Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Prvi put sa muškarcem - iz inboxa


Kao vrlo mlad momak, moglo bi se reći i dečak, pri kraju osnovne škole shvatio sam da me ne
privlače samo devojke, već i muškarci. Dugo godina sam maštao i razmišljao o seksu sa
muškarcem, što je često bila i tema moje mašte tokom drkanja, ali nisam nikada skupio hrabrosti za
to. Sve do jednog momenta pre oko 10 godina, kada sam konačno skupio hrabrost.
Upoznao sam jednu devojku online koja se oduševila što sam bisex i rekla da ima pravog druga za
mene, i da je pali seks između dva muškarca. Dala mi je njegov broj a ja sam mu se javio i dogvorili
smo se da se nađemo. Bilo je lepo prolećno veče, sredio sam se i uputio na mesto sastanka. Kad
smo se našli, otišli smo kod njega u stan. Bio je zgodan, sladak momak, par godina stariji od mene,
ali iskusan. Srce mi je lupalo jako od uzbuđenja ali i straha, ipak mi je to prvi put da radim tako
nešto.
Ušli smo u stan i odmah počeli da se skidamo. Rekao mi je preko poruka da je obdaren, ali nisam ni
mogao da zamislim šta to stvarno znači dok se nije skinuo. Odjedom je ispred mene bila velika
mlada kurčina. Seo sam na krevet, a on je stao ispred mene. Uzeo sam njegovu veliku kurčinu u
ruke prvo i počeo da drkam, a onda sam ga konačno stavio u usta. Osećao sam kako mi raste u
ustima, predivan oseććaj. Jako sam se napalio, i počeo da drkam svoju malu kiticu dok sam se
trudio da progutam njegovu celu kurčinu. Gutao sam ga koliko sam god mogao, i trudio se da ga
celog stavim. Nisam mogao da verujem koliko mi se sviđa ukus kurca i osećaj koji imam u punim
ustima. Kako sam ga gutao curila mi je pljuvačka iz usta i obalavio sam ceo kurac i puna jaja. Lizao
samo glavić, sisao kurac, lizao od korena i jaja do glavića. A on je stenjao i govorio „kako ga dobro
sisaš, ne mogu da verujem da ti je prvi put“. Kada sam se opustio skroz pogledao sam ga u oči i
pitao „Hoćeš da me jebeš?“. Bio je zatečen, kao da nije očekivao to pitanje. Oduševljeno je rekao da
hoće.
Namestio sam se na krevet, legao na stomak. On je navukao kondom, namazao moju nevinu rupicu
lubrikantom i svoj kurac. Legao je na mene i počeo da prodire u mene. Osetio sam jak bol, i molio
ga da stane. Stao je na kratko pa probao ponovo. Bio sam nevin i jako uzan, a on je bio prevelik.
Posle par pokušaja uspeo je da uđe. U istom trenutku sam osetio bol kakav nisam nikad ranije
osetio ali i zadovoljstvo. Nisam mogao da verujem šta se dešava, JA PRIMAM KURAC. Lagano je
ulazio i klizio u meni dok se nisam opustio. Bio je jako nežan. Stenjao sam tiho, da komšije ne čuju
dok me je oblivao hladan znoj. Preplavljen emocijama i uzbuđenjem stezao sam čaršaf na krevetu
dok mi je njegova nabrekla kurčina prodirala u nevinu guzu.
Promenili smo pozu, ja sam legao na leđa i digao noge. A on se namestio iznad mene i ušao lagano i
nežno u mene. Počeo je da me jebe malo jače, a ja sam stenjao kao prava kučkica. Ljubili smo, dok
je njegova kurčina prodirala u mene, a ja sam samo razmišljao kako je ovo najbolji osećaj na svetu.
Hteo sam da probam sve poze, pa sam se podigao, njega okrenuo da legne na leđa i uzjahao. Nisam
bio iskusan i nisam znao kako da se namestim, ali sam uspeo da sednem na kurčinu, i zajašem ga.
Sve manje sam osećao bol i sve više zadovoljstvo. Dok se znoj slivao niz moje telo, mazio mi je i
stiskao sisice, a ja sam skakao po njegovoj kurčini. A onda je došao trenutak za moju omiljenu
pozu, doggy.
Naguzio sam se četvoronoške na krevetu, spustio glavu, grudi i stomak i izbacio oblu guzu što sam
više mogao. Sad je uleteo u mene kao da sam profi razrađena kučka. Počeo je lagano da me jebe a
onda sve jače udarajući me po guzi. Na kraju me je tako jako jebao, bukvalno otkidao od kurca.
Čupao me je za kosu i vukao glavu nazad dok mi je njegova kurčina punila sad već razrađen
čmarić. A onda… onda me je uhvatio za kukove i počeo da me jebe tako jako i brzo da više nisam
mogao da izdržim a da ne stenjem glasno. Osetio sam kako mu kurac sve više pulsira i da je jako
blizu. Pitao sam ga „hoćeš da mi svršiš u usta?“, ali on baš nije bio raspoložen. Zamolio sam ga

rečima „želim da osetim ukus vruće sperme, budi dobar prema svjoj kučkici“ i pristao je. Izvadio je
kurac, skinuo kondom i stavio mi ga usta. Isprskao mi je cela usta, napunio a ja sam se davio u kiti i
spermi. Uh, kako je bila topla i slatka :) Nisam sve progutao, već sam ispljunuo da mi curi po bradi
i grudima. Na moje iznenađene tako umazanog od sperme je počeo da me ljubi i da mi drka, svršio
sam po njegovoj ruci i polizao i svoju spermu sa njegove ruke.
Otišao sam da se umijem i operem a on mi se pridružio u kupatilu, ljubili smo se pod tušem i vatali.
Kada smo završili, obrisao sam se, obukao i otišao kući.
Celim putem kući sam razmišljao o tom seksu i njegovoj kurčini, o velikoj želji koju sam sebi
ostvario. Ni sam nisam mogao da verujem, da sam to konačno uradio, a još manje koliko mi se
svidelo. Tada sam shvatio da zaista i iskreno volim i kurac koliko i pičku :)
Nažalost nisu nam se putevi više ukrstili, ali bar imam jako lepo sećanje i uspomene na gubitak
nevinosti u guzu. :)
Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal

Instagram @erotika_blog

 

Коментари