Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Utakmica - Iz inboxa

 Dogadjaj koji sledi je najbolje i najlepse seksualno iskustvo koje sam do sada doziveo. Bilo je to pre nekoliko godina, tacnije 2016-ta.

Bilo je leto i u toku je bilo svetsko prvenstvo u fudbalu u Juznoj Africi ako me secanje dobro sluzi. Iz nekog razloga tadasnja devojka je volela da gleda sa mnom utakmice pa je toga dana bio dogovor da kod nje gledamo utakmicu u vecernjem terminu uz neku laganu veceru. Po dogovoru dosao sam kod nje nekih sat vremena pred utakmicu i poceli razgovor na neke neobavezne teme, kako je ko proveo dan i slicno, skuvala je kafu i pripremali smo veceru. S obzirom da je bilo pakleno toplo tog dana, nosila je neku laganu dugu haljinu sa prilicnim dekolteom, i jos s vrata sam primetio da nije imala brus ispod, posto je dosta niza od mene, oko 167, 168cm imao sam dobar pogled na njene slobodne grudi sto me je u startu prilicno napalilo. Ima moze se reci velike grudi prilicno cvrste, dobro utegnutu zadnjicu i malo sire kukove. Na prvi pogled izaziva kljucanje svega sto joj je u blizini. Dok je spremala veceru u jednom trenutku se sagla da iz vitrine uzme neku ciniju i primetio sam da osim brusa nije nosila ni gacice, sto me je i onako vec napaljenog dovelo do ludila totalno ali pokusavao sam da se uzdrzim bilo kakve reakcije i ako samo sto nije doslo do nuklearne eksplozije medju nogama. Vecera je bila spremna i bas je pocinjala utakmica. Nije bila nesto preterano zanimljiva tako da smo na poluvremenu resili da ugasimo tv i nastavili razogovr uz neko crno vino, slusali muziku do kasno u noc. Pre spavanja resio sam da se rashladim jer je bilo nenormalno toplo i otisao do kupatila. Kada sam se vratio ona je vec bila zaspala. Nisam zeleo da je budim i onako sveze istusiran potpuno go legao kraj nje i zaspao. Ne secam koliko sati je tacno bilo ali bilo je prilicno rano, sunce je tek izaslo kada sam osetio neverovatnu hladnocu na glavicu. Otvorio sam oci i video nju kako kockom leda prelazi preko njega i sa osmehom mi rekla, "vidi ko se to probudio" i lagano krenula da ga miluje usnama. U prvom trenutku bio sam zbunjem i mislio sam da sanjam, ali dok sam se rasvestio kurac mi je bio prilicno tvrd i uveliko u njenim ustima. Gutala ga je celog kao da joj je zadnji put, i ledom mi setala po telu koji se u trenutku topio od vrucine i stvarao neverovatan uzitak. Jezikom mi je mazila glavic, spustala se celom duzinom do jaja i nazad i opet ga celog gutala. Uzdasi su mi se nekontrolisano otimali, sto je nju dodatno palilo da ga je usisavala sve ludje i jedva sam se uzdrzao da joj ne napunim usta. Uhatio sam je za ruku i povukao ka sebi i rekao da mi dodje iznad glave, zgrabio za kukove i krenuo da joj lizem pickicu koja se cedila koliko je bila vlazna. Voleo sam da gutam tu picku, tako je bila neodoljiva, uvek obrijana i spremna za tretman jezikom i usnama. Sama pomisao na njenu picku i sada mi digne kurac u trenutku. Svaki prelaz jezika preko klitorisa izazivao joj je uzdahe od kojih sam se napalio jos vise, ako je to uopste bilo moguce. U jednom trenutku cuo sam samo " zelim ga jos" i u sledecem trenutku vec je bio u njenim ustima, a ja sam imao savrsen pogled na njenu vrelu pickicu koja je bila zeljna paznje. Naizmenicno sam joj prelazio preko klitorisa i ulazio jezikom u nju, dok je ona gutala moj kurac i drkala ga u isto vreme. Resio sam da podignemo zabavu na visi nivo i lagano sa picke presao jezikom ka njenoj zadnjici. Primetilo se da je iznenadjena i ako se trudila da to sakrije ali nije se bunila. Navlazio sam joj dobro jeziko i lagamo krenuo prstom unutra, sto je ona isprstila dubokim uzdahom sto me je ohrabrilo da nastavim.

Коментари