Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Dominantna mama moje bivse devojke - iz inboxa

 Poznavao sam je neko vreme iako u tom trenutku nisam znao da je keva moje bivse devojke. 

Kroz pricu i dopisivanje saznao sam da voli isto sto i ja. Jedina razlika je sto je volela da muci, dok ja da me muce... 

Nakon poduzeg dopisivanja kako i sta bi smo radili kad bi smo se videli nasamo, u jednom trenutku mi je stigla poruka da se stvorim kod nje u stanu.

Mojoj sreci nije bilo kraja. Uz flasu Johnny Walkera sam dosao i ponasao se kao da idem na kafu sa drugaricom, ne na najlepsi trenutak koji sam cekao skoro dve i po godine.
Nakon sto sam jedva nasao zgradu i popeo se na 5-ti sprat, pozvonio sam na vrata i otvorila je u normalnoj odeci. 

Usao sam i seo a ona je skuvala kafu i donela case za viski.

Pola sata nakon toga ustala je i rekla da se vraca brzo, i nakon 10ak minuta izasla je u koznim pantalonama, korsetu i visokim tankim stiklama.

Naredila mi je da kleknem i stavila povodac oko vrata , a nakon toga da se skinem i da lizem djon njenih stikli. Nakon par minuta je trazila da lizem vrh stikle iako je stajala ispred mene. Kad sam to uradio stala je na jezik i iskreno bol je bio prelep. 

U medjuvremenu po mojim ledjima je crtala, malo kaisem, malo stiklom a malo i voskom. Svaki trenutak je bio prelep a sekunde su trajale kao godina. Sat nakon sto je sve pocelo, gurnula me je na pod u lezecem polozaju i rekla da legnem na stomak. Nisam znao sta ce se desiti pa sam se prepustio skroz, u tom trenutku sam osetio kako nesto prodire u mene i bilo mi je jasno. Stavila je vrh flase, bez lubrikanta i gurnula ga celog bez upozorenja.

 Bila je nemilosrdna i brza iz sekunde u sekund. Bio sam na ivici klimaksa kad je stala , izvukla ga i stala ispred mene da bih ejakulirao po stiklama. To sam i uradio, nakon cega sam sve pocistio kao mali poslusni rob. Polizao i progutao. Vidjali smo se posle.jos dugo , ali taj prvi momenat je bio magican.

Коментари