Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Bioskop - prica od Patreon preptplatnika - najbolji su

 Duze vreme me drugarica smara da idemo u bioskop da gledamo neku komediju, sto vesto izbegavam, ali dosao je trenutak kada vise nisam mogao da izmisljam razloge zasto ne mogu i pristao sam.


Ana (tako cemo je zvati) je moje godiste, znaci 29 godina, visoka oko 1.80 duge prelepe crvene kose, oci nebesko plave, grudi povece, za moj ukus cak i previse velike ali o ukusima ne vredi raspravljati.

Bilo je letnje vreme i krenuo sam da se nadjem sa njom ispred bioskopa, obukao neku trenericu jer ono mrzelo me da se sredjujem za bioskop 🤣

Cekala me je ispred bioskopa u dugoj prilicno tesnoj haljini sa velikim dekolteom sto obozava da nosi, i prilicno je dolazilo do izrazaja njeno savrseno utegnuto dupence. Na samu pomisao na njenu pozadinu kurac krece da mi raste, uhhh prosto savresno dupence.

Kada je videla da sam dosao u trenerici malo je dramila ali kada sam rekao da mogu da se vratim kuci ako joj ne odgovara, prestala je "zvocanjem" i usli smo unutra. 

Uzeli smo karte, kokice i krenuli u salu. Bila je poprilicno prazna, na sta sam ja prokomemtarisao u fazonu, sta si me napela da gledamo ovo kada nema ni 10 coveka u sali, na sta je ona samo odmahnula rukom.

Na moje insistiranje seli smo u poslednji red, ona do zida ja do nje, a ispred nas je bilo sigurno 5,6 praznih redova.
Pred sam pocetak filma usla je jedna devojka i od svih praznih mesta sela bas do mene u zadnjem redu.

Kako je film odmicao tako sam bio sve vise smoreniji, realno ne volim da gledam te "zenske" filmove, gde suza suzu stize i slicni fazoni. Grickam kokice i trudim se da ne zaspim.

U jednom trenutku krenula je neka sex scena i Ana mi daje kesu sa kokicama i kaze neka stoje malo kod tebe. Uzeo sam kokice i bez neke reakcije nastavio da pratim film i pomislih konacno nesto zanimljivo da se desi.

Posle par trenutaka kraickom oka primetim da se Ana nesto vrpolji i krisom bacim pogled sta se desava i bukvalno sam ostao bez daha na prizor koji sam ugledao.

Noga joj je bila podignuta na sediste a ruka ispod haljine. Videlo se kako mazi pickicu i lagano grize usnu. Toliko me je to napalilo da mi je kurac u trenutku skocio toliko da samo sto nije probio kroz trenerku. Razmisljao sam da li da se pravim da nisam nista primetio ili da se pridruzim akciji, iskreno oduvek sam zeleo da udjem u tu vrelu picku.

Prebacio sam ruku lagano preko njenog naslona, ne skrecuci pogled sa platna i lagano krenuo da je spustam ka njenim grudima. Primetila je i prokomentarisala " bas sam se pitala kada ces konacno primetiti". 
Uvukao sam ruku ispod haljine i shvatio da nema brus, bradavice su joj strcale kao strela, uhhh kako ima brutalne grudi. Stisnuo sam joj bradavicu na sta je ispustila dubok uzdah i u tom trenutku primetio sam da je devojka kraj mene pogledala ka nama, pomisao da nas moze provaliti me je dodatno uzbudjivala.

Anino disanje se sve vise ubrzavalo, na svaki dodir njenih bradavica ispustala je uzdahe zadovoljstva, svaki njen uzdah me je jos vise uzbudjivao. Pomerio sam joj kosu i krenuo da je grickam po vratu, tada joj se oteo prilicno glasan uzdah, siguran sam da su u sali svi culi. Tada sam na vec dignutom kurcu osetio ruku kako ga stiska, i sapnuo Ani "ipak si primetila kako delujes na njega" na sta me je ona zbunjeno pogledala. 

Pogledao sam ka nogama i ugledao ruku devojke koja sedi do mene kako prelazi po mom kurcu a zatim pogledao nju i video kako grize usnu i pohotno gleda ka njemu. Podigla je pogled ka meni i rekla da ga zeli, da je dugo bez kurca. 

Prilicno zatecen pogledao sam ka Ani koja je navaljena na zid punila uveliko mokru puckicu svojim prstima, dok je drugom rukom stiskala grudi. Samo se nasmejala i rekla "sta cekas, skidaj se, nemoj devojka da ceka".
Nisam ni stigao da reagujem, devojka mi je nekako svukla trenerku i kurac joj se nasao ispred usana.

Devojka nije gubila vreme, uhvatila ga je cvrsto i krenula lagano da ga drka, i mazi jezikom. Nisam znao gde pre da gledam, da li u Anu koja mazi svoju pickicu, koju sam tako zeleo da napunim kurcem ili u devojku koja guta kurac kao da joj je to zadnje u zivotu. Prelazila je jezikom od korena go glavica, uhh kad se samo setim kako ga je lizala mmmm, davila se u njemu.

Nisam mogao da se suzdrzim, uhvatio sam je za kosu i krenuo bukvalno da je jebem, ulazio joj je u grlo do kraja, videlo se da joj prija, da voli grubu igru, bila je bas zeljna kurca.

Ubrzo je prisla i Ana, kleknula i pitala da li bi mogla i ona da proba moj kurac. Nisam stigao bilo sta da kazem, vec je njen jezik bio na njemu i preplitao se sa jezikom ove devojke.

Nisam mogao da verujem sta se desava, jezici su im setali po kurcu, zastale bi pomalo i krenule da se ljube i ponovo nastavljale da mi gutaju kurac.
Blizio sam se kraju i samo je eksplodiralo iz mene, pokusavao sam da obe jednako budu isprskane, a one su iscedile i poslednju kap iz njega. Film se blizio kraju i uzurbano sam krenuo da se oblacim idalje nesvestan sta se upravo izdogadjalo.

Коментари