Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Izlet - iz inboxa

 Bilo je leto i sa drustvom smo se organizovali da odemo na izlet do jednog letnjikovca u blizini grada. Isli smo nas cetvoro tako da smo isli jednim kolima.

Ja, komsija i njegov drug sa devojkom.

Bila je bas lepa, malo punija ali na njenu visinu se nije to toliko primecivalo, nebesko plave oci, crvena duga kosa, uredno vezana u dugu pletenicu, tanke usne. Imala je grudi srednje velicine, taman da lepo stanu u saku, i sada kad pomislim na njih digne mi se u sekundi. Utegnutu guzu, ma jednom recju bomba devojka.

Njen momak je vozio, komsa je sedeo napred a ja sam sa njom bio pozadi. Nosila je kratku haljinu, jadranke i neku majcicu koja jr jedva dobacivala do pola stomaka, sto me je iznenadilo, videlo se odmah da nema nekog iskustva sa prirodom cim je tako krenula. Dok smo se vozili stalno se nesto vrpoljila, uz izgovor da su sedista neudobna i da ne moze da se namesti lepo.
 Na svaki njen pokret namerno je sve vise pomerala haljinu ka sebi, da je u jednom trenutku toliko bila podignuta da sam mogao da joj vidim pickicu koja se presijavala koliko je bila vlazna.
Taj prizor me je toliko napalio da mi se kurac digao toliko da nije moglo proci neprimeceno. Samo sto nije probusio trenerku koju sam nosio. Primetila je naravno i samo se nasmesila, spustila haljinu i okrenula glavu ka prozoru i komentarisala prirodu pokraj koje smo prolazili.

Posle jedno pola sata voznje stali smo na parking pokraj Bovanskog jezera i komsija i njegov drug resili su da prosetaju dole do jezera, zapale cigaru i razgledaju okolinu, ja sam uz izgovor da me mrzi i da sams to puta bio tu, ostao u kolima, dok je njegova devojka rekla kako je to smara i da ce i ona da ostane u kolima. Cinjenica da cemo sami ostati u kolima jos vise me je napalila, kurac mi je pulsirao, a srce bilo kao da zeli da iskoci iz grudi.

Njih dvoica su izasli i krenuli ka jezeru. Cim su zasli iza prvog zbuna, ona se okrenula ka meni i rekla, vidim da imas neki problem, hajde da ga resimo, i stavila ruku na moj kurac. Mmm to je bas veliki problem, moracemo i neku terapiju da ukljucimo.
Spustila mi je trenerke ispod kojih nisam nosio nista zbog vrucine, i kurac se nasao ispred nje. Nije gubila vreme, odmah ga je stavila celog u usta i pocela da ga mazi jezikom tako divlje, kao da joj je poslednji put. Ja sam idalje bio zbunjen, i u strahu da ce se njih dvoica vratiti i zateci nas, ili neki prolaznici da nas ne vide, ali u isto vreme sve to me je jos vise uzbudjivalao.

Uhvatio sam je za kosu i nabio joj kurac duboko u grlo, sto je prihbatila bez problema. Lizala ga je od korena do glavica i nazad, istovremeno drkajuci ga nenormalnom brzinom. Uzdasi su mi se nekontrolisano otimali, bilo je prelepo.
Kad god se priblizavala jezikom glavicu dizala je pogled i gledala me pravo u oci sto me je izludjivalo nenormalno. Rekao sam da ne mogu vise da izdrzim na sta je ona samo rekla da zeli da joj napunim ustaa, sto je bilo dovoljno da erupcija krene. Svrsio sam kao nikada do tada, tresao sam se ceo kao da me je neko prikljucio na struju. Progutala je sve do zadnje kapi, i nastavila da sisa glavic.
Ubrzo smo culi da se vracaju i na brzinu smo se sredili pokusavajuci da ostavimo utisak da se nista nije dogodilo.
Nastavili smo voznju ka odredistu.

Коментари