Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Leto - glasanje priča 7

 Pretoplo avgustovsko jutro sa 30°C ja mokar od znoja istovaram neko cveće i slažem na police.

Iz daljine vidim par ona oko 35 godina, malo punija, puštene plave kose, u kratkoj letnjoj haljini...
Plenila je pojavom kako muškarce tako i žene Jedna od retkih žena za koju sam pomislio na prvu da bi je skinuo istog trenutka. Imala je to nešto, nešto što je zracilo isuviše jako.
Kada su se malo približili izgubilo sam se u njenim očima plave poput mora ulepsala mi je dan svojom pojavom taman da se ništa nije ni desilo...
Na njen komentar "vidi kako je lepo cveće" koji nije meni ni bio upućen, naravno nisam ostao bez  reakcije, na žalost većina današnjih muškaraca ne prepoznaje te male signale koje dobijamo svakodnevno pogotovo od žena, njen suprug je samo produžio ona je zastala da pogleda. Istog trenutka je dobila u ruke prvi buket za koji mi se učinilo da joj je pogled zastao. Istina je da do tog trenutka mene nije ni primetila, osmehnula se i pokušala odbiti cveće koje je čvrsto stegla, u tom trenutku me je dodirnula po ruci a ja se od dodira prijatno najezio, njena koža je bila toliko mekana da sam je želeo još. Pogledala je još neko sobno cveće zahvalila se i otišla, a ja sam ostao razmišljajući...
Iznenada posle svega sat ili dva ulazi i doživljavam deža vi, otvoreno sam je odmerio, ipak sam ja samo klinac za nju bila je sigurno 10ak godina starija od mene, 12 koliko smo kasnije saznali. Na brzinu sam pohvalio njen stil oblačenja ukombinovanom nakitu sa šminkom i naravno sugestijom da je boja karmina prejaka za dnevnu varijantu ;))
Na njeno pitanje radite li dostavu sam odvalio nešto u fazonu samo recite kad želite, izabrala je neku biljku ostavila adresu i otišla.
Zaista sam se radovao prilici što ću je još jednom videti, doduše (kakve sam ja sreće Očekivao sam muža na vratima )  ostajem prijatno iznenađen ONA otvara vrata iza nje ogroman prozor kroz koji me zaslepljuje svetlost, udji slobodno nadji joj najbolje mesto, ulazim i gutam je pogledom dok ona odlazi ka kuhinji, tek kasnije shvatam da je ispred nje veliko ogledalo i da se samo osmehnula. Spustam onu biljku na pod kod prozora ona se vraća sa novcanikom u ruci, sećam se da je htela da ostavi neke pare i za onaj buket ali sam naravno odbio. Ponudila je neki sok a moja reakcija je bila mislio sam da nikad nećeš pitati, dok je sipala sok prosula je malo po stočiću uzela je krpu sagla se da to obrise haljina se podigla tako lepa i oblikovana zadnjica me je napalila momentalno, bio sam napaljen kao najgori klinac ikada, toliko mi se u momentu digao da je postalo očigledno da je sve mirisalo na sex. Uhvatio sam je za ruku i povukao ka sebi opkoracila me je i sela mi u krilo,  jednom rukom sam je uhvatio za kosu i poljubio toliko sam se napalio da mi je penis pulsirao u već odavno tesnim bermudama
Po njenim pokretima tela sam shvatio da ni ona ništa nije manje napaljena, halapljivo sam je ljubio sa usta sam prešao na vrat a ruke spustio na zadnjicu i lagano je privlačio ka sebi, sada vec glasno njeno ubrzano disanje podgreva atmosferu koja planira da eskalira svakog trenutka, hvatam haljinu i povlacim na gore ona diže ruke i ostaje gola, kao da smo to uradili 100x pre toga a ne da i dalje ne znamo kako se ko zove :))
Naizmenično sam hvatao njene grudi i usisavao nabrekle bradavice obrađujući ih jezikom, uhvatio sam je i polegao uhvatio ruke iznad glave i jezikom sarao po njenom čitavom telu, uvijala se i vapila za dodirom između nogu ali sam vešto usporavao kada bi se primakao preponama i vraćao se preko grudi ka vratu, liznuo bi još njen krajičak usana, svakim mojim dodirom po njenom telu sve više i više je vlazila i polako se otvarala kao neprocitana knjiga, bila je obrijana i glatka što me je dodatno motivisalo da je mučim. Spustio sam se dole i jezikom prelazio preko njenih prepona svaki put sve bliže i bliže Već odavno vlažnoj Sredini, u sledećem naletu sam provukao jezik između njenih usmina tek ovlaš joj dodirujuci klitoris koji je već uveliko nabrekao oteo joj se glasan uzdah zadovoljstva, uvukao sam jezik u nju i počeo da kruzim, rukama sam raširio usmine i usisao joj klitoris ustima i snažno ga obrađivao jezikom, počela je prvo tiho a ubrzo zatim glasno da stenje, u jednom trenutku je viknula skloni se i pokušala da me odgurne ali joj se telo u naletu zadovoljstva zgrcilo i samo je u mlazu svršila po mom licu, između ostalog moj prvi susret sa squirtingom u kog sam i dan danas zaljubljen :))
Ustala je bez reči, otkopčao sam dugme Bermuda ona ih je zajedno sa boksericama svukla i odma ga stavila u usta, halapljivo ga je gutala celog jezikom je ispitivala svaki delić glavića, držala ga je tek sa dva prsta i ponekad
 bi navukla kožicu, izustio sam u jednom trenutku da je dosta ali je još jače počela da ga guta, sve brže i brže u trenutku kada mi se bližio kraj prvo ga je celom šakom nekoliko puta jako nategla i strpala ga celog trenutak kasnije sam u mlazevima prolio vrelu spermu po njenim usnama, licu, vratu i grudima
Nasmesila se oblizala ga još jednom, uhvatio sam je za ruku i pitao nećeš me valjda pustiti da se sam tusiram?
Ako se slučajno ikome svidi početak jedne zaista neverovatne priče za mene, rado ću napisati i ostatak
Priča je istinita a izmenjen je samo mali deo kako zasigurno niko ne bi bio kompromitovan, diskrecije nikad na odmet.

Коментари