Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Milf - glasanje priča 3

 Kao i svaki klinac od 18-19 god sam se lozio na starije ribe, matorke, MILF-are, kako vam volja. Sva sreca pa je era Facebook-a i Facebook igrica taman uzimala maha.

Ne mogu da se setim jedne od bezbroj glupih igrica koje sam tada igrao ali tu se pojavila u mojim prijateljima izvesna, zvacemo je Katarina. Kao i svaki klinac prva poruka je bila “eej, jel se znamo”, posle toga brdo nebitnog kuckanja i mog, tada sam mislio, vrhunskog muvanja i bacanja fora. Razmenili smo telefone i dogovorili se da se vidimo na B. Brdu da popijemo pice i izblejimo. Do tada nije bilo prica o sex-u ili bilo cemu ali se i u samom dopisivanju osecala neka privlacna energija. Videli smo se tada popili pice i neobavezno razgovarali o svemu i svacemu. Pretezno kako sam ja dosta zreo za svoje god itd.
Imala je kratku crnu kosu, jako lepe crte lica na kome je i dalje imala pege. Grudi pristojne, ali zato dupe vrhunsku, kao latina. Nizeg rasta ali jako zgodna.
Na rastanku na parkingu ja sam krenuo da je poljubim, samo je sklonila glavu i rekla “polako mali videce me neko ovde sa tobom”. Znao sam da ce uskoro doci do ostvarenja decackog sna, ali sam
Ipak uspeo da ostanem hladan i ne pokazujem previse, bar tada.
Dopisivali smo se par dana opet o svemu i svacemu.
Kada mi je ponestalo inspiracije stigla mi je poruka “Simpatican si mi, lep si, vidim da ti se svidjam, mozemo da radimo sta god zelis, kad god nam vreme dozvoli, hvali se drugarima kad se desi samo
nemoj da me pokazujes,”.  Dogovorili smo se da se vidimo iste veceri.
Posto sam ja klinac koji zivi sa roditeljima u to veme, a ona razvedena i zivi sa cerkom i majkom, kuce nisu dolazile u obzir. Dogovor je pao na kola i dobro poznato beogradsko jebaliste Kosutnjak.
Dosla je po mene i odvezli smo se tamo. Kada smo stigli poceli smo da se ljubimo na prednjem sedistu, ljubili smo se jako strastveno i dosta dugo, dok smo se ljubili ruke su nam letele svuda po telima. Presli smo na zadnje sediste, otkopcala mi je kajs i farmerke i zgrabila ga. Cvrsto ga je drzala i drkala. Sve vreme me je gledala u oci i pricala “odlican si mali, da sam znala prvo vece bi sve ovo uradili”, kako je zavrsila recenicu strpala ga je u usta. Pusila ga je snazno, znalacki ga je sisala, oblizivala, gutala
dok me je sve vreme rukom drzala za jaja i vukla ih na dole, bol i uzivanje su bili u savrsenom balansu. Kao sto je od jednom pocela tako je odmah i prestala, skinula je u sekundi sve sa sebe i ostala skroz gola, lepe sise, tetovaza izmedju njih, pickica sa sredjenom frizurom, mirisala je predivno (posle sam saznao Dior Pure Poison je bio u pitanju 😁). Ja sam je gledao sa onako udrvljenim kurcem dok je sebi jednom rukom ustinula i uvrnula bradavicu a drugom mazila picku. “Dugo nisam bila ovako napaljena” pricala je kao mantru dok se mazila
I gledala me cas u oci cas u kurac. Samo je skocila na mene i nabila se do kraja jahala je jako divljacki stenjala mumlala vristala i zarivala mi nokte u grudi i ramena. “Ugrizi me za sisu jako i nemoj da me stedis” ja sam zagrizao bradavicu i u tom momentu je pocela da se grci i jako da svrsava. Stegao sam je za dupe i stavio vrh prsta u guzu. Kada se smirila rekla ustala je i naguzila se. “Samo jako i brzo, i hocu da me svako malo lupis po dupetu, ako ne ostane barem ceveno veceras ovo je prvi i poslednji put da me jebes”. Pretnju sam ahvatio ozbiljno i probudima je zivotinju u meni. Jedna ruka za kosu a drugom sam je lupao po dupetu dok sam je iz sve znage jebao. “Slobodno u mene, na pilulama sam” kada sam to cuo odmah sam joj napunio picku. Nikad tako jako nisam svrsio. Kada sam se sklonio pocela je da nabija prste vadi spermu i maze je po grudima, licu, usnama. Tako umazana se bacila i nastavila da mi pusi dok joj nisam napunio usta.
Dupe je ostalo crveno a mi smo se kresali jos dosta dugo.

Коментари