Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

NBG BLOKOVI -iz inboxa

 

            Sara me je odvukla na dečiji rođendan, njena sestričina punila je 12 godina. Prijalo mi je zevzečenje sa klincima. Zajedno smo duvali svećice, igrali se tombole i masne fote, glavna premija da me curica poljubi u obraz, igrali smo, pevali. Dečkiće sam savetovao da se ne boje tih napucanih, uobraženih, lutkica, da ih streljaju pogledom u oči i stežu oko struka dok igraju. Sara je bila oduševljena mojim autoritetom, sve uz smeh i šale.

Društvo se polako osipalo, sutra se ide u školu. Seo sam na dvosed otvorio limenku piva, uživajući u kratkotrajnoj tišini, Sara je ušla da pokupi plastične čaše, tanjiriće i salvete. Kako su joj sise divno njihale dok je radila, struk joj se lomio, a guza se octravala na kratkoj haljinici, butine meke, bele kao sir. Rukom je pomerila pramen duge kestenaste kose, taj nos, bezobrazne usne, mesnati obrazi… osteila je da je gledam, smeškala se bacajući pogled na limenku smeštenu na mom međunožju.

Požuri zakasnićemo na tramvaj, treba da te ispratim do kuće ili ćemo kod mene večeras na pet minuta sam odavde., prigovarao sam.

Samo da pomognem sestri jebo te. durila se Poslednji polazi za pola sata, sedi cirkaj i uživaj.

Tako sam učinio, sedeo i uživao. Pozdravili smo se sa ukućanima, slavljenici opet čestitali i požurili da ne zakasnimo. Napolju nas je dočekao vrući beton, beogradske tropske noći najviše volim. Tek što smo izašli iz bloka, tramvaja nema nigde. Ajmo do stajališta da sačekamo taj što stiže za pola sata. Zavalio sam se na klupu na stanici, užasno su me bolele noge, a Sara sede na moje koleno. Kako me je uzbudila toplina tih guzova, i te nežne ruke što me maze po bedrima.

Šaka mi sama krenu na njeno dupe, pa uz leđa. Hvatam je za kosu, ona se pokorno izvi, spusti na kolena, raskopča mi farmerke, brzo izvuče na pola dignut kurac. Ne mogu tu silu da kontrolišem, jače je od mene, neko će nas videti, ali on je sve tvrđi u njenim ustima. Grabim je za glavu i počinjem da je jebem u usta i sve dublje i dublje. Pokušava da se odbrani, puštam je.

Uh, da me ugušiš! viknu i poče da me ljubi u usta raskopčavajući tanku bluzu. Čučnuo sam, zadigao joj suknju i jezikom dosegao vlažnu ribicu. Prvo velike usmine i blago preko klitorisa, pa jezikom dublje do rupice i male usnice, gore dole, pa u krug i tako mnogo puta. Naježila se, čujem joj ubrzano disanje, upalio sam vatricu. Greje se rupica, sve je toplije njeno međunožje

Onda sam napao sise, mesim ih, i zubima dražim bradavice, zavaljujem se nazad na klupu. Već me je opkoračila, zajahala, samo je skliznuo u njenu vrelu ribicu, sise su mi na obrazima dok je jebem. Rukama sam je obgrlio oko leđa nagao se napred da uđe još dublje. Grize usne, tiho ječi, ubrzavam, otimaju joj se krici, hvata me za ramena, ljubimo se. Naguzla se, zadižem joj suknjicu i sklanjam potpuno tange u stranu, primila ga je od pozadi. Jebali smo se na stajalištiu kao životinje. Naši urlici odzvanjaju ulicom. Raste napetost u meni, ne mogu da se iskontrolišem, vadim ga i svršavam joj po guzovima.

Nasmejana gledala me je pohotno i samo kratko naredila Ajmo kod tebe, moraš da me dojebeš u guzu!

 

Hakami Rosh

Коментари