Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Nova Patreon prica.. za celu pricu prijavi se na Patreon :)

 Link za patreon -  Patreon

Prica

Posle nekog vremena ti i ja se upoznajemo..

Vodis me na rucak, pricamo.. sve super. Ulazimo u tvoj auto i pre odredista treba da sipas gorivo na pumpi. 
Ubrzo nakon ulaska moja ruka ka tvom kurcu krece polako.. mazim ti butine... nezno, ovvlas ga dodirenm tek toliko da te uzbudim.. svakim sledecim pokretom moj dodir je jaci.. i prelazim preko vece povrsine tvog kurca.. mazim te tako neprestano.. napalio si se.. svidja mi se tvoj izraz lica ... 

Krecem vise, jace ... Osecam kako je porasta i kako hoce da eksplodira .. to me dodatno uzbudjuje.. svidja mi se da te gledam kako se namestas i kako ti smeta dok vozis... vadim ga... mazim ga i drkam ga lagano .. vozimo se kroz grad... a tvoj kurac mi je u rukama.. privlaci me da ga posisam i spustam se dole... 

uhh. kako je lep.. krecem da ga lizem.. prvo glavic.. spustam se do korena... mazim ga, smeskam se i uzivam. pali me sto si zauzet voznjom... a ja mogu da se posvetim lepo .. mozda je neko i primetio, a mozda i niije.. najvaznije je da ti i ja uzivamo.. aja uzivam.. bas.. onako lepo ga celog uzimam  u usta.. 

Prilazimo pumpi, parkiras se, ali ja ne zelim da ti ga pustim.. jos dublje i jace sam ga stavila u usta.. vidis kako mlada radnica sa pumpe dolazi.. prilazi kolima.. vidi sta se desava.. nasmesi se.. spustis samo tvoj prozor,

Cene:
Samo price na tvoj mejl - 3e mesecno
Dopisivanje sa mnom i price - 12 e
Cesce i hot dopisivanje, price i dodatni mateijal - 50e (samo za odabrane)
Link za prijavu -   Patreon


Коментари