Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Vrela streljana - njegov ugao :)




Već neko vreme se viđam sa jednom sjajnom devojkom, imamo slična interesovanja pa će tako ova priča biti o jednom našem zajedničkom hobiju i ljubavi, a to je - streljana i streljaštvo.

Odlučio sam da je iznenadim i za 8.mart izvedem na jedan termin pucanja, a i još jednim mnogo boljim i vrelijim iznenađenjem o čemu će više reči biti u nastavku. 

Stižemo u streljanu i nema nikog sem nas dvoje, jer su muškarci danas zauzeti svojim ženama i devojkama, jedino eto nas dvoje uživamo u pucanju.
Kao pravi džentlmen puštam prvo nju, i dok je gledam kako drži pušku i uživa u svemu ovome nenormalno me napali. Toliko je seksi dok je tako skoncentrisana. 
Prilazim joj poljubim je u vrat i dajem joj savete kako da se bolje namesti za bolje pogotke. Nakon malo pucanja ide red poljubaca. Tako je prelepa danas, u bluzici koja ističe njene velike sise koje obožavam.

I gledam ja tako nju, vrelina u meni biva sve veća, ne mogu da joj opišem koliko me loži sada. Već mi se digao, priđem joj sa leđa naslonim ga o njenu lepu guzu i uhvatim oko struka. Samo me pogledala začuđeno jer nije očekivala, ali u očima nam je kliknula ista stvar - želim te sad i ovde, ovog momenta! 

Rekao sam joj, "imaćeš sad malo ometanja da vidim kako se snalaziš. Prilazim joj s leđa, držim je za struk, poljubim u vrat i dišem joj na uvo. Zavučem ruku u majicu i mazim joj velike sise. Samo se okrenula i nasmešila.
Onako kao slučajno, naslonila se na plato za pucanje i naguzila se ka meni. 
Odmah sam to primio kao poziv da krenem u napad. Kleknuo sam iza nje, skinuo joj farmerke i krenuo da joj mazim i ljubim guzu. Prstom pomerim tangice u stranu i liznem je ovlaš po pičkici i guzi. Zastenjala je glasno, skroz je vlažna.
"Ajde sad da te vidim" kažem joj, i zaronim u njenu sočnu vrelu pičkicu. Krenem lagano a onda sve brže i brže da je ližem, sisam njen klitoris i sokove njene napaljene pičke.
Sve vreme mi je dignut i ludim od želje da je razvalim nasred streljane. 
"Srce ajde malo ti pucaj dovoljno sam ja", reče mi, dade pušku u ruke i kleknu ispred mene. U jednom potezu mi je svukla pantalone i nasmejala se mom dignutom kurcu. 
Nisam ni sanjao da ću pucati i istovremeno doživeti pušenje i to kakvo. Odmah ga je stavila celog u usta, gutala ga brzo. Mazila mi je jaja i njih gurala u usta. Prosto se davila i uživala gledajući me u oči pohotno kao prava kučkica.
A ja? Ja sam se tresao sa puškom u ruci, povremeno opaljivao na sve strane i stenjao od užitka. Niko ne puši tako dobro kao ona!

Oboje nas palio taj miris ulja za oružje, miris baruta i u sledećem trenutku ona se nalazi na pultu za pucanje. Puške i pištolji oko nas na sve strane, ja je ljubim svuda, mazim joj velike sise. Sisam joj krute bradavice, ližem joj te prelepe sise dok joj prstima trljam pičkicu.
Ne možemo više da se suzdržavamo, podižem joj noge na ramena i odmah nabijam ceo kurac u pičkicu. Mljacnula je onako sva vlažna i progutala ga sa užitkom. Gledamo se u oči kao životinje, ljubimo na momente i uzdišemo jedno u drugo dok se jebemo tako divlje, a opet i tako romantično.
"Ahhh, too, jebi me razvali mee", ove njene reči su me dovodile do ludila da sam samo još više ubrzavao. Morao sam da razvalim tu vrelu pičku željnu mog kurca. 

Odlazimo nasred streljane, i ja ležem na pod. Želim da je vidim gore na meni jer obožavam da gledam kako se nabije i kako joj skaču prelepe velike sise.
Naskočila je na mene odmah željna da je razvalim. Kreće da skače i njeno stenjanje i uzdasi užitka se prolamaju streljanom, kakav raj za uši!
Držim je za sise, lagano joj mazim bradavice i povremeno se podignem da bih mogao da ih ližem, a ona se kučkasto smeje dok pokušavam da ih dohvatim. Hvatam je za kukove i krećem i ja odozdo da joj nabijem kurac jako. Oboje ispuštamo krike užitka, i njena pičkica kreće polako da se grči, osećam da je blizu.
Par trenutaka kasnije, svršava jako, grči se i trese na mom kurcu. Savršen osećaj ljudi. Ovaj osećaj me naterao da svršim i ja, iako sam mislio da nisam blizu. Punim joj pičkicu vrelom spremom i ljubimo se.

Ostajemo tako neko vreme zagrljeni i umorni, uhhh kakav dan i doživljaj! 

Коментари