ja "lako" zaradjujem? :D

I da li se zaista lako zaradi? Ja sam programer, glavu dajem da 95% ljudi koji se time bave samo zbog para ne mogu da zarade, programiranje nije naivna stvar ni malo, ako ne voliš. 

Ali on je hteo moju pažnju, pažnju bilo koje devojke jer je pre toga baš i pisao kako ga ni jedna neće. I UVEK kad mi neko to napiše ja znam da je problem definitivno u njemu. 

Sećam se jednog tipa koji mi je isto to pisao-danasnje devojke su ovakve, onakve, ja ne tražim puno,nije uvek do mene, bla, bla, bla... Da bih ja kroz razgovor shvatila da je on neviđeni debil koji želi top ribu, a nije joj dorastao. Ma ne mora ni da bude top riba, ali devojka sa mozgom. Zašto bi se ona spuštala na njegov nivo? 

Prvi kandidat iz emsije- pa ja bih njega pojela ne za doručak, nego ono... I kako na primer ja mogu sa tako nekim da imam išta? Lik ne zna ni ko je Niče.

Cela poenta je biti ličnost. A biti dobar je malo složenija stvar. Na primer, svi momci sa kojima sam bila u vezi su realno dobri momci. Bilo je pre nekih krimi rad varijanti, ali suštinski većina su normalni likovi. Za svakog imam sve najbolje da kažem. ali svakog od njih sam poštovala. Zbog stava. Ali su imali integritet. Ne možeš  ti da praviš gluposti u kojima ja izgubim poverenje. Gubiš integritet momentalno. Ili da se još na sve to ljutiš zato što ti ja ne verujem zbog tvog gluposti. Prosto je- gubim poverenje jer nisi čovek sa pravim vrednostima. Očajni potezi u kome sa jedne strane mi skidaš zvezde sa neba jer si "dobrica", a sa druge me varaš ne idu zajedno nikako. 

I nekako uvek ide ta tužna priča u celoj varijanti. Svako od nas na neki načim ima tužnu priču. Ali evo kad kuckam sa Patroncima, ja svakog od njih poštujem. Oni su mi super primer jer dopisujemo i upoznajemo dugo. Prosto su momci extra. Nekima je nešto u životu teže, nekima je lakše. I ponosna sam kad vidim kako se svaki od njih bori u životu sa svojim poslom. Nije svaki posao idealan, ali ima i napredovanja i razmišljanja o menjanju posla. Kada se neko žali i radi na promeni, to je skroz legitimno. Ali žaljenje radi žaljenja i privlačenja pažnje, to sa moje strane i strane bilo koje druge devojke nije i nikad neće biti prihvaćeno.

Znam tipa koji se žalio kako devojke vole nabildovane muškarce. To pre svega nije istina. Ali ako to uzmemo kao primer- ko tebi brani da se zdravije hraniš i ideš u teretanu? Ili žene samo hože pare- a ti bi kao pristao na devojku od 130 kilograma? Toliko mogućnosti za zaradu, ali caka je u jednom - treba raditi. Treba sesti za komp i pogledati neke kurseve koji ti mogu doneti novac. A to je ipak malo veći rad i napor, i zato je mnogo lakše ostati pesimista i žaliti se. I to obavezno uz rečenicu: "Jadan ja, sve dam ona kurva."

E sad mi palo na pamet. Upoznajem se sa likom, a njegovo rukovanje mlitavo. A priča kao da samo čekam da otvori usta da ga odalamim. Aman ljudi, radite na svojoj pojavi! Naučite da pričate :D Čitajte malo knjige, naučite nešto novo da imate da pričate o nečemu sa tom devojkom. Jedan mi jednom priča, a ja neću da je vodim na večeru, treba da platim, a ona neće odmah u krevet :D Pa brate, jel realno to? :D A vodi se kao "dobrica". I tako... imam ja 1000 primera, i mogla bih o ovoj temi do sutra :D

Devojkama trebaju dobri, iskreni, posvećeni, ali pre svega sposobni muškarci koji rastu i razvijaju se uz nas. Nama treba muškarac, oslonac, a ne da 100% vremena mi budemo te koje vuku napred. Ako nemaš šta da mi pružiš, i ako moj život neće imati veću vrednost, uspeh i razvitak pored tebe, nismo na istoj talasnoj dužini. Ja sam svojih kvaliteta svesna. Većinu njih ne ističem ovde, jer nije mesto, a ni potreba. Prosto normalnim devojkama trebaji svesni muškarci.

Da zaključimo: Primera ima raznih, i kod muškaraca i kod žena, ali ako ne radiš na sebi, nemaš pravo glasa. 

Instagram @erotika_blog


Коментари