Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Gde da se prijavim kao asistent, direktore? :D

 




Pocelo je kao jos jedan dosadni sluzbeni put, s tim sto je ovaj put sa mnom isla nova koleginica, zvacemo je Milica. Milica je malo starija od mene, kasne 30-te. Prosecnog izgleda, ali jako interesantne energije i puna elana.


Put kao put, prolazio je u neobaveznom cavrljanju o svemu i svacemu. Pred sam dolazak smo se dodirnuli musko zenskih odnosa, sto se naravno pretocili u razgovor o sexu. U glavnom smo se zalili sta nasi partneri ne zele da rade sa nama, i ispostavilo nam se da nam se doata zelja poklapaju. U kolima se osetila sexy energija koja je gotovo mirisala na sex.

Na zalost stigli smo u hotel i doslo je vreme za check in. Posto smo stigli dan ranije na dogovoreno seminar, imali smo ceo dan na raspolaganju, ona je zelela da ga iskoristi na bazenu dok sam se ja odlucio da dremnem posle puta. Rastali smo se ali se energija iz kola i dalje po malo osecala.

Kada je zavrsila sa bazenom, kao po dogovoru me je pozvala i probudila za rucak. Sisli smo u restoran i uz obrok smo nazdravili sa par casa crvenog Merlot-a. Za ruckom smo pretezno razgovarali o poslu, ali su pogledi definitivno pricali drugaciju pricu.

Ostali smo u baru hotela i u jos par pica nastavili pricu iz kola. Pricu je Milica naglo presekla stiskom moje noge i sapatom “ja moram da se pojebem sa tobom odmah, molim te ne sme niko nikad da sazna” ustala je i otisla. Ja sam i dalje sedeo onako skamenjen, mislio sam da ce se zavrsiti sve na prici i da ce biti kao i svaki sluzbeni put sa drkanjem za laku noc.

Skocio sam i krenuo ka njenoj sobi. Pokucao sam na vrata i ona mi je otvorila i dalje isto obuce a kao i malopre, s tim sto je sad razgovarala telefonom sa muzem.

Ja sam usao ona je zatvorila vrata za mnom i cim se okrenula me je zgrabila za polu dignut kurac, onako ga je snazno stiskala preko pantalona dok je razgovarala sa muzem. To me je nalozilo bas jako.

Polako sam je spustio na krevet i zavukao sam ruku pod njenu suknju, ispod je imala tangice koje su vise otkrivale nego pokrivale. Mazio sam joj pickicu lagano i gledao je u oci dok je telefonirala. Sklonio sam joj gacice na stranu i lagano vrhom jezika presao preko njenog klitorisa. Scepala me je za kosu i nabila mi svoju mokru sveze obrijanu pickicu u usta. Tada sam cuo ono sto sam jedva cekao “Laku noc ljubavi volim te”. Bacila je telefon i ispustila zivotinjski krik dok je sebe stezala za tvrde male sise. Lizao sam joj picku, stavljao prste u nju dok se ona uvijala i stenjala. Kada sam joj spusitio jezik na glatku malu guzu ona je pocela da divlja. Uvijala se jebala me je u usta i nabijala na moje prste u isto vreme.

Tada me je odgurnula ja sam ustao ona je prisla i pocela da me ljubi i da mi stiska vec tvrd kurac. Konacno je klekla i u jednom potezu mi otkopcala pantalone. Progutala ga je celog do jaja i nije ga vadila iz grla. Drzala me je za guzove i nabijala ha je sebi jos dublje dok ga je gutala vrhom jezika mi je lizala nabrekla puna jaja.

Prestala je da mi pusi i samo rekla lezi. To sam
I uradio. Skinula se, ne onako polako kao igracica vec je jednostavno sve strgla sa sebe. Tako se namestila izmedju mojih nogu i nastavila da ga pusi, lize, sisa, ljubi. Spustala se do jaja i njih je oblizivala i sisala, na kraju se spustila  jos nize i pocela da mi lize guzu, detaljno divljacki, jebala me je jezikom. Hteo sam da poludim, urlikao sam kao zver.

U tom momentu prestala je sa svim i bukvalno mi je skocila na kurac, jahala je divljacki mazila sise uvijala bradavice dok sam je ja drzao za dupe i samo se prepustio. Konacno je svrsila na mom kurcu, uz urlik je legla na mene i sapnula mi “hoces da se zasladis?” Zbunjeno sam prihvatio. Ustala je naguzila se i rasirila guzove. “Rekla sam ti cega sam zeljna”, sve mi je bilo jasno. Dohvatio sam neku kremu sa stola namazao guzu i polako stavio ceo kurac od jednom. “Koliko sam samo ovo cekala” pricala je kao sa izgovara neku mantru, vristala je dok sam sve vise ubrzavao i jace je jebao u malu guzu koja je bila zeljna samo da je neko razvali.

Nisam jos dugo izdrzao, svrsio sam duboko u njenu guzu, napunio je vrelom spermom koja je kuvala u meni ceo dan. Tako go sam seo na fotelju i zapalio cigaretu.

“Opet te molim da niko nikad za ovo ne sazna” rekla je i socno me poljubila na putu do kupatila.

Te noci sam zaspao kao beba u neko doba sam cuo telefon i video Milicin broj. “Otvori vrata, opet
te zelim”…

Istinita prica

Коментари