Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

U mislima - glasanje priča 5

 Već duže vreme si mi u mislima, svakog dana, minuta sekunde. Ali u poslednje vreme taj osećaj je pojačan.

Toliko te želim, tako puno mislim o tebi, da mi ne izlaziš iz uma. I tako se smejem kao zaljubljeni klinac, pa budem zabrinut, napaljen i tako u krug.
Znam da možda nije pametno što te želim baš toliko, što želim da te posedujem i budeš moja, i istovremeno me malo i plaši ali i jako pali.
Svaka tvoja poruka me tako prodrma i uvek me prođe jeza i napalim se iako je najobičnija poruka.
Neprestano zamišljam taj trenutak kada se prvi put vidimo, prvi dodir tvoje kože, prvo mirisanje tvoje kose. Prvi poljupci i prvi divlji, ali istovremeno i nežni seks.
Zamišljam te tako prelepu, sređenu sa dugom plavom kosom koja miriše, sa crvenim noktićima samo za mene urađenim. Stojiš ispred mene spremna da mi se predaš cela i budeš moja, samo moja. Znam da sam ljubomoran kao derište i posesivan ali ne želim da te dajem drugome, želim da budeš moja u svakom smislu.
Prolazim ti prstima kroz kosu, mirišem je, ljubim ti prelepe usne i gledam te u te krupne okice. Ljubim ti vrat i uzdišem na uvo. Iz mojih uzdaha i poljubaca možeš jasno da pročitaš koliko te želim.
Prelazim ti prstima po telu, onako svuda nestrpljivo i brzo, tresem se od želje. Mazim tvoja ramena, velike sise, stomak, bokove, guzu, pa te na momente stegnem i približim čvrsto sebi.
Tvoja cvetna haljina ti nekako savršeno iscrtava linije tela, i prezgodna si mi, vidi se rad u teretani. 
Podižem ti haljinu i spuštam te da mi sedneš u krilo. Želim da imam kontrolu maksimalnu, ljubim te i dalje, sve više ti mazim guzu i mesim sise. Pomeram te celu lagano, i navodim te da mešaš guzom po mom kurcu. Već je jako tvrd, a tvoja pičkica vrela i željna mene.
Svlačim ti haljinu sa ramena, ljubim te po njima a onda ti odjednom skidaš brus i tvoje prelepe velike sise su pred mojim očima. Gledam ih pohotno i odjednom krećem halapljivo da ih ljubim, ližem i sisam. Tako su savršene tako ih obožavam.
Uhvatim te žustro približim skroz ka sebi i osećam da se sve žustrije trljaš o njega. Skinem se u gaće da imaš još lepši osećaj. Ubrzo osećam da mi bokserice postaju vlažne od tvoje pičkice.
Ne želim da ga ubacim dok je ne oližem dobro, podignem te u naručje spustim na krevet i skidam skroz golu. Tako si lepa i moja. Zaronim u tvoju pičkicu, ližem je brzo, guram jezik unutra, srčem tvoje sokove, trljam se licem, ne znam više šta bih uradio koliko je želim. Za to vreme ti maziš sise i glasno stenješ baš. Guraš mi glavu sve dublje i dublje a ja to želim, da se davim u tvojoj sočnoj pički.
Čujem kako me moliš da te jebem jer ne možeš da izdržiš više. Tek sad ga vadim iz bokserica, prinesem ti ga blizu lica samo da bi ga poljubila i olizala koji put.
Ne dam ti više jer želim da te jebem i razvalim ti tu vrelu pičkicu. 
Raširim ti noge, pomazim je glavicem i ubacim ga polako. Onda lagano pomeram napred nazad da ga osetiš celog i da čujem kako ti mljacka picka. Krećem da te jebem sve brže i brže, stenješ, dahćeš glasno. Vidim da uživas i želiš još brže. Podignem ti noge meni na ramena i krenem da ga nabijam jako brzo i duboko, čujem "too srce jebi me tako, još još još razvali me". Okrenem te na bok, uhvatim ti sise sa obe ruke, ljubim te strastveno i nastavljam da ti razvaljujem pičkicu. Guza samo pljeska dok ga nabijam jako i ubrzavam još više. Čupaš me za kosu i grebes, znam da uzivas. Jednom rukom krecem da ti mazim klitoris i ubrzo osecam grcenje tvoje pickice, svršavaš i uživam dok ti gledam grimase i slušam uzdahe.
Malo usporimo i ubrzo nastavljamo dalje. 
Penješ se na mene i ti želiš da vodis akciju malo. Sela si moj kurac i krećeš da skačeš po njemu, uživam u pogledu, gledam ti oči, pohotan bezobrazan pogled i velike sise koje skakuću meni pred očima. Mislim da nikad nije bio tvrđi.
Držim ti sise, igram se sa bradavicama, pa pokušavam onako jedva da se podignem odozdo i liznem ih. Ne daš mi, nego me gurnes dole i ubrzas. Mešaš po mom kurcu, vrištiš od užitka i ubrzo krećem i ja da svršavam.
Uhvatim te za kukove, držim čvrsto i guram što dublje mogu, ceo se tresem, drhtim, nenormalno mi je dobro.
Punim ti pičkicu toplom spermom, obeležavam te da si moja, a vidim da i ti to želiš.
Ostajem u trenutku isceđen skroz, ležeš preko mene i ljubim te i mazim.
Želim da ovaj osećaj osetim još puno puta i da nikada ne prestane. Uhhhh. 

Коментари