Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Sexy seminar - iz inboxa

 


Pre nekoliko godina bio sam na jednom seminaru u Kini koji je trajao 27 
dana sa još nekoliko kolega iz Srbije.   Imali smo organizovan smeštaj u 
jednom hotelu u okviru studentskog kampusa u samom Pekingu. Posle nekoliko 
dana boravka tamo i opijenošću Pekingom i samim razvojem Kine,  shvatio sam 
da u tom trenutku, pored nas, postoji i jedna grupa iz Bugarske i jedna 
manja grupa sa Kube. Grupu sa Kube sačinjavali su dva starija čoveka i dve 
devojke. Na jednoj zajedničkoj svečanoj večeri gde smo svi bili na okupu 
primetio sam da jedna kubanka ne skida oči sa mene. U jednom trenutku, dok 
sam prolazio pored njenog stola, pozvala me je da priđem. Tražila je da se 
upoznamo i da se slikamo. Naravno pristao sam. Zvala se Kladija i nije 
znala engleski. Pomislih u sebi, hvala ti Bože na meksičkim serijama pošto 
sam je većinu stvari razumeo ali nažalost nisam znao dovoljno dobro da 
govorim pa je ostalo samo na slikanju pošto sam posle te večere otišao sa 
mojom grupom u noćni klub.
Prolazili su dani i moj fokus je bio isključivo na seminaru i obilasku što 
većeg broja znamenitosti. Negde oko dvadesetog dana našeg seminara pošli 
smo putem jednog grada na obali Žutog mora kako bi posetili jedan naučno 
istraživački centar. I grupa sa Kube je bila sa nama. Kao na filmu, nakon 
završetka obilaska tog centra i trenutka da sa autobusom krenemo nazad u 
hotel, autobus se pokvario. Naravno naši ljudi su odmah uskočili kako bi 
pomogli kinezima da ga poprave, ja pošto se i ne razumem u to toliko vratio 
se u centar gde su hodniku stajale dve kubanke. Kladija ti me je odmah 
pozvala rukom da priđem. U ruci je držala telefon sa otvorenim prevodiocem 
i ukucanim pitanjem „Što me izbegavaš“. Naravno moj glup odgovor je bio da 
ne znam španski i da nisam znao kako da priđem. Tu smo preko telefona malo 
proćaskali i razmenili brojeve i instragram. Nakon dolaska u hotel posle 
nekih pola sata mi stiže poruka da je uzela neko piće i da svratim u njenu 
sobu broj 5009. Odmah sam se istuširao, sredio i otišao kod nje. Čekala me 
je u jednoj lepoj haljinici sa puštenom muzikom. Čim smo seli smo počeli da 
se ljubimo. Video sam u očima da je željna mog kurca. Skinula mi je majcu i 
odmah otkopčala pantalone. Zaustavio sam je. Hteo sam prvo da se upoznam sa 
njenim telom. Tako je lepo mirisala. Skinuo sam joj haljinu i imala je 
nekoliko tetovaža zajedno sa polimesecom iznad njene lepe latino guze što 
je dodatno napalilo. Spustio sam se dole i bila mokra. Toliko je bila 
vlažna da sam je svu polizao i odmah doveo do vrhunca. Očigledno je boravak 
u Kini bez kurca uradio svoje. Sad je bio na nju red. Skinula mi je 
pantalone i počela tako dobro da ga puši i da ga guta da me je dovela do 
ludila. Podigo sam je ka meni i položio sam na ledja. Hteo sam da joj ga 
stavim i ona odjednom kaže – kondom. Ja u šoku. Nisam poneo sa sobom a ona 
nije htela bez toga. Pošto sam bio dva sprata ispod, onako nabreklog kurca, 
bez bokserica samo u farmericama,  brzinom svetlosti sam otrčao do sobe po 
kondome i vratio se. Ja sam bio odmah spreman za akciju. A i ona. Okrenuo 
sam je na stomak i počeo da je jebem. Krenuo sam prvo polako ali sam ubrzo 
shvatio da voli grubo. Tako sam razvaljivao njenu pičkicu da počela da se 
dere „aj papi“ „aj papi“ što me toliko napalilo da mi kurac nikad nije bio 
tvrđi. Svršili smo u isto vreme. Otišli smo da se istuširamo zajedno kada 
sam dobio još jedno pušenje. Bio sam spreman za još jednu rundu. Ovog puta 
ona je htela da bude gore. I još je pogodila moju omiljenu pozu Reverse 
Cowgirl. Tako je uživala u seksu što me je još više palilo. Odjednom je 
ustala, uhvatila za ruku i tražila da ustanem. Otišla je do prozora, 
navalila se i naguzila za mene. A na zidu je bilo ogledao. Pomislio sam u 
sebi. U jebenoj Kini guzim kubanku na prozoru hotela i to gledam u 
ogledalu. Razvaljivao sam joj pičkicu a ona se nije trudila da sakrije to 
već se drala „Aj papi“ na prozoru. Osetila je da sam pri kraju i spustila 
se na kolena. Skinula mi je kondom i počela da puši. Isprskao sam je svuda 
po telu. Kasnije smo legli, pričali tako što smo ćutali i kucali u 
prevodiocu ono što nas interesuje. Te večeri smo imali seks još jednom i 
sledećih 5 dana svake večere po dva do tri puta. Pri povratku za Srbiju sam 
prespavao ceo let nazad i mislim da nisam u životu bio umorniji i srećniji 
u isto vreme.


Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog


Коментари