Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Ni ja ne bih verovala da nisam doživela, a i sad se zapitam


 Baš pred pisanje ovog bloga sam ispričala dečku o ovojm doživljaju. Njegovo prvo pitanje o činjenici sa kim sam imala sex je bilo:"Kako? Gde si ga našla?"

Glumio je sporedne uloge u filmovima i zbog nekog projekta je bio u Novom Sadu. Sad me mrzi da pretražujem internet, ali mi se čini da je novosadski "Dnevnik", ako me sećanje služi izveštavao o njemu. Pa koga zanima neka progugla.

U pitanju je ni manje ni više nego Indijanac. Hajde, možeš da ne veruješ...Indijanac u Srbiji. I to ne u Beogradu. Ali istina je. :)

Uvek su me fascinirali. 

Nego kako sam ga upoznala... Najprostije, sedeo je u kafiću, pogledi su nam se sreli. Privuklo me je nešto i nasmejala sam mu se. Krenuo je za mnom, i pozvao me da sednem sa njim u kafić. :)

Seli smo u kafić.

Pričao mi je o njihovim komunama u Americi. Kako sada žive. Čime se bave... 

Bilo je zanimljivo slušati , ali i tužno... Nego, nećemo o teškim temama. :)

Bio je smešten u hotelu. Sama sam se ponudila da vidim "kakav je smeštaj". Ovo je bila jedinstvena prilika i nisam želela nikako da je propustim. 

Naručio nam je rum servis. Dok smo jeli želela sam još da slušam o njihovom načinu života. Što mi je više pričao više me je privlačio. Mesto u kome on živi je malo. Okruženo prirodom, Svako se bavi svojim poslom, međusobno pomažu jedni drugima i nema ih puno, nažalost.

Približio mi se, pomazio me je po kosi... Sklonio je i strasno poljubio u vrat. Video je da se neću buniti. 

Imao je dugu crnu kosu, obrijan, i njegova koža pod prstima je bila nekako drugačija od svih koje sam dotakla do tada. Bila je čvršća. 

Izuzetno strastvena ličnost. Stegao me je za kosu i snažno ljubio. Čvrsto je prelazio rukom po mom telu i skidao jedan po jedan komad odeće. 

Dok je skidao mene, paralelno je skidao sve sa sebe. Naglo, strastveno. Divlje. 

Ni jednog momenta me nije zabolelo. Znao je tačno kako treba da me uhvati, stegne da mi izuzteno prija i uzbuđuje.

Postavio me je na krevet i raširio mi je noge. Osetila sam njegov čvrst jezik na pičkici koja je već počela da vlaži. Bio je grub, mazio je i lizao neizmenično. Odjednom mi je zabio i svoj jezik u pičku... mmmm koliko mi je to samo prijalo. Uvijala sam se, stenjala.. 

Koliko sam samo želela da ga osetim, ali njegova dignuta kurčina me je privukla da je stavim u usta. Krenula sam rukom ka kurcu i dok sam drkala dohvatio me je za kosu stegao i počeo da ljubi. Jako. Lizao mi je vrat, spuštao se do grudi... intenzivno je lizao i sisao bradavice... Prelazio je sa jedne na drugu sisu, a meni su sokići iz pičkice sve više curili...

Mazila sam ga po celom telu dok se konačno nisam spustila do dignutog kurca koji je jedva čekao da ga uzmem pod svoje. 

Bio je već mokar. Čim sam ga stavila u usta, osetila sam kako mi je svojom rukom uhvatio glavom i stavio duboko svoju kurčinu. I tu je znao da oseti pravu meru. Da bude divlje, strastveno, a da me ni u jendom momentu ne povredi. 

Uživala sam. Dudlala sam ga sve jače, dublje, bio je totalno mokar. Lizala sam mu jaja. Nisam imala vremena da ga obrađujem jezikom, znao je tačno kako želi i tome sam se prepustila. Stenjao je jako, povremeno me je samo uhvatio za vrat, privukao i poljubio. A zatim, vratio me da nastavim da ga gutam duboko i jako. 

Naglo me uhvatio i presavio preko kreveta. Osetila sam njegove prste na pičkici,proverio je da li mi je pičkica spremna i jako mi ga je stavio. Pokupio mi je kosu, stegao guzu i nabijao me do kraja. Glasno se čulo kako nabija kurčinu u moju pičku. 

Dok me je tako jako nabijao na kurčinu, čvrsto mi je zategao kosu i udarao po guzi sve jače. Počela sam da vrištim od zadovoljstva i njegovog umeća.

Izašao je iz mene, uzeo u naručje i stavio na ivicu kreveta. Podigao mi je noge preko ramena i nastavio snažno da nabija kurčinu do kraja. 

Počela je da mi bridi od snažnog nabijanja. 

Ali i pored toga sam uživala i želela sam još. Izvadio je svoju kurčinu i poprskao me po sisama. Dok se sve slivalo niz grugi i stomak, razmatao je svoju spermu po meni. 

Poljubio me je i legao. Pozvao me je da  mu se pridružim. Predložio je da naručimo još nešto. 

Bilo je prilično jak i intenzivan sex. Uživala sam, ali mi je u sećanju najviše zbog njega. 


Коментари

  1. Savršeno 🤤,, samo još da sam na mestu tog indijanca bio, bilo bi savršenstvo bez mane 😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар