Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Ključna stvar šta žena želi




Juče je bio dan D. Jutro nešto Boze sačuvaj..

 Zovu da mi otkazu termin za manikir jer je ta što treba da ih radi dala otkaz. 

Odem kod zubara.. Nikad me ne boli, juče haos. Da mi jednu anesteziju, ništa.

 Da mi drugu naduo mi se ceo jezik i sva sam otekla. 

Imala sam zakazano farbanje u Ušću, taman da odem do Sefore da kupim sebi poklon. Imam dve kartice Rajfajzen i Intezu.

Taman da platim intezinom karticom koja mi je na telefonu (ko nema nek instalira, super stavr, prislonis samo svoj telefon i očita ti karticu) pošto živih para nemam nikad - kad ono nema para na kartici. Ništa tu meni nije jasno kad znam da ima preko 36000 na računu. I onda skontam da su mi skinuli jednu petplatu za koju sam zaboravila da je u martu, a mislila sam da je maj. Pomešala. 

Da platim sa rajfajzen, shvatim da sam zaboravila novčanik.  Živa me sramota pojela na kasi. Prebacim na intezu preko mobilnog bankarsta sa rajfajzena -savrseni su u roku od 2 sekunde je sve na racunu.  Blam me pojeo. 

I tada shvatim ... pošto sam ove pare potrošila, ja neću imati za frizera. 

I tu sad kreće "panika". A  i poenta moje priče. 

U ovom slučaju postoji 4 tipa muškaraca. 

1. Onaj kome se kaže šta se dešava i odmah sam ponudi da pošalje keš 

2. Onaj koji se pita da pošalje i to uradi

3. Onaj koji se pita da pošalje i odbije iz ovog ili onog razloga

4. Onog koga zabole

Jasno je da je prvi najbolji. Zašto? U momentima kada treba on je tu. Žena može da se oseća sigurno i spokojno da će on rešiti svaki problem na koji ona naiđe. Stvara se osećaj sigurnosti kod nje. Za njega vezuje osećaj poverenja i oslonca, opuštenosti, jer je to još jedan pokazatelj da će je uvek zaštiti i spasiti od neprijatnosti. Pokazuje inicijativu. Znali u karakteru mu je da je zaštiti. Jednom rečju - to je odlika muškarca. Nije poenta u parama. Ovo je primer para. Ali se može oslikati na sve situacije sa kojim se žena susreće. Baš na sve. 

Ukoliko žena oseti tu slobodu i naklonost u smislu da može da računa na tvoju podršku, vremenom će ti sve više verovati i ti ćeš za nju postati centar sveta. Neće moći ni jedan muškarac da joj priđe i da je osvoji ko god on bio. Znam ja da većina muškaraca pljuje žene - one hoće samo novac i to je to. Ne, mi hoćemo sigurnost. Kao i da žene vole opasne tipove- ne da bi njih maltretirali, nego zato što žena stiče utisak da muškarac koji je "neustrašiv" bi u nekoj nužnoj situaciji bio sposoban da je zaštiti. 

Često se mešaju pojmovi. Ističe se ta jedna strana, ima para, nasilan je itd., a poenta je u onome šta to može da predstavlja. 

Druga stavka, slično je, ali je ipak muška inicijativa više privlačna. Sve je u tome da žena dobija, a da muškarac pruža. I njegova želja za tim je jedan veliki plus kod žena. To možemo da gledamo iz više stavki, muškarac je taj koji lovi i donosi ženi plen. A i u sexu muškarac daje, žena prima. 

Treće, e ovo je onako. Zavisi da li je u situaciji je da pomogne ili nije. Tu je pitanje, može li on nešto da uradi. 

Ukoliko ne uradi tada: 

1. Ili da se u toj situaciji snađe i izbori, i pokaže snalažljivost.

2. Ili da joj to nadoknadi samoinicijativom kad bude u mogućnosti

Ovim drugim propušten test posvećenosti i sigurnosti vrlo lako može da prođe i na taj način se popne na pomenuto prvo mesto. I tada opet može biti kralj kome se devojka divi. 

O četvrtom neću ni da pričam. Takvog u životu ne bih pogledala ko god on bio. Takav mi ni za sex ne treba. Tj ne bih mogla ni da  legnem sa njim, prosto bi mi bio odvratan! 

PS - Sve je juče rešeno zahvaljujući jednom vitezu :)

Koji si ti broj?

Instagram @erotika_blog

Patreon pretplata patreon.com/rajzapoljupce

















Коментари