Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Njega boli, meni lepo

 Uh... ovo je bilo skoro. Pre možda 3 godine, čini mi se. 

Do tada sam imala iskustva sa dominacijom, ali blažom varijantom.. dobro svakako blažom od ovoga što sam doživela tada.

Izlazila sam sa tipom koji je bio uspešan u svom poslu. Markatan. Nešto od onih tipova koje žene uglavnom vijaju zbog para i dobrog izgleda. Na početku viđanja je njegova dominacija bila izražajna.

 Sastanci sa njim su uglavnom izgledali tako da sam ja birala restoran u koji idemo, ukoliko sam imala želju za nečim, bilo bi ispunjeno i svaka šetnja knez Mihailovom je završavala kupovinom šta god da sam poželela.

Uglavnom su se takvi  oko mene motali, iako meni taj profil ljudi nikad nije bio cilj. Verovatno zato sam i imala one koje su sve devojke želele. Iz prostog razloga - nisam ih želela ja, ali me je njihovo osvajanje mene na kraju slomilo da sa takvima i budem u vezi.

Ovaj je imao jednu drugačiju crtu... Pored ispunjenja mojih želja, uvek je pričao o sebi. Svojim poslovima, planovima, dogodovštinama,... i dobrih 95% vremena fokus je bio na njemu. 

U početku mi to nije smtealo, jer sam svesna da postoje osobe koje puno pričaju ili žele da sebe ponude na tacni što više.

Ali sve je to počelo jako da me zamara...

Nismo još ni imali sex, a ja sam odlučila da se udaljim. 

Ako nemam priliku da i ja izrazim sebe, već služim kao draga saveta ili psihijatar (koji je bar plaćen za slušanje), to je jednodimenzinalan odnos. Izgubim volju i nema nazad.

Odlučila sam da sa njim završim sve, ali to veče umesto da priča o sebi cela pažnja je bila na meni.

Bio je komnikativan, ali odjednom kao da sam mu postala bitna ja. I totalno me je zbunjivao odnos. 

Pozvao me je u stan. 

"Aha... to je poenta. Došlo vreme za sex, pa odlučio da sluša."

Ne znam ni sama zašto sam pristala. Niti sam bila specijalno raspoložena za sex, niti sam više želela da ostajem sa njim... 

Veče je nastavilo u istoj atmosferi. 

Pustio je moj omiljen bend.

Uživala sam u glasu Davorina Popovića, kad sam ustala po svoju torbicu.

Okrenula sam se i videla njega na kolenima.

"Radi mi šta god hoćeš.."

Sad mi je sve imalo smisla. On je poslušna kučkica. Ona prikrivena. Zato sam i dobijala sve poklone koje sam dobila. Zato su mi sve želje bile ispunjene. A priča je bila za prekrivanje...

Instiktivno sam mu stavila vrh cipele u usta... 

Uzdahnuo je od zadovoljstva... 


"Gospodarice da li smem da odem do sobe?"

"Da."

Doneo je svu prateću opremu. 

Imala sam crne hulahopke, crnu svilenu lepršvu suknju, crne cipele na 5cm i svetlo rozu majicu. 

Terala sam ga da mi poliže cipele i da se jezikom penje duž cele noge. Vezala sam mu kaiš oko vrata i stavila mu masku preko lica. 

Bio je prilično opremljen. 

Bilo mu je zabranjeno da priča, dok mu ne dozvolim. 

Svaki njegov glas koji se čuo bez moje dozvleo završavao je mojim udaranjem.

Stavila sam duge crne rukavice od lateksa. Skinula majicu, i ostala u crnom grudnjaku. Kao da sam znala da tada treba da preovlada crno u mojoj odeći tada.

"Namesti se da ga primiš." Bez pogovora mi se naguzio. 

Upalila sam sveće.

Uzela sam vibrator. 

Započela sam mazanje lubrikantom njegov anus. Bilo je očigledano da je imao iskustva sa ovim.

Zato se nisam mnogo opterećivala sa širenjem već sam odmah stavila vibrator u guzu. Zatenjao je , a taj zvuk sam kaznila bičem po guzi. 

Stavila sam mu veliku veštačku kurčinu. Krenula sam sa blažim pokretima. Zatim brzim i kratkim. Dok nisam nabila ceo do kraja i tada krenula da mu drkam kurac, neizmenično sa stiskanjem jaja.

Dobio je dozvolu da ispušta glas.

Stenjao je kao ženica željna kurčine. Komotno je mogao dva kurca da primi. 

"Lezi na leđa."

Uzela sam sveće i voskom koji se otopio sam prešla preko njegovog kurca i jaja. MOgu da zamislim koliko ga je vrelina bolela. 

Ali on nije odustajao.. Želeo je još. A ja sam uživala u moći koju sam imala.

Sve više sam volela dominaciju. 

Štapiće za uši sam stavila u njegov kurac. I ne znam kako sam tada uspela da kliknem sa tim u glavi, ali vrištao je od bola i uživao dok sam jebala štapićem njegov mokraćni kanal ja sam sve više osećala uzbuđenje.

Pičkica mi je vlažila... 

"Liži me... hajde djubre jedno.. liži to bolje..." svakim pogrešnim potezom dobio je udarac u lice.

Kada mi je dosadilo, naterala sam ga da mi liže stopala u čarapicama dok sam ga prilično jako natezala kaišem. Jedva je disao, ali je nastavljao da liže, a ja nisam odustajala. 

Od bola, nije izdržao, morao je da svrši. Uradio je o po mojim stopalima i morao je sve da poliže. 

I tu je bio samo početak.. družili smo se još neko vreme. 

Ali je odnos bio jasno definisan. Nisam želela vezu sa njim. Odgovarao mi je ovako bez emocija, da ga maltertiram kad želim i koliko želim. 

On je nastavio da ispunjava sve moje želje. 

Instagram @erotika_blog

Za uplate na PayPal-  paypal.me/rajzapoljupce