Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Ono nešto




 

Sećam se tvoje prve slike.. Smeška.… Ulaziš mi u glavu, ali ne onako trenutno, da te posle degustacije zaboravim.

Mislila sam na tebe. 

Osećala sam da mi se želja za tobom razvijala svakim našim kontaktom.

Treperim…

Kada čitam tvoje poruke ubrzano dišem… na momente mi zastane dah… Čak I preko ekrana, tvoja energija me obuhvati I ne napušta me…

Pored mene si...

Blizu si mi, osecam tvoj dah… ali sem njega ne mogu da osetim ništa drugo iz okoline...  Blokirao si me. Svu moju opuštenost I nezainteresovanost, igranje.. uspeo si da zaustaviš.. I sada samo osecam da mi srce lupa…

I nije normalno… I nije mi prirodno. I ne znam sta ću sa tim sem… da te zamislim pored sebe.. tvoju ruku preko ramena.. kako mi lagano spustas bratelu na haljini u nekom savrsenom pejzazu…

Tu gde tvoji prsti prodju,  tu se jezim… Ne smem da te pogledam u oci.. samo te osecam.. nabijenu strastvenu energiju izmedju nas.. I ona mi rusi sve ono sto jesam.. Samoziva, uzimam I dajem kada ja hocu… Kada mi dodje, kad pozelim…

Pored tebe sam nepomicna.. 

Tebe ne znam da li smem da zelim.. moze biti opasno… ali je zato I uzbudljivo.. Skidas me polako.. samo stojim.. a dah vise ne mogu da kontrolisem.. Krecem ono sto mi je instinkt, da ti stavim ruku u Pantalone.. ne daš mi..

Praviš od mene devojku koja sada zbog tebe, nema svoju kontrolu… Gola sam pred tobom… približavaš me uz sebe.. osecaš da se tresem… grlim te oko struka I želim da me pribiješ uz sebe još jače… najjače..

Uz sav osećaj želje počinjem da te ljubim.. nežno I strastveno, svake sekunde drugačije I neizmenično. Ruke stavljam pod tvoju majicu I samo tek toliko da ti je skinem te ostavljam bez poljupca.. Osećam tvoje golo telo na svom.. nenormalno mi prija… toplota I miris tvog tela.. Skidam te, vraćam se poljupcima dok su nam ruke zauzete telima… tad na sekund zastanem I pogledam te pravo u oci: “Želim te.”

Ne možeš da ne osetiš Koliko gorim… tvoja ruka je na mojoj guzi.. Koliko volim taj osecaj.. stisni je… sa obe ruke.. uzdahnem… podigni me, čvrsto me uhvati.. I stavi me u takav polozaj da mogu da osetim težinu tvog tela…

Obavila sam te nogama… a tvoje ruke me maze po grudima I struku… Toliko mi prija, da mi postaje I neprijatno…

Usmeravam te da legneš na leđa I krećem da uživam u tvom telu.. ljubim te po vratu.. lagano se spuštam dok te rukom mazim svuda..

Na grudima sam jezikom I usnama dok ti rukom mazim kurac… Odreagovao je odavno.. vec je tvrd..

Spuštam se ka njemu… uzimam ga u ruku I krecem vrhom jezika da ti lizem glavić.. uhh.. već mi prija.. a nisam ni počela.. stavljam ga u usta.. samo ovlaš… do pola… vadim ga iz usta I jezikom prelazim od jaja ka vrhu dok te gledam u oči… ovo je već moj teren…

Stavljam ga u usta opet , do kraja I dok mi je skroz u grlu spustam jezik na tvoja jaja I lizem ih.. gušim se, ali mi prija.. osećam da mi suze oči ali obozavam taj osećaj… prija ti.. stenjes… prstima ti mazim guzu I vraćam se dobrom, zestokom pušenju tvog kurca.. vlaži I on… a vlaži I od mojih usana.. Koliko samo uživam dok ti pušim kurčinu!

Mazim ti butinu, I uživam u njemu.. ne prestajem ni na sekund da te gledam u oci.. Ne zelim da izgubim kontakt..

Uzdižem se polako I centriram ga na svom ulazu.. Mazim se iznad tebe sa njim, mučim te..a mučim i sebe..  ovlazila sam.. uzivala sam dok sam ti pušila.. kako sam ti ga lepo posisala..

Sa osmehom na licu I pogledom u tebe.. kako si mi samo lep… takav sa bradom, I pogledom koji imaš…

Lagano ti nasedam na njega.. aaaahhhhh.. obožavam osećaj kada tek ulazi..

Osećam kako je topao od mojih usana.. širi mi pičkicu… uhhhh.. mmmmm prelep je.. Krecem da se uvijam oko njega… izvijam se… zelim da mi udje sto vise.. sto dublje.. najdublje… da ga uvuče celog u sebe.. jel osecaš kako je vruća zbog tebe?

Počinjem sve brže da dizem guzu I da uzivam u njemu.. u svakom ulasku I izlasku… uzimam ti ruke.. jednu stavljam na moje grude.. drugu prinosim svom licu I sisam ti prstic dok te gledam, dahcem, stenjem, uzivam… istu ruku ti spusatm na guzu..

Skidas me sa sebe I prebacujes preko stola… Zestoko me dohvatis od nazad, I u sekundi udje u mene.. osecam da sve curi na pod iz nje.. ne štedis me… zabijas ga jako.. uzivam.. volim tvoju strast I zelju..

Naginjes se da mi stavis ruku oko vrata, držis me drugom rukom za kukove I navlačiš me kako tebi prija.. Uh.. odlično to radiš.. nisam ni sumnjala, samo sam jedva čekala da ga osetim… jako me nabijaš, počinje  da mi bridi pičkica..

Ne želim da izađes.. ne želim da stanes…želim te jos!

Spuštaš se tako I dok je moja pičkica izbačena između mojih nogu od nazad, osecam tvoj vruć jezik kako je lepo zadovoljava.. radiš baš onako kako meni prija, ovlaš… samo jezikom… uhhh.. ne mogu da stojim više tako mirno… grizem se za usnu… uhhh.. nastavljaš… ustaješ I trljas mi je neznim kružnim pokretima.. blizu sam.. blizu sam.. blizu sam da ti svršim… Moj ton je sve glasniji I tačno sekund pre mog grčenja zabijaš mi ga opet.. tačno kada treba.. stiskam ti kurčinu … ludim od osećaja da cu eksplodirati od zadovoljstva…  

Stavljaš me na krevet I lezes preko mene.. opet osecam tvoju tezinu, ovog puta I tvoje telo, celom dužinom… prijaš mi .. blizu si mi.. opet se gubim zbog tvoje blizine, opet ne mogu da se skoncentrisem, zavlačiš ruku iza mog vrata, stežes me za glavu I vrat u isto vreme, prislanjaš celo na moje, I nabijaš me opet.. ovog puta osećam I tvoj uzdah,.. spušta se velika toplota niz moj stomak.. sve do pickice koja je vrela, I izuzetno vlažna… U ovom momentu zaboravljam na sve muškarce sa kojima sam bila… svi postaju totalno nevažni u ovom osećaju s atobom.. da sam znala da postojis nikad ni sa kim ne bih bila I čuvala bih se samo za tebe…

Osećam neki drugi svet.. nepoznat.. savršen.. zatvorila sam oci I samo sam se prepustila svemu ovome…..

U tom ludom osećaju cujem kako glasno uzdišeš, ubrzavaš ritam.. ne želim da se završi..pulsiranje tvog kurca me dodatno pali.. savršen je osećaj.. sviđa mi se činjenica da si me napunio.. da je tvoja sperma u meni.. samo nju zelim u sebi, samo tvoju spermu…  ni moja pičkica ni ja ne zelimo da izadjes... Ležiš tako na meni... uydisemo oboje iako je gotovo.. 

Opuštena sam I zadovoljna.. ovaj osećaj sam čekala..

 

Instagram @erotika_blog

Patreon patreon.com/rajzapoljupce

 

 

 

Коментари