Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Prvi put bez obaveza :)


Živela sam u manjem mestu, pre dolaska u Beograd. Bila sam do tada u vezi samo sa jednim dečkom. Iskreno, meni samo sex bez obaveza nikad nije bio opcija.  Nisam znala realno ni da postoji.  :D Uglavnom su za mene postojala muvanja, veze. Činjenica da je neko uvek tu uz mene, da se trudi, pruža mi pažnju, podršku i da je bez obzira na sve pored mene, to me je hranilo, punilo baterije. Nikad nisam pristajala na manje.

Ili si fenomenalan i daješ mi sve, ili između nas neće biti ničeg. Doduše i dalje sam takva kada su veze u pitanju. Čak i zahtevnija. Kad su emocije u pitanju i činjenica da se ti se predajem cela, a ne samo telom, moraš biti savršen. Po mojim standardima, naravno. 

Imam svoje "zahteve" i izuzetke pravim veoma retko. Samo onda kada mi se učini da je neko to zaslužio svojim ponašanjem prema meni. Ali čak i tada, kada se dogodi nešto što me zaboli, povučem se. Ne pristajem na manji tretman od onog koji smatram da zaslužujem. 

Taman se završila škola i ja spremna za leto. Sveže raskinula sa tadašnjim dečkom. Kao i svaka klinku, raskid me je baš rastužio. Trebalo mi je vremna da shvatim da se muškarac suštinski preboli za par dana, kad odlučiš da to bude tako. Jedino što je postojalo kao mogućnost da to spreči je da bude izuzteno uporan i iskren u želji da me ima nazad. Ukoliko vidim da od toga nema ništa i on odluči da odustane... Vrlo brzo me prođe sve. 

Kaže meni drugarica da se klin klinom izbija i upozna me sa njenim drugom iz škole koji je otvorio kafić tačno preko puta moje zgrade. Ako ništa više imaću sa kim da čavrljam. Počela sam svaki dan da idem na "kafu" koju inače ne pijem, ali kao tu sam, pijem nešto. Već prvo jutro kada sam sela da navodnu kafu popijem, pitao me je da sedne sa mnom. Kafić je bio njegov, a pošto je radio tek drugi ili treći dan, nije bilo ljudi. Pričali smo satima.

Svaki dan smo se muvali. Trudio se, čak je naučio i moju omiljenu kartašku igru. 

Sećam se kako je pričao viceve. Mogao je celo veče da ih priča i da me nasmejava.

Čak je i dolazio kod mene u stan da mi pomogne sa čišćenjem. Prao je sudove, pošto je to jedna od dve stvari koje nikako ne volim, pod izgovorom da ih i onako svaki dan pere u kafiću, pa može i za mene. 

Njegove priče, odnos koji smo razvijali. Celo moje društvo je dolazilou njegov kafić, i uvek je sedeo pored mene. Fokus je uvek bio na meni.

Ja sveže raskinula, željna svega. Pažnje, nežnosti, nečega da mi podigne tada krhko samopouzdanje.

Moji nisu bili tu. Dovela sam ga u stan....

Tada mi je pričao najlepše priče koju jedna devojka može da čuje. Poverovala sam u svaku reč. 

Odigrao je svoju ulogu maestralno.

Tu noć osetila sam po prvi put kako izgleda čisto i životinjsko jebanje. Osetila divljački sex. Kurac mu je bio odličan. Znao je vrlo dobro šta radi sa njim i to što je radio radio je fenomenalno. 

Okretao me je u krevetu kao životinja. Podizao me je i spuštao na svoj kurac kako je želeo. Priznajem da me je ta bura strasti uhvatila prvi put u životu i da mi je izuzetno prijala. 

Vodio je celu situaciju, držao pod kontrolom i kada je svršavao, napunio mi je usta. To mu je prijalo, a ja sam pristajala na sve. Bilo je prvi put da sam osetila spermu u ustima.

Ubrzo je otišao. Nisam mogla da zaspim neko vreme.

Kada sam ustala. Kao i do tada, otišla sam do kafića.

Ovog puta nije seo sa mnom. Odjednom je imao posla. I postao veoma zauzet. U jednom momentu je seo i počeo da mi priča neku glupu priču kako je povređen jer mu je devojka bacila cveće koje joj doneo (???)

Čak i meni tada totalno neiskusnoj je bilo jasno šta se dešava. 

Sve te nedelje, svakodnevni i celodnevni razgovori. Njegove priče, pažnja, ... sve je bilo za cilj da mene odvede u krevet i da se tu sve završi. Bez ikakvog znaka da će nakon sexa sve biti gotovo.

Kao da mi nije bio dovoljan raskid, nego i ovo.

Tada sam shvatila dokle je muškarac u stanju da ide da bi dobio ono što želi. Koliko mi je i glupo, toliko mi je i fascinantno. Kako neko moze da glumi nedeljama i nedeljama bude tu i posvećen, a da je na kraju svega sve završeno odmah nakon jednog sexa?

Imala sam dve opcije. 

Prvi- Da mrzim ceo muški svet i pričam kako su svi ista govna
Drugi - Da i meni sex postane zabava, a samo da budu retki oni koji će imati mene u potpunosti

I onda sam se odlučila za drugu opciju. Jer znam da nisu svi govna. I nemoguće je da to bude tako. Ali zato sam naučila da se sa svakim nosim dostojanstveno i radim samo ono što želim i koliko želim. Bez griže savesti.

Zato evo mene ovde sa vama, da delim svoja mnogobrojna iskustva. 

I zato njemu mnogo hvala jer sam zahvaljujući njemu izašla iz uverenja žrtve i postala devojka koja obožava sex i maksimalno uživa u njemu. Samopouzdanje mi je izuzetno poraslo i takoreći su nikakve šanse da postanem nesigurna u sebe. 

Pristupam sexu iz zabave. mada samo sa onim koga izaberem ja, a ne sa onim ko izabere mene.

Iz tog raspoloženja nastale su ove priče u kojima vi uživate. 
 
Ljubim :)

Instagram @erotika_blog


 

 

Коментари