Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Južna pruga - iz inboxa


 Kaća je ušla u moj život kao dašak vetra, koji je rasterao letnju sparinu. Jednog jutra

pojavila se u kancelariji ta raskošna crnka. Poreklo joj je kaže odnekud s juga, čorbadžijka, što bi

rekao Bora Stranković, doveo ju je taj i taj. Odmah je priznala bez foliranja. Duga vrana kosa,

tamna koža, duguljaste crne oči u kojima gori vatra. Usne sočne kao komad lubenice, zubi bela

niska bisera, kadgod bi me ugledala smeškala se provokatibno. Bujna nedra naglašena dubokim

dekolteom, ruke krhke, na prstima, prirodni sređeni nokti. Haljina se kao vodopad od uskog

struka sjurivala niz velike guzove i razvijena bedra dopirući malo ispod kolena. Stalno se tako

oblačila i po onoj omorini navlačila mrežaste čarape. Zbog visine obavezno se kačila na visoke

štikle, ali i tako svako muško se osvrtalo za njom.

Ponosna na svoju lepotu, uobražena zbog slavnih predaka, umna i lukava uživala je da

podbada i provocira sve oko sebe. Ja se nisam bojao njenog moćnog zaštitnika među šefovima, a

još manje njenog verenika iz žandarmerije s kojima je zastrašivala kolege. Odgovarao sam joj

drsko i izazivački. U prvo vreme pokušavala je da me verbalno nagazi, međutim nije joj pošlo za

rukom, počela je da igra na kartu seksualnosti. Nikada neću skapirati zašto sve žene misle da su

kulturni i obrazovani muškarci (još ako su uzdržani u ophođenju), impotentni, aseksuialni ili

pederi.

Napala me je javno, na jutarnjoj kafi, pred pet koleginica, u nameri da me postidi.

„Šta bre ti pričaš” smejala mi se bezobrazno u facu, gledajući me pravce u oči “Pogledaj

kolika mi je duša” izbacivši dekolte napred, meškajući nabrekle sise.

U trenu sam joj odvratio “Kako bih se ja ugnezdio tu gde ti je duša.”

Koleginice prasnuše u smeh, Kaći udari krv u obraze, pa se brže bolje pribra, i pridruži

im se, odmahujući glavom. Poručivala je glavom da neću nikad uspeti

Imali smo na kraju hodnika malu čajnu kuhinju, a odmah vrata do nje WC. Tu sam je

sutradan čekao u zasedi kao vuk. Došla je da pristavi kafu, i eto prilike za mene. Ulazim unutra.

Okrenula se preplašeno, ali čim me ugleda osmehnu se sa olakšanje:

„A to si ti.”

„Ja sam, koleginice.” odvratih joj dubokim glasom gledajući je u oči.

„Šta ćeš ovde?” upita drsko.

„Da ti vidim dušu.” i krenuh ka njoj podignutim rukama.

„Beži bre budalo jedna!” prosikta na mene i okrenu se da zakuva kafu koja je vrila na

ringli. Meni se samo otkači leva ruka i snažno je raspalih po desnom guzu. Čvrsto dupe je imala i

veliko.

„Je li kobilo, šta ti umišljaš da si?” zgrabio sam je za drugi guz i snažno je pripio uz sebe.

Kaći ispade kašičica iz ruke, i poče da se prigušeno kikoće.

„Pa ti si opasan?”

„Ma nisam samo ti gledam dušu” mrljao sam dok sam joj ljubio sise i vrat koji je sav

pocrveneo, koliko se napalila. Ruka joj kao zmija skliznu do mojih farmerki i mog poludignutog

kurca.

„Nije ovo ništa” omalovažavajući mi prebaci.

„Dođi bez gaća do bubrega, pa ćeš videti pitona.” odgovorio sam ližući joj maleno uvo.

Tresla se kao prut na svaki moj liz, ispuštajući duboke uzdahe. Klonula je na mene, gubila se.

„I gaće si mi video?!” začudi se prestrašeno i strastveno..

„Ja sam Supermen. Vidim kroz odeću.” smeškajući se. Lažem ispipao sam je dok sam je

stezao uza sebe.


Ovaj naš flert se nastavio, svako jutro padala je vatačina u kujni. Budalo je postala šifra

za pljeskanje po guzovima, ljubljene sisa, grabljenje butine, grljenje... I ona se oslobodila hvatala

me je za grudi, ljubila po mišicama, kitu joj nisam davao. To je nagrada koju će morati da

zasluži. Obožavala je kad je stisnem uza zid i gizem vrat dok joj rukom podižem i vučem kosu

vezanu u rep. Palilao me je to što bi svakog časa neko mogao da naiđe i zatekne nas ovako u

vatačini. To se i dogodilo jednom, ali je koleginica Ljila zakasnila, bili smo na kraju.

Međutim stvari su počele da izmiču kontroli. Trebala je nešto da otkuca, pa me je pozvala

da proverim slovne greške. Nadneo sam se da njom zagledan u monitor, krajičkom oka sevnuše

gole butine kroz veliki prorez na haljini.

Tiho joj šanuh na uvo: „Imaš gaće?“još sam bio napaljen od malopređašnje vatačine.

„Proveri.“ bezobrazno je provocirala.

Bez blama sputio sam šaku među njene noge, uz butiner skitaju prsti dok nisam osetio

vreli sok kako curi iz nabubrele pičke. Koleginica za susednim računarom odsutno kuca ne

primećujući ništa. Kako me je palila ova situacija, srce da iskoči iz grudi, znojim se. Trgao sam

ruku i očima joj dadoh znak da izađe napolje. Krenuo sam prema kujni. Da li me je razumela, da

li će doći, kurac hoće da mi pocepa gaće. Evo je dolazi.

Zatvaramo vrata grabim je za dupe i zadižem joj haljinu.

„Je li kobilo od kad ne nosiš gaće?“ režao sam dok sam je gurao na sudoperu podižući joj

haljinu od pozadi. Ona se osloni rukama na rub naguzi se i nastavi: „Supermen je izgleda ćorav?

Danima sam bez gaća.“

Opet mi se otkači ruka i iz sve snage je opalih po oba guza, dok sam otkopčavao

farmerke vadeći nabrekli kurac..

„Budalo videće mi vereniiiik. Ah“ u tom momentu sam joj ugurao bez pripreme.

Divljački sam je tucao, navlačio, istraživao dubinu njen uske rupice.

„Neka vidi, poruči mu da te je na poslu izjebao pastuv.“ščepao sam je za rep i vukao je ka

sebi. Počela je sve glasnije da uzdiše. Čuće nas neko, nabih joj prst u usta. Dudlala da je divlje,

dok ga nije ugrizla, osećao sam kako joj se niz telo širi orgazam. Glavić mi je stisla pičkom,

gotov sam, sperma je pokuljala iz mene, znojim se šištim, jedva se uzdržavam da ne kriknem od

zadovoljstva, grčim se, dok naši pomešani sokovi cure iz razjapljene rupice. Izvukao sam ga,

okrenula se spustila zadignutu haljinu, ja sakrih kitu u šlic. Celog dana se više nismo videli.

Sutra nije došla na posao, a ni prekosutra, vratila se u ponedeljak i kao da se ništa nije

dogodilo nastavili smo sa vatačinom. Kresnuli smo se opet, ali ne u kujni već…. To je već druga

priča

Коментари