Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Pricica dobijena na mejl (hvala na posvecnoj prici) :*

 Ulazim u tvoj kafic, podne je ,radni dan, kafic je prazan. Sedam u uglu kafica i nervozno palim cigaru. Dolazis do stola i neznim glasom pitas sta zelim. Dizem pogled ka tebi i ostajem bez daha. Visoka, sa dugom crvenom talasastom kosom, u uskoj crnoj suknji, belom kosuljom uredno zakopcanom. Bujnih grudi, zanosnih kukova, prelepom zategnutom zadnjicom. Sve to traje par sekundi, ali imam osecaj kao da se vreme usporilo i da traje beskonacno. A tek tvoje oci, o njima je tesko pricati, njihova se lepota ne moze opisati. Palave kao najcistija mora. Ponovila si pitanje, izvinio sam se i kao izgovor rekao da sam se zamislio, tezak dan od jutros.

 Pozeleo sam da kazem da zelim tebe ali nisam hteo ispasti nekulturan, sigurno to slusas svakog dana. Rekoh neki caj po tvom izboru sa dosta secera, od vrucine koja je bila nepodnosljiva, osecao sam kao da mi ke secer opao. Nasmesila si se i rekla da stize odmah. Ispratio sam pogledom tvoj odlazak do sanka, kao da si namerno uvijala kukovima dok su zvuci tvojih stikli odzvanjali kaficem. Ocaran tobom nisam primetio da je cigareta u piksli skoro izgorela, a goreo sam i ja ocaran tvojim telom ,ocima i osmehom.

 Ugasio sam cigaretu i odmah bacio pogled ponovo sa sankom, pripremala si caj i povremeno bacala pogled ka mene, zavodnicki grizuci usnu i dirala kosu verovatno nesvesno. Pogledi su nam se sreli, osetio sam erupciju krvi u svom telu i kurac mi se digao u sekundi. Pocela je da obliva neverovatna vrucina, morao sam otkopcati par dugmeta na kosulji nadajuci se da cu lakse disati. Krenula si ka meni, noseci caj i casu vode, verovatno si primetila da mi je prilicno vruce.


 Dok si prilazila stolu primetio sam da ti je kosulja prilicno otkopcana nego kada sam usao. Spustila si caj i vodu na sto i sagnula se ka mene i rukom opipala celo uz pitanje da li mi je dobro. U tom trenutku nisam mogao da ne primetim tvoje grudi koje su se nazirale ispod kosulje i crni brus cije su se delovi prilicno videli. Pokusao sam ostati smiren i rekao da mi je previse vruce iz nekog razloga i da moram do wc-a da se umijem. Rekla si da ces mi pokazati gde je i posao sam za tobom. Otvorila si vrata ,zahvalio sam ti i usao. Cuo sam zatvaranje vrata a onda i kljuc. Okrenuo sam se zbunjeno i u tom trenutku tvoje usne su bile bukvalno ispred mojih. Uhvatio sam te za struk privukao jos blize i usne su n se spojile. 

Ljubila si me kao da ti je to poslednji put, trudio sam se da uzvratim istom merom. Lagano sam spustio ruke ka tvojoj guzi na sta si reagovala dubokim uzdahom koji me je strasno napalio. Usne su ti setale po mom vratu, kao da si znala da me to dovodi do ludila iotkopcavala mi kosulju. Pomogao sam ti, skinuo je i bacio. Usne su ti se spustale ka mojim grudim i krenula si rukama ka mom kurcu. Vec je spreman za mene prokomentarisala si i uzurbano krenula da mi otkopcavas kais i dugmad na farmericama, ne prestajuci da setas usnama po mom vratu i grudima. Od tolikog uzbudjenja nisam znao gde cu sa rukama, pa su ne kontorlisano setale po tvojim ledjima i zadnjici. Usnama si lagano krenula da se spustas na dole, zmurio sam, iscekivajuci trenutak kada cu osetiti tvoje vrele usne na svom kurcu. Konacno, stigle su do njega, ljubila si ga od korena ka glavicu i onda odjednom progutala celog. Najezio sam se od zadovoljstva i ispustio glasan uzdah. Skupio sam ti kosu u rep i cvrsto stegao. Volimo grubo ,prokomentarisala si sa smeskom i nastavila da ga gutas, setas jezikom po glavicu.... Kako samo dobro to radis. Nisam mogao vise da izdrzim. 

Povukao sam ti kosu na gore, ustala si. Drugom rukom sam te uhvatio oko struka, privukao ka sebi i strasno poljubio. Okrenuo sam te ka vrataim, priljubio uz njih i grubo podigao suknju. Prijalo ti je, izgleda da i ti volis grubu igru, sto me je jos vise palilo. Pa hajde vise ulazi, ne nosim gacice ako njih trazis, zelim te u sebi, zeljna da me neko dobro izjebe. Nakon tih reci izgubio sam se totalno. Povukao sam te za kosu i naglo usao do kraja, na sta si ispustila glasan krik zadovoljstva. Ulazio sam divlje, brzo. Pokusavao sam da ti otkopcam kosulju i oslobodim grudi, nije mi islo bas najbolje. Cepaj imam rezervnu samo nemoj da stajes. Kao da sam samo cekao to, wc-eom je proleteo zvuk pucanja tkanine i odzvanjanje dugmica koji su padalli po plocicama. Sa brusom je islo lagano i grudi su ti bile slobodne i pomerale se u ritmu kojim sam ulazio u tebe.

 Prelazio sam rukama preko njih i povremeno stikao bradavice sto si uvek ispratila dubokim uzdasima. Trazila si sve jace da te jebem, da ti rasturim pickicu. Nisam mogao vise da izdrzim ,okrenuo sam te ka sebi, videla si da sam pri kraju, cucnula si i krenula usnama po njemu. Drkala si ga i gutala naizmenicno, trazila da ti napunim usta spermom. Osetio sam kako mi nesto struji kroz telo i eksplozija. Gutala si sto si vise mogla, dok se ostatak slivao niz usne na grudi. Ustala si obrisala usne, poklonila dug i nezan poljubac. U ocima ti se videla sreca i zadovoljstvo. Rekla si da je caj na racun kuce, na sta sam ja dodao, da moze ,ako ces i ti popiti jedam sa mnom. Pristala si i dodala, idi sedi, samo da se sredim i dolazim.  

Коментари