Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Teta iz supermarketa - glasanje priča 4

 Kako se sasvim obična popodnevna kupovina pretvorila u nezaboravno iskustvo. 


Tokom biranja prave pene za brijanje primetio sam da u istom redu kreme za negu tela bira jedna fenomenalna žena. Vitka crnka, visine oko 180cm. Imala je dugu crnu kosu, na sebi belu košulju, uske plave farmerke i kratke crne čizme do članka, sa visokom potpeticom. Odmah mi je zaokupirala svu moguću pažnju i želeo sam da nekako saznam ko je, da nekako stupim u kontakt sa njom. Uzeo sam prvu penu koja mi je pala pod ruku i krenuo da šetam radnjom i motrim na nju. Čim je krenula ka kasi krenuo sam i ja. Izmedju nas se ubacila starija gospođa, ali mi nije smetala da čujem govor tajanstvene žene. Nije bila iz mog mesta sasvim sigurno. Nadao sam se da ću uspeti da je sustignem i vidim kuda ide. Izašao sam iz radnje i kao na filmu video kako joj puca kesa sa pomorandžama koje je kupila. 

- Jao kako sam trapava, stalno mi se dešavaju ovakve stvari, rekla je nervozno.

- Nisi trapava, nego kese prave nekvalitetne,  a sve su skuplje. Dozvoli da ti pomognem.  

Tada sam je jasnije video i shvatio da nije mnogo starija od mene, maksimum 10 godina. Pomogao sam joj da odnese sve što je kupila do parkinga ljubazno je pozdravio i krenuo dalje. 

- Hej, hoćeš da te povezem?

- Paa ne znam u kom pravcu ideš? 

- Ma hajde, ovo je mali grad gde god.

Vozila je novog fiću Fiat 500L crvene boje. Ušli smo u kola, pustila je muziku i krenuli smo. 

- Ja sam na južnom izlazu iz grada, rekoh. A ti? 

- Ja nisam odavde. Tu sam službeno, moja firma otvara predstavništvo ovde pa sam zadužena za prijem novih radnika. Da ti ne treba možda posao? Najmejala se...

- Ne, imam posao, mada ako nudiš dobre uslove...? 

- Pa hajdemo negde na piće da popričamo o tome? Imala sam naporan dan treba mi malo relaksacije. 

- Zašto da ne?! Na prvu sam pristao. 

Otišli smo do jednog kafića u rock fazonu. Naručila je čašu vina, prilično skupog. Ja sam uzeo pivo, ali me je prekorila i rekla da moram vino sa njom. 

Jedna čaša, druga, pa treća, atmosfera se opuštala. Saznao sam je razvedena, da se zove Tijana, da živi u Beogradu. Naravno i ona je čula dosta o meni. Ispitivala me gotovo o svemu. Pričali smo o muzici, filmu, serijama, čak i o sportu koji nije mnogo pratila i je znala po nešto. Mere koje su tada važile već u 23h je nastupio fajront. Bilo je to vreme za rastanak, tako sam ja mislio. 

Na izlasku me je pitala da li ima neki klub ili bilo šta što radi noću, međutim u malom gradu toga nije bilo. 

- Hajmo onda kod mene, imam još bocu portugalskog vina, dobila sam juče od poslovnog partnera. Hoćeš?

Šta mislite da li sam pristao? :) 

Stan joj je bio nekih 500 metara odatle. Poneo sam tih nekoliko kesa koje je kupila i krenuo ka ulazu. Treći sprat, stan 12. 
Odmah smo seli, pustila je laganu muziku i donela dve čaše i bocu vina. Odmah se izula žaleći se da je bolje noge koje je stavila na tabure kraj kreveta na kojem smo sedeli. Ćaskali smo pili vino a onda je počela neka balada na radiju pa me je pozvala na ples. Ne znam da li je prošlo 10 sekundi zabila mi je jezik do krajnika. Ljubili smo se tako strasno, uhvatio sam je za izvajanu zadnjicu, bila je savršena.  Digao mi se instant što je siguran sam osetila. Blago me odgurnula uzela za ruku i odvela do spavaće sobe. Bacila me na krevet, skinula mi majicu, a onda otkopčala kaiš, šlic i skinula mi farmerke. Moj ponos je pretio da pokidac bokserice, ali ne dugo. Jednim potezom je skinula i njih i odmah ga stavila u usta! Kako ga je samo pušila, mislio sam da će eksplodirati. Podigla se, otkopčala košulju, pa farmerke. Imala je roze tange, a brus nije nosila. Nije imala velike grudi ali joj to nije bila nikakva mana.

Ponovo se popela na krevet, okrenuvši se tako da mi svoju pičku stavi direktno na lice. Halapljivo sam počeo da je ližem, grčila se i uzdisala. Osetio sam da svojim dugim noktika golica moj kurac. Od vrha ka korenu, pa nazad. Onda je počela jako da mi drka jedva sam se suzdržavao da ne svršim želeo sam da ovo traje. Trljala mi se o lice, sav sam bio u njenim sokovima. Podigla se, okrenula, pukla mi dva šamara a onda sela na njega. Jahala me kao niko do sada, mešala, podizala se gore, pa spuštala niže, nokte mi je zarivala u grudi. Kada je osetila da je blizu vrhunca ponovo se podigla na kolena i počela sa mi svršava po licu,  mlazevi su me polivali ulazeći mi u usta, u oči.. tada sam svršio i ja, erupcija sperme kakvu nisam video kod sebe. Ispustio sam glasan uzdah zadovoljstva. 

- Bravo malii odličan sii, trebala mi je jedna dobra jebačina. 

- I meni takodje, dugo sam bez devojke. Bila si sjajna. 

- Znam, svi moji bivši su govorili da sam im najbolja do sada, nasmejala se..

Ponovili smo igrice još par puta te noći. Nažalost zaposlila je te ljude već za 2-3 dana i otišla nazad. Razmenili smo mailove. Uskoro dolazi u kontrolu i želi da se vidimo. 

Коментари