Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Zašto te neće?

 Kada sam na instagramu @erotika_blog postavila opciju da me pitate šta želite, dosta vas mi se javilo sa pitanjem 

Kako da povalim neku? 

Nevin sam, kako da izgubim nevinost? 

Zašto uvek završim samo kao drug?

Sve sam učinio za nju i ona me je ostavila... 

Trudio sam se kao konj, dala je svima samo meni nije...

Zašto sve devojke nisu slobodnije, zašto se prave fine?

Sve samo hoće pare...

I slično... Pa hajde da probam da vam približim. Pričam isključivo iz ženskog ugla, ne osporavam da je tako i iz muškog.

Pazi ti tu rečenicu- kako da povalim neku. Samim tim iz tebe izbija očaj. Energija očajnika koji bi stavio svoj kurac u šta god sve dok ima rupu u kojoj možeš da se zadovoljiš. Znašli ti koliko je to odbojno? Za oba pola. 

Hajde iskreno, koliko radiš na sebi? Koliko? Kada si poslednji put pročitao neku knjigu? Da li si realno sposoban da uradiš nešto fizički ili te sve mrzi, sediš kao morž za kompom po ceo dan? Ili za tv-om, gledaš u ekrane i puštaš da ti mozak zardja?

Da li prošetaš ili odeš do teretane, ili do bilo kog mesta gde možeš da upoznaš neku devojku? 

Šta očekuješ? Da sediš za kompom, drkaš kurac, ne kupaš se, ne upristojiš se i da će svetske lepotice da ti dodju na vrata i bace ti se pred kolena?

Šta ti realno možeš da doprineseš odredjenoj osobi? Ne pričam samo o parama.

Lično sam izuzetno sposobna devojka, i nema šanse da bih bila sa nekim nesposobnim koji nije u stanju da sastavi prosto proširenu rečenicu, koji nema neko svoje intresovanje, nešto što ga privlači, voli da radi. 

Šta god to bilo, anime, igrice, šah, sport,nauka, ....šta god.. Prosto mora da ima svoju ličnost. I da je spreman da raste i razvija. Svako ko izričito kaže:"Ja nema šanse da se menjam, to sam što sam", je već u veeeliiikom problemu.

Jer, što bih bila sa nekim kad moj mozak i ličnost kroz godinu dana njega predje? Šta će mi onda? Da me vuče unazad sa sobom? I kako onda da ga poštujem?

Ženama treba nešto zbog čega će se diviti, poštovati te, reći: " Wow, kako si dobar u (pa šta god to bilo čime se baviš).

Ja kad vidim svog dečka kako rastura u onome čime se bavi, kako nadje uvek rešenje - pa dodje mi da mu popušim svaki put.

Dalje, veliki je problem sto se većina zalepi za prelepu i prezgodnu devojku, nema šta da joj ponudi, ni podršku, ni nova znanja, ništa... i normalno da će da ga odbije i onda tip dodje do zaključka kako su žene kurve i ovakve i onakve, a ti prijatelju ne da joj nisi dorastao, nego ne možeš ni da joj pridješ. 

Budi realan prema sebi i muvaj onu koja ti je za to dala znak. A ne da u svojoj glavi uvrtiš nešto što ne postoji, zamisliš kako ćeš biti baš sa njom, pa se posle razočaraš jer si sam sebe ubedio u nešto što ni ne postoji. Pa ti posle lepa devojka kriva.  

Ono što se često čuje, ja sam za nju radio svašta, izigrala me je. 

Ček, ček... da li je ona tebi rekla da će biti sa tobom? Ili si ti samovoljno odlučio da joj kupuješ poklone, da joj ugađaš, praviš od sebe žrtvu i krpu sa kojom ona može šta hoće, ne postaviš granice i onda se čudiš i još joj prebacuješ šta si sve za nju uradio, kako je ona nezahvalna itd...

Ko te terao? KO TE TERAO?

Testiraš. Daš joj xx... pa čekaš da li će to da poštuje i uzvrati, ako neće koji kurac nastavljaš? Pa ti se sve to lepo skuplja, pa kad te otkači ceo svet ti kriv, najviše ona, a ti kao nisi kriv? Ne seri...

Da li zaista misliš da ako si kupio jedan parfem, telefon, knjige ili nebitno koji poklon to automatski znači da ću sa tobom u krevet? NE!

Nisam luda da odbijem lep poklon. I uvek ih rado prihvatm. Svaki poklon cenim, ali čim vidim da je iza tog poklona, ponašnja samo jedna namera - pa da si Bred Pit lično, neću s tobom u krevet, nema šanse.

Često me pitaju u inbox, zašto sve devojke nisu slobodnije kao ti?

Zato što nesposobni muškarci, iskomplksirani su uspeli da slobodnije žene postave na stub srama kao najveći ljudski odron u društvu, jer im je mnogo lakše da se kriju iza nekih navodnih moralnih vrednosti i na taj način pravdaju svoju nesigurnost i nesposobnost, nego da se bave sobom. 

Na primer, javio mi se jedan diletant u inbox koji mi je roman ispisao kako je on Bože moj, izuzteno pametan dečko sa svojih 24 godine, kako mu je život bio težak, kako se sam izborio, kako će uskoro da ima krov nad glavom i auto, kako je mnogo iznad svoje generacije. Suva pamet. 

A sve što sam ja čula u tim porukama je: hvalite me usta moja, a ti kome pričam dopuni to hvaljenje, diži me u nebesa, ako može klanjaj mi se, pričaj svima o meni, da me svi hvale, da mi se svi dive, i ako bi mogli svi i da mi popušite pride. 

Prijatelju, rodjen si na ExYu prostoru nama je po rodjenu predodredjen težak život- svima! Ni po čemu tu nisi poseban. 

Kad bih napravila anketu na instagramu po tom pitanju bilo bi mnogo tragičnih priča.

Onda je išao po mojim blogovima i ostavljao komentare da mi skrene pažnju ako ja nisam primetila, a to je da sam klasična droca koja se lako daje i da sam opasna jer ne koristim zaštitu, i da me niko posle 30-e neće. Ne znam samo kako mu nije bilo smorno da ide od priče do priče i piše :D Ja za to ne bih imala vremena.

E to je profil ljudi kome je lakše da pljuje po devojci, nego da se zapita šta da radi sa sobom i svojim životom umesto što isti taj život i devojke krivi za svoju sudbinu. Glume velikog mesiju, spasioca sveta i društva, a najveću štetu čine baš on i njemu slični. 

Naravno da sam sve obrisala i svaki naredni komentar ću brisati, jer sam ovde da pišem i delim erotiku, sex koji je fenomenalna stvar, i nemam nameru da dopuštam bilo kakvim negativnostima da to naruše.

Hvala Bogu, zakoni i policijia postoje, i bilo kakav napad na mene mi neće biti problem da prijavim.

Što se mene tiče, nikad u životu nisam imala nikakav zdravstveni problem što se polnih bolesti tiče, prosili su me više puta, izmedju ostalog i sadašnji dečko koji za sve ovo zna.

A etiketiranje devojaka kao droce i lake ženske, samo navodi devojke da uguše svoju sekualnost, da se ne ižive na vreme, da ne budu slobodne sa svojim dečkom jer će ko zna šta on pomisliti, i da na kraju varaju. I sve to pod velom velikog morala. Ako sam bila laka ja, zar to nije bio i dostavljač, i taksista... I manite me priče, ženama je lako, samo treba da izadju i da izaberu i da zato za njih pojam "laka" važi, dok za muškarce pojam "lak" nije primenljiv? Primenljiv je i te kako. 

I da odgovorim na goruće pitanje, da li devojka koja je u mladosti probala sve što je želela kad je želela, može da bude verna i posvećena? O DA! Čak i više. Dok šetam gradom, mene uopšte ne vuče da gledam muškarce oko sebe. Bukvalno me muški svet u tom smislu ne zanima. Volim sex, imam iskustvo, volim da pričam o tome, imam šta da kažem, ali dalje od svog dečka više ne gledam. 

Što se para tiče, zar ti nikad nisi maštao o Ferariju, Poršeu, Lambordžiniju?

Nije istina da je novac jedini motiv, ali kao imam dva tipa na raspolaganju i oba su mi ok, a jedan ima više para, drugi manje- normalno da ću izabrati onog što ima više.

Pre svega, treba biti disciplinovan, raditi, edukovati se o novcu, proširiti svoju svest pa te ta tema neće mnogo doticati. 

U suštini ovo se može uporediti sa prelepom devojkom. Svi je želite, zar ne? Da je dobra pička, da ti svako zavidi kada te vidi sa njom? Ali isto tako, ukoliko nadješ fenomenalnu osobu kja ti odgovara,a ne izgleda vrhunski, bićeš sa njom, jer ti je njena ličnost važnija. E isto tako, devojke vole sigurnost, zaštitu. I normalno da mi je draže da me dečko odveze u Belmedic i ima mogućnost da mi plati privatno gde će me odmah pregledati kada me uhvati nešto, nego da čekam u urgentnom centru nadrkanog doktora koji me otkači jer ga mrzi da radi. 

Eto, bio je malo suroviji post, ali se nadam da će pomoći. :)























Коментари

Постави коментар