Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

U spa centru, on i ja...


 Obožavam spa centre! Često sam odlazila u jedan u beogradskom hotelu. Na moju sreću uvek sam išla u periodu kada nije bilo gužve.

Ceo spa centar je bio samo za mene. Mogla sam uvek da biram gde ću uživati, a da ne brinem da li ima mesta i za mene. Međutim, taj dan ih je bilo desetak. 

Da se ne bih gurala sa ostalim posetiocima spa centra, smestila sam se u djakuzi... Opustila sam se skroz. Uopšte nisam primetila kada je u spa centru ostala samo jedna devojka. 

Svejedno mi se nije izlazilo. Primetila sam jednog gospodina. Ušao je u saunu čija vrata gledaju tačno na djakuzi. 

Mogla sam kroz staklena vrata da vidim kako leži unutra. Razmišljala sam se da li da uđem unutra, ali mi se nije nešto izlazilo iz vode.

Pogledala sam u pravcu vrata saune i videla njega kako je ustao. Raširio je peškir, a ja sam videla njegovu kurčinu kako se pomera levo-desno. Baš mu je bio velik. 

Prošla sam pogledom kroz saunu i videla sam da nema nikog više osim nas. Nasmjela sam mu se.

Izašao je, obukao kupaći i prišao je djakuziju i na slabom engleskom rekao : - Da li si videla kako sam ti mahao?

Misleći na svoj kurac, Nisam mogla da se ne nasmejem. Ušao je i seo pored mene. Započeo je razgovor. Bio je poslom tu, a inače je iz Argentine. 

Kojim poslom se bavi iskreno nisam razumela, a i do sada sam već uveliko zaboravila. To se desilo pre nekih 4 godina. 

Dotakao mi je grudi. Bojažljivo sam gledala po prostoriji. Ali me je rizik izuzetno palio. Zavukla sam mu ruku u kupaći. Kurac mu je bio uveliko dignut. Krenula sam da ga navlačim skroz do jaja. Zabacio je glavu u nazad, uključio jaču opciju na djakuzju da bi žubor vode bio glasniji i počeo da stenje. Nisam stajala...

Mazila sam ga celom dužinom. Posebno sam nadraživala glavić... Osetila sam njegovu ruku na mojoj pičkici. 

Skinula sam donji kupaći na jednu stranu i raširila noge. Medjusobno smo se zadovoljavali, stenjali.. I često gledali d ali će neko da naiđe. 

Nisam htela da rizikujem da nas neko uhvati, a bila sam extra napaljena.Namestila sam se od nazad. Voda me je lepo uzdigla i savršeno me je namestio na svoj kurac. Uh kako je lepo krenuo da me nabija na kurcinu.

Uhvatio me je za kosu, stegao i dahtao.... I pored bučne vode, cula sam koliko uziva

Mene je neizvesnost mogućnosti da nas neko zatekne i cinjenica da ga nisam znala ni 10 minuta, a njegov kurac je duboko u mojoj uskoj pickici izluđivala!!

Želela sam ga još više, opustila sam se i počela da stenjem.. Nadam se da nema kamera tamo. 

Ako ima, neko je mogao jako lepo da izdrka. 

Osećala sam da ću da eksplodiram od zadovoljstva i cele situacije. 

Čula sam glasove i brzo sišla sa te ogromne kurčine. 

Nije ni njemu bilo drago što moramo da prekinemo. 

Navukla sam lepo kupaći na sebe, izašla iz djakuzija i otišla kući. 

Nisam želela da me vodi u sobu...

Kada sam došla kući, pomazila sam pičkicu... 

Nežno sam je zadovoljavala, prisećala sam se njegovog kurca, uzbudjenja.... Vrelina je sišla i krenula sam jako da se grčim i stenjem... 

Prelepo iskustvo....

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal

Instagram @erotika_blog

Коментари

Постави коментар