Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Greške prilikom muvanja - biće nadograđeno

 Odavno se ova tema spominjala, i imala sam toliko zanimljivih stvari, ali nisam sve zapisivala. Tako da ćemo sad ovako-prvo šta mi prvo pada na pamet, i svakako sve čega se setim dodaću i obavestiću vas na svom instagramu. :) 

Sve će biti isključivo iz mog iskustva.

E sad ide ono što svi znate - samopouzdanje. I šta to u stvari znači. To je stvar koj apobija mnogo toga, ali ima jedna preduslov za ovo stanje. rad na sebi. 

Već sam toliko puta pričala koliko je rad na sebi bitan, u svakom smislu. Zajedno sa radom na sebi i sa iskustvom možemo bolje i brže proceniti situaciju. Umetnost da znaš na koji način da se ponašaš u datoj situaciji, da osetiš drugu osobu dolazi iz ta dva. Iskustvo+rad na sebi=samopozdanje i naravno uspeh kod ženskog pola.

Ono što većinu verujem zanima jeste da se što više njih smuva i odvede u krevet. 

A ima i onih koji vole i žele da osvajaju. 

U kojoj god da si kategoriji, ovo važi za sve.

Hajde da pretpostavimo da su ti mesečna primanja prosečna. Možda si i student. Sve to nema veze. Moraš da shvatiš da su to sekundarne stvari, ali su isto tako i veoma bitne. Ne same po sebi, već kao indikatori. 

Idemo slučaj po slučaj.

Slučaj 1.  Zarada i posao

Ako si ti tu gde jesi i ne želiš da napreduješ, moraš da shvatiš da ako devojka želi drugačije moraš biti svestan te činjenice. Iz ovakvih situacija sam ja imala sledeće "probleme" u početku.

Muškarac ne želi da napreduje. Uvek ima neki izgovor zašto je samo tu gde jeste. I to je njegov izbor. Ja nisam neko ko može da se zadovolji samo jednim poslom i da sam na istom mestu zauvek. Uvek sam na nekim kursevima, i realno posao bih menjala na 3 meseca, ako može :D Iako je programiranje isplativo. 

I nastaje problem kada se pojavi neko totalno statičan i ja. Taj statičan mene neće moći da shvati. Biću neozbiljna za njega zato što menjam poslove, firme, pozicije. Biću sve ono što on želi, a ne sme. Zato što nema ono što ja imam, a kažu da ih samo muškarci imaju :D  I onda tu kreće suptilno spuštanje, ponižavanje, prebacivanje kako bih se ja osetila loše i spustila se, da ne bih parirala njemu. Koliko sam se samo puta susrela sa tim! I naravno da ću uvek u tom slučaju da izaberem sebe. To je razlog zašto ja ne bih mogla da budem sa nekim ko ne zarađuje dovoljno. Ne zato što su meni pare neophodne od njega, već zato što uglavnom onaj ko nema pre svega želju da napravi pomak u životu mene spušta da bi se on osećao bolje. 

Savet: Nije neophodno da zarađuješ više od svoje devojke. Nije to svim devojkama bitno. Zaista nije. Neke samo žele muškarca koji će uvek biti tu za njih. Žele podršku, zagrljaj, Ti popričaj sa sobom da li možeš da ispratiš takvu devojku. Da li ćeš zaista biti ok sa svojim egom i neće ti smetati njen uspeh? Ako si spreman na to, onda NIKAD, ali NIKAD ne spuštaj njen uspeh.

Mene je muvao tip koji je bio sa našom veoma poznatom glumicom koja je pre-le-pa! I on mi je na početku pričao kako joj je jednom rekao:"Šta ta tvoja profesija, da propada svet, šta ćeš ti sa tim da doprineseš?" Odmah sam završila sa njim. Čime god da se bavi tvoja devojka - konobarica, čistačica, prodavačica, menadžer, ima svoju firmu, vodointalater, brate, podrži, ne omalovažavaj i ne jedi govna(realno)! 

Slučaj 2. Čitanje

Muškarac ne čita uopšte. Sve što mu se servira jesu vesti, društvene mreže. Zar je moguće da te baš ni jedna knjiga ne zanima? Ni jedna oblast? Ne mislim da je to izuzetno ključno. Ali može ti dati neku novu perspektivu, neke nove činjenice i novu temu za razgovor sa devojkom. Zamisli ona želi da podeli nešto sa tobom što je pročitala i ti joj prevrneš očima. 

Šta se tu dešava? Guraš je od sebe jer je njoj to bitno. Žene jako vole da podele sa muškarima koje vole i koji im se sviđaju sitnice koje ih čine srećnim. Budi pametan i iskoristi to što je podelila sa tobom. Prvo saznaćeš nešto o njoj, drugo ona će se osećati opušteno sa tobom da podeli sve. Mene kada muškarac preseče u tim trenucima, moja želja za njim opada. 

Savet: Uhvati se makar za jednog pisca, ako treba, pročitaj samo njegove knjige i ono, neka to bude tvoja varijanta. Volim samo to i kraj. Bar imaš neki stav. 

Slučaj 3. Realno smaranje

Taman je bio ispitni rok, a i jedan tip je podelio na Reddit-u pitanje da li ga devojka kulira ili je stvarno u obavezama oko ispita. I da li da joj se javlja kad vidi da je online. Znači ovako. Kada sam ti jasno stavila do znanja da sam u obavezi oko ispita - to znači to. I jasno mi je zašto je ona online,a ne piše mu. Nije odšla da bi se dopisivala. Došla je da bi se opustila, možda pitala nekog u studentskim grupama oko ispita i slično. Tu apsolutno ne vredi ono, ako joj je stalo, pisaće. Ma neće! Nije joj do nje, a ne do tebe. To svakodnevno pisanje u periodu obaveza je za mene samo velika odbojnost i pokazatelj koliko on čovek guši i smara, kada nije u stanju da iskulira koji dan dok mu se ne javim. Meni takve osobe samo izazovu osećaj odbojnosti, da kada i prođe sve i vidim poruku od njega u fazonu sam - jao, opet ovaj. I iz tog:"Jao, opet ovaj",teško možeš nazad. To svakodnevno pisanje mene ubije. Svi se mi nekad zaletimo kada se pojavi neko ko nam je wow, ali nažalost 99% slučajeva se završi i pre nego što počne. 

Dalje primer. Ja na ručku, i napišem osobi da mi je stigla hrana i da ću da jedem. I on umesto da mi samo poželi prijatno nastavi sa pitanjima. A šta jedeš, evo možemo još malo. Ma ne možemo. Hoću da jedem :D I neću da mi se hladi. 

Ili privodite razgovor kraju, ili ste ga završili ili devojka kaže da ide i to.. a ti nastavljaš sa nekim dodatnim pitanjima. Ako je kraj ragovora, kraj je. Reci da imaš nešto da joj kažeš onda sledeći put. I to je to. 

Čak mi smeta i svakodnevno ono: "Samo da poželim srećno učenje." Nekad - da. Stalno - ne! 

Savet: Zato je bitno da posmatraš, imaš iskustva, učiš i napreduješ. Da bi umeo da proceniš. Ali evo nekih smernica. Mene oduševe tipovi koji imaju osećaj za meru. Znači, pokazuješ zanimanje, ne smaraš. Ne žuriš nigde. Znam da povuče posebno ako ti se stvarno dopada. Piši par dana svaki dan, onda pauza dan ili 2. Ako kaže da je u obavezi, pustiš je. Kaži joj da ti se ona javi kada završi. Ili ako ti kaže,: "Čujemo se u petak, kad završim xxxxx.". tada možeš d aj epitaš hoćeš da ti se ja javim ili ćeš ti?I rešio si problem da budeš napadan, a daš joj prostora da vidi da nisi manijak i da imaš razumevanja.

 Realan primer. Moj dečko i ja samo se dopisivali dugo, dugo pre prvog dejta. I sad kad se setim, on i jeste pisao skoro svaki dan. Nekad je napravio pauzu od par dana. Samo što je uvek imao meru. Znali smo mi nekim danima da otegnemo razgovor na par sati kuckajući se. Nije to bilo često. Prosto je umeo. Nastaviću o ovome u narednom slučaju. Lepo se nadovezuje, 


Slučaj 4. Sebičnost

Uhhh ovo je jedan miks svega gore plus dodaci. Primeri kao i uvek najbolje pokazuju. Tip koji želi damu život kakav do sada vodi ostane nepromenjen, a da se devojka povinuje. Znači, žena je ljudsko biće, samo drugog pola. Za slučaj da neko nije upućen. :D Meni ovakvi tipovi samo daju utisak - neću ženu hoću sluškinju. Može i to, ali to onda nije neka visoko vredna devojka. (I da se manete sa tim da je vrednost žene sa koliko njih je spavala. To ćemo drugi put :D ) Znači ne može oba. Žena koja vredi zahteva poštovanje, ako joj ga ne daš, nema od toga ništa. To su one devojke koje ti izgledaju arogantno i umišljeno. Nisu, veruj mi. Ja često izgledam baš tako na ulici. Mnogi se iznenade kada progovorimo slučajno. Tačno se vidi promena na licu :D Samo ne rasipam energiju na svakog koji prođe, a da to nije  zaslužio. 

Nego, primeri su tu bili ovakvi. Jedan je živeo na selu. Koliko ja volim selo! Tamo ću definitivno završiti. To je pravi život. Jedna od prvih stvari koje su mi bili ono:"Šta priča ovaj?" Prilično brzo mi je rekao da očekuje da ja uložim u renovranje njegove kuće u vidu podrške moralne i finansijske. Auuu.. Kako to loše zvuči! I kroz ceo razgovor potencirao je to kako on radi svaki dan, umoran je od posla, hoće da mu se spremi, skuva, da ga sve sređeno dočeka Pa prijatelju, i ja radim puno radno vreme. Čak i više od tih 8 sati. Sem tog kućnog rada u ragovoru sa njim nije bilo nekih zanimljih stvari koje bi mene mogle da očekuju sa njim. Ono - ništa. Sve pod rečenicom- ja sam skroman, ne treba mi puno. To je tip osobe pored koje kvalitet jedne osobe propada ukoliko se prepusti i upusti u nešto ozbiljno. Tačnije svi moji kvaliteti bi propali. Ja bih uvenula. Uvenula bih jer bih radila samo ono što može apsolutno bilo koja osoba kojoj se plati. Svaka žena zna te stvari. Apsolutno je nebitno da li sam u pitanju ja ili neka druga, bilo koja druga. Toje osoba koju ne zanimaju želje devojke. 

Savet: Da li ti treba služavka ili žena? Da li si spreman da imaš kompletnu ličnost pored sebe ili samo nekog ko će da ti služi? Ako je ovo drugo, već si osuđen na propast. Pored žena koje ti se tek tako daju na tacni i peru noge, nema sreće i uzbuđenja. Međutim, ako ti za sebe otvoreno priznaješ da si sebičan i da ti treba baš takva, onda sve ovo što ja ovde pišem ti realno ne treba. Idi čitaj neku od mojih sex blog priča.

Slučaj 5. Forma, a ne suština 

Ovo je možda trebalo na smaom kraju, ali mi je ovim redom padalo na pamet. Ovo je osoba koja naizgled ima sve dobre osobine. Radi sve ono iz svih delova što je opisano pod savet. U prevodu na srpski - spolja gladac, a iznutra jadac. To je tip koji čita, gleda i sluša pametne stvari. Pun je znanja. Izražava se na nivou doktoranda ili samog doktora nauka. Pamti sve o devojci. 

A u suštini, forma bez suštine. Osoba kojoj ne mžeš 100% da veruješ, jer je duboko u sebi ozlojeđena, nesigurna i ima tendenciju da tuđ uspeh osporava. Čak i likuje tuđim propastima, teškim momentima. Čita modernu psihologiju i umesto da sve to naučeno uobliči, drži ih se striktno i totalno neprimenjivo. Osoba koja veruje da su sve ubice loši ljudi. To je jedna nestabilnost, sa oscilacijama i ni jedna ozbiljna devojka ga ne može shvatiti ozbiljno. Toliko korisnih stvari naučenih, znanja na izvolite. A opet, većina nije proistekla iz njega samog već iz naučenog.

Savet:  Ono što proističe iz nas, je ono što smo mi. Iako to danas nije baš prihvaćeno kako treba, psihijar je odličan lek. Tek kada sve te loše osobine iz nas se saniraju. Sav bes, ozlojeđenost, negativnost,.... tek tada možemo da radimo stvari sa pravom namerom. Dzaba cela forma, kada ne postoji suština koja izbija kroz poitivnu energiju iz nas. Tada se rađa ona suštinska sigurnost i veličina zbog koje se devojke dive svojim momcima. Dive se suštini

Slučaj 6. Poruke koje vuku na sex i potenciranje istog

Svaka poruka ti je poziv na sex, na ovaj ili onaj način. Kroz svaku situaciju pokušavaš da nametneš to. Uh tada obavezno idu i neke jako glupe šale. Ili onaj sindom velikog jebača. Joj, kako je meni to smešno :D Osim, ako to nije vaša šema, i ako niste u priči samo zbog toga.

Savet: Smanji. Čak i ako je samo kombinacija, ispoštuj je. Nisi ti ništa veći frajer. Kakav si gospodin pokazuje se pred kombinacijom. Lako je pred onom koju voliš. 

Slučaj 7. Drama

Delo radi namere divljenja. To je ono-radim da bih odbio pohvalu, i da bih imao za šta da se uhvatim da ti prebacim kada za to dođe vreme, a ne zato što želim.  Ili ono stalno zanovetanje zbog nekih sitnih i banalnih stvari. Pravljenje frke oko toga i naravno sve to prati demonstartivan odlazak. A onda kada na tu dramaturgiju ne odgovorim baš ništa, onda ide pasivna agresija:"Dobro, ako tako hoćeš." Pa da, hoću kada si mi po ko zna koji put odlazio zbog svakakvih gluposti. I onda kao očekuje da ga vijaš i valjda da ga moliš da ti se kao vrati. Ili me hoćeš ili me nećeš. Ako si digao frku zbog sitnice koja je eto tebi kao važna i doneo odluku da raskidamo, onda nema očekivanja da ću da te vučem za rukav.

Tako ne volim te dramatične koji u stvari hoće pažnju. 

Savet: Ne budi dramatičan. Ili budi, ali ne očekuj da će neko da te trpi takvog zauvek. 

Slučaj 8. Nepoštovanje njenih prijatelja i porodice

Sećam se tipa koji je potencirao  život kod sebe, a odlazak kod mojih je nazivao "odlaskom u goste". Uz ženu ide ceo paket. I njena porodica i njeni prijatelji. Ako se ne brineš i o njima, ti si onda neka podkategorija onih sebičnih. 

Savet: Poštuj i njjih, kao i nju.


Nastaviću i upotpuniću. :D Dosta za danas, već 2 i po sata pišem  :D

Коментари