Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Odmor u Soko Banji - glasanje priča 1

 Bilo je leto 2019-te i blizio se godisnji odmor. Posto nisam znao tacan datum kada krece odmor, nisam mogao nista da isplaniram unapred. Na kraju kada se saznalo vreme odmora svo drustvo je uveliko bilo negde po Evropi tako da nisam imao sa kim da planiram bilo kakvo putovanje. Odlucio sam da pozovem bivsu  i predlozim da odemo par dana u Soko Banju, cisto da bas ceo odmor ne provedem u gradu. Pristala je dogovorili smo kada bi otisli. Nije bas visoka ali nije ni niska, negde izmedju 165-170cm, duge crvene talasaste kose, zelenih ociju, grudi onako srednje velicine, sto bi se reklo taman i brutalno dobro dupe, uhhhh, savrseno.... 


Tada vec godinu dana nismo bili zajedno, ali bili smo u kontaktu, povremeno otisli na pice i nista vise od toga. Oboje smo bili single i nisam video nista lose u tome da odemo zajedno na odmor. Smestili smo se u iznajmljeni apartman i odmah otisli do lokalne plaze.
Dani su prolazili u zezanju, kupanju, setanju po banji i osim gadne vrucine sve je bilo savrseno.

Cetvrtog dana smo se bas nasetali i tek uvece se vratili u apartman totalno izmoreni. Ona je uzela da vecera, a ja sam pravo otisao u kupatilo pod tus, da bar na trenutak oteram toplotu sa koze, dan je bio brutalno vreo. Iz nekog razloga kada je tako vreo dan, nenormalno sam napaljen, i na pomisao na neku erotiku kurac mi se momentalno digne do te mere da imam osecaj da ce svakog casa da eksplodira. S obzirom da mi muzika znaci dosta u zivotu tako da i na tusiranje nigde ne idem bez muzike i u tom trenutku svirala je pesma grupe W. A. S. P - HARDER FASTER i deo pesme koji glasi "Lick it hard, lap it up, do it now baby, touch it, touch it. Lick your lips and flash your paws. Suck me suck me, eat me raw." Stoje doveo do toga da mi se kurac digne momentalno. 

Zavrsio sam sa tusiranjem i poptuno go, sa dignutim kurcem izasao iz kupatila pevuseci upravo te stihove. Prosao sam pored nje a ona nije sklanjala pogled sa kurca i verovatno nesvesno pocela da grize usnu i prokomentarisala "dobar primerak". Pravio sam se da nisam cuo i nastavio ka krevetu. Realno gledano nije nista posebno, 16cm, do sada nije bilo reklamacije na kvalitet.
Obukao bokserice i samo se srusio u krevet.

Vrlo brzo sam zadremao i nisam siguran koliko je to trajalo, iz tog polu sna trgao me je zvuk vrata od kupatila i video nju kako umotana u peskir izlazi i prilazi krevetu. Legla je tako kraj mene i sapnula mi "strasno sam napaljen zelim da me jebes, dugo nisi".
Nisam stigao ni da reagujem a njena ruka je vec bila u mojim boksericama i lagano prelazila preko dignutog kurca. Ljubila me je po vratu znajuci da tada totalno odlepim i svukla mi je bokserice i krenula da ga drka sve brze i brze.

Kurac mi je pulsirao, srce je bilo kao ludo, nenormalno sam bio napaljen, prebacio sam ruku preko njenog ramena i odvezao peskir, koji je samo skliznuo sa nje a ispred mene su se pojavile prelepe grudi ukrucenih bradavica. Kad se setim te scene odmah mi se digne kurac, uhhh. Presao sam rukom preko bradavica na sta je ona ispustila takav uzdah da me je jos vise napalila. Sa vrata krenula je da se spusta jezikom na dole i pocela da mi grze bradavice i da ga drka jos brze, tacno je znala sta me pali i dovodi do ludila. Nastavila je da se spusta i odjednom sam osetio njene usne na glavicu, sto mi je izmamilo dubok uzdah zadovoljstva na sta je ona dodala "to sam cekala da cujem, sada znam da je spreman da ga dobro popusim" na sta sam joj ja spustio glavu i u tom trenutku joj je ceo usao u usta. Obazava da ga pusi, koristila je svaku priliku da joj bude u ustima, bez obzora gde se nalazili u tom trenutku. Gutala ga je tako divlje, prelazila jezikom od glavica do jaja i nazad, sisala glavic, izludjivala me je sa takvom lakocom, znala je tacno sta radi. 

Bio sam blizu da joj napunim usta vrelom spermom, ali nisam zeleo da se sve ovo tako brzo zavrsi. Oborio sam je na ledja, rasirio noge i zabio jezil u vrelu, obrijanu picku, iz koje su tekli potoci. Na svaki prelaz jezika preko klitorisa stenjala je tako glasno, stiskala bradavice... Kad god bih se spustio jezikom du ulaza u to carstvo zadovoljstva, nabijala mi je glavu na nju kako bi joj jezik sto dublje usao. Nije dugo izdrzala i samo je rekla ",zelim ga u sebi, ne mogu vise da ga cekam".

Legao sam na ledja, prisla je i dobro ga olizala, a zatim je sela na njega i pocela ludacki da se nabija i stenje. Imao sam osecaj kao da ce krevet svakog trenutka puci. Prolazila je rukom kroz kosu, stiskala bradavice, vristala kako joj je falilo da je neko dobro izjebe, da je zeljna kurca i da joj je drago sto se nabija bas na moj kurac. Sve to me je toliko izludelo da sam je stegao za kukove i krenuo ludaci da joj nabijam kurac u vrelu i zeljnu picku. U jednom trenutku je pocela bukvalno tako jako da se trese i da vristi, osetio sam kako mi pickom steze kurac, da sam pomislio da ce mi zaustaviti cirkulaciju. Usporio sam lagano, kad se smirila rekla je da ga zeli u ustima i gurnula ga je celog da sam u trenutku krenuo da joj punim usta spermom. Progutala je sve, znala je da me to veoma pali, dobro ga je polizala, nije zelela ni kap da propusti. Olizala je usne i rekla hajdemo pod tus, kako smo usli ispod tusa, spustila se i ponovo krenula da ga guta, bas je volela da joj bude u ustima.

Nakon tusiranja legli smo i vrlo brzo zaspali.
Taj odmor ce mi uvek ostati u lepom secanju. Nakog toga vise nismo spavali. Ubrzo je nasla momka, ali i dalje smo u kontaktu. 

Коментари