Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Studentska priča- glasanje priča 9

 Kad sam bio na studentskom putovanju, preko dana su bile neke konferencije, predavanja, da bi uvece doslo vreme za neku manju studentsku zurku. Sve je bilo ok, neka muzika preko zvucnika, malo pica i jedna solidna atnosfera. Tad mi je za oko zapala jedna visoka devojka. Volim visoke jer sam i sam visok, a skoro uvek zavrsim sa devojkama dosta nizim od sebe, pa sam ovde uvideo dobru priliku i prisao sam i upoznali smo se, ali smo se ubrzo razdvojili i nismo vise pricali te veceri, a i ja sam morao da idem da spavam, jer me je sutradan cekao naporan dan. Sutrasnji dan je u akademskom smislu prosao isto kao i prethodni, sa nekoliko predavanja i nekom tribinom, da bismo uvece opet napravili neku malu zurku u studentskom smestaju. Glavna zurka je bila u jednoj od soba, a posto je tu bila glasna muzika, u sobu pored su ljudi ponekad dolazili da malo predahnu od guzve i glasne muzike. Na onu devojku od juce sam vec bio zaboravio, misleci da odustanem, jer juce nije nista bilo izmedju nas.

Bio sam pripit, a jedan drug me je zvao da odemo do te druge sobe jer nije mogao da nadje telefon, a ljudi iz te sobe su izvukli karticu, pa nije bilo svetla, pa me je zamolio da mu ja osvetljavam sa svog telefona. Posli smo u sobu, malo trazili na sta je on rekao da mora da se vrati na kratko u sobu gde je bila zurka, i zamolio me da ga malo sacekam, sto sam ja iskoristio da uzmem casu vode i sednem malo. Tad sam video da sam sam u toj sobi, a nakon nekog vremena vidim da ulazi ona devojka od juce i da je prvo sela malo dalje od mene, na sta sam joj se ja priblizio, da bi onda ona dosla do mene i pocela da me dodiruje. To je trajalo neko vreme dok ja, onako pripit, nisam shvatio da smo u sobi odmah do glavne zurke i da neko moze da naidje, pa sam joj predlozio da odemo do moje sobe i da nastavimo, sa cim se ona saglasila. Zvao sam mog cimera, uzeo karticu i objasnio situaciju, na sta je on rekao da moze da bude van sobe neko vreme. Otisli smo do sobe, ona je usla prva,I dok dam ja ubacivao karticu ona je vec legla na moj krevet i rekla da me ceka. Brzo sam dosao do nje i poceli smo da se nezno ljubimo, zatim je ona krenula da me skida, a onda i ja nju. Legao sam na ledja a ona mi je uzela kurac u ruku i pocela da ga pusi, a najvise me je napalila kad mi je rekla da joj sklonim kosu i drzim glavu dok ona dudla. I pre su mi devojke pusile, ali mi je svaki put to omiljeno kod jebanja. Izvadio sam kondome koje sam ranije pripremio, jedan otvorio i navukao i onda smo prvo krenuli sa misionarskom, da bismo nastavili u doggy-u, pa bi onda ona legla preko mene i tako smo menjali poze ne znam ni ja koliko puta, da bi joj ja onda skinuo kondom rekao joj da mi ga opet pusi i da idemo u 69 pozu, nakon cega sam ja ustao, ona je klecala i dudlala ga je, da bih joj ja nakon nekoliko minuta svrsio u usta. Nije htela da proguta, pa je otisla da pljune i nakon toga mi je reklda se nije jebala jos od kada je raskinula sa deckom pre par meseci pa je bila zeljna svega. Onda smo legli i spavali nekih 20ak minuta, da bismo opet, bez reci, krenuli da uzivamo jedno u drugom. Ponovo smo menjali poze, ponovo mi je strasno pusila, ali ni ja njoj nisam ostajao duzan. Nakon sto sam svrsio u kondom, rekao sam joj da me cimer ceka da udje u sobu i da treba da se obucemo. Nakon toga smo izasli u hodnik, otpratio sam je do njenog sprata, poljubila me je u usta i otisla u svoju sobu. Ja sam se vratio u sobu, zvao cimera da se vrati i legao sam da spavam, jer smo ujutro kretali nazad za Beograd



Коментари