Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

U studentskom domu

 

Ono što svi već uveliko znate je da sam studirala u Novom Sadu. Jedan od čestih kafića koje sam posećivala bio je Cuba Libre. Ne mogu da kažem da mi je bio omiljen, ali da bi se svačiji muzički ukus ispunio, bio je jedan od onih koje sam posećivala. Ko ne zna, tu se uglavnom pušta strana muzika, malo tehno i slično tome. Ništa od navedog nisam znala, ali bar je bilo nekog ritma za razliku od drambejza gde mi je bio najgori izlazak ikad. (koji ne znam ni kako se pise)

I tako sam se njihala, suštinski smorena. Na tv ekranima su se smenjivali snimci devojaka u donjem vešu i zavodljivim pozama. I onda sam bar u to mogla da gledam kad nisam znala šta ću sa sobom. 

Zbog velike gužve, za našim stolom su se priključila dva dečka. Kako si izgledali zaista sada ne bih mogla da se setim. Znam samo da je bio jedan viši i jedan nešto niži. I to je to. 

I to je moja realnost. Ne sećam se svakog sa kim sam bila. Prosto kako je vreme prolazilo, svaki novi je morao da me oduševi na ovaj ili onaj način. Da mi pruži neki novi osećaj, želju, da ima nešto posebno, da je drugačiji, da učini da su moje misli okupirane njim..,  I tako je došlo do toga da zaboravljam i lik muškarca i kakav je u sexu, kakav je kao ličnost.... A u ovom momentu me i ne zanima :D Svi su oni samo deo prošlosti. 

Nego, vidim ja smorio se i taj viši. Ili je samo bio povučeniji. Ne znam... Svakako, počeli smo da ćaskamo, i djuskamo zajedno... U jednom momentu sam videla kako mu se kurac nazirao ispod pantalona. Ako je sudeći po tome, bio je to jedan dooooobar komad mesa. 

 Shvatio je da sam videla. Ali nije ništa spominjao. Samo sam ga pitala tada: "Da li ti to imaš neke korene u Africi?" 

Nasmejao se i nastavili smo da đuskamo. Nisam propuštala priliku da mu guzom prelazim po kurcu. I gledam ga kako uzdiše već tada. 

Ne znam da li sam tada sa drugaricama u drugi kafič prešla ja, ili on...     Ali znam da mi je u periodu kada smo bili razdvojeni stigla poruka od njega da je srećan što me je upoznao i da bi želeo da me vidi sutradan. U potpisu Tvoj Afrikanac.

 Studentarija. Otišla sam kod njega u studentski dom. Bio je sam u sobi. Cimer mu je bio kući. Pokazivao mi je svoje radove jer je studirao arhitekturu. 

Moram da priznam da je bio dobar domaćin. Lepo me je ugostio. Došao iz Bosne da studira ovde. 

I dobila sam odgovor od sinoć, bio je malo povučeniji. Ali sećam se da mi je na neki način bio sladak. Skinula sam se pred njim. I krenula da skidam i njega. Bio je skroz go, ispred mene. Kurčina mu je bila dignuta, spremna da bude zadovoljena. 

Bio je velik. Nekih 19 centimatara, deblji od proseka, ali idealan. 

Uh..kako sam se samo igrala sa njim.. Lizala celog... Punila sam svoja usta i želela da ih ispunim još više... Počeo je da se trese od uzbuđenja, ali nije svršio... Čula sam ga kako priča da mu niko nije tako pušio... Nisam mogla da ga slušam.. Bila sam zauzeta njegovim drugarom. Povremeno sam ga pogledala u oči da vidim koliko uživa i nastavljala da dudlam kurčinu i da se gušim u njegovoj veličini... 

Nadrkavala sam mu kurac, lizala jaja... gutala jaja... stavljala jedno po jedno u usta... nežno... stenjao je glasno... 

Vrata od terase su bila otvorena.. Verujem da nas je studentski komšiluk čuo. A to me je dodatno napalilo da sam još žešće počela da ga gutam.. brže jače... A on je bio sve glasni i još više se pomerao i navlačio mi glavu na kurčinu.... 

Pička mi je ovlažila ... Naguzila sam mu se spremna da me razvali od kurca... 

Osetila sam kako mi velik kurac prodire u pičku i širi mi je.. Uhh...a osečaj jaja na njoj...mmm...

Volela bih i sad da ga probam, ali ko zna gde je... 

Obožavala sam svaki put kad su me njegova jaja udarala.. Tada sam znala da je ušao ceo. I da ga je moja pičkica progutala celog. Stenjala sam i uzdisala... dok sam mu pričala koliko mu je lep kurac...

"Još jače..uh... brže...zabij mi ga celog..."

Uh kako lepo zaboli kad ga nabije jako...

Ulazio je polako, polako...samo do pola i onda iznenada ga jako nabije do kraja i nastavi da mi rastura pičku žestoko... 

Neverovatno mi je to prijalo....

Počela sam da se mazim dole dok me je navlačio lepo... Bio je nežniji... Dok sam se mazila svršila sam mu na kurcu... uhhh kako mi je prijala ta kurčina... 

Zbog stiskanja moje pičke i savršenog pušenja brzo mi je svršio po guzi... 

Bila sam zadovoljna. ...

Srećna sam napustila njegovu sobu i to veoma brzo nakon jebačine.

Ispostavilo se kasnije da sam se nakon sexa sa njim smuvala sa njegovim kolegom sa fakulteta. 

Tada sam po priči svog tadašnjeg dečka(a njegovog kolega) shvatila da mu je on već pričao o meni. I tome kako se razočarao jer je očekivao da ćemo biti u vezi.  :D 

Prosto mi nije dorastao...nije znao sa mnom... ne bi uspeo da se nosi sa mnom.. da me usreći...  To mi je bilo jasno već prvo veče u izlasku. Ali je za sex bio super. 

Samo brzo me je nakon toga osvojio tadašnji dečko i nisam imala potrebu za njim. I sve je ostalo na tom jednom sexu. 

Ne zameri što nije duža priča. Davno bilo, a i ovo je sve čega se sećam :))))

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal

Instagram @erotika_blog

Коментари

Постави коментар