Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Privatni casovi- iz inboxa

 



April mesec je u pitanju. Sećam se bio je jako lepo vreme. Bio sam dosta dobar djak u skoli ali nekako Matematika mi nije isla. Tu mi je trebala pomoc. Imao sam jednu stariju gospodju koja mi je drzala casove ali nekako nije umela sa mnom, nije se trudila. Resio sam da potrazim nekog ko bolje ume da prenosi znanje. Preko druga sam saznao za jednu devojku koja je zavrsila matematicki falultet i pricao mi je da je izuzetno talentovana i jako se trudi. Nisam oklevao. Pozvao sam je i dogovorio se sa njom da dodje kod mene i odrzi mi cas. Jurio sam najbolju ocenu, a nju sam zamolio da mi posveti puno paznje. Cuo sam kucanje na vratima. Pre toga sam se lepo doterao i namirisao, kao i obicno. Uvek volim da se doteram i izgledam pristojno bez obzira na situaciju. Otvorio sam vrata i zanemeo. Uopste nisam ocekivao tako lepu i mladu devojku. Bujna crna kosa, bujne grudi, prelepo odevena, u roze haljinici a na nogama lepe roze cipelice. Oci boje kestena, a tek miris. Prelepi miris kokosovog mleka na njenoj kozi ostavljao je dubok trag iza sebe. Pozdravila me je i pruzila ruku.

 Zastao sam i izgubio se u pogledu na nju. Njoj je to bilo simpaticno i nasmejala se. Samo me je pitala: „mogu li uci kod tebe“. Nasmejao sam se i zbunjeno rekao: „da naravno“. Dolazila je dugo vremema kod mene i zaista mi je puno pomogla oko matematike. Svaki put je dolazila veoma lepo odevena sa izazovnim mirisima. Imao sam dosta puta zelju da je dodirnem i poljubim ali sam oklevao, nisam hteo da je oteram. Jednom prilikom dosla je kod mene da mi odrzi cas, ovog puta je bila najizazovnije odevena. Isturila je grudi poprilicno, a haljina je bila jako kratka i uska.


 Dok sam radio zadatke bacio bih pogled na njene grudi, kao i uvek, ali ovog puta malo vise od uobicajenog. Bile su neodoljove, jedva sam sklanjao pogled sa njih. U jednom momentu je primetila to i pocela je da se meskolji i da se smeska. Ja sam ipak nastavio da malo radim a malo gledam u njih. Ona je inace cackala telefon kada god bih ja radio neki zadatak koji mi ona da. Inace je imala decka, ali nisu nesto bili u sjajnim odnosima. U jednom momentu je odlozila telefon i rekla mi da je primetila da joj gledam grudi. 

Oblio me je hladan znoj. Rekla je da je to uredu i da joj to prija. Pitala me je da li me uzbudjuje. Samo sam potvrdno klimnuo glavom. Rukom me je mazila po butini bas u gornjem predelu. „Jako si pametan i simpatican momak a to me jako uzbudjuje“ rekla mi je. Jos vise sam se uzbudio. Dala mi je najtezi zadatak da uradim i rekla mi: „ ukolilo resis ovaj zadatak,pokazacu ti svoje grudi.“ Kako sam znao i umeo resio sam ga ( naravno pomucio sam se) ali uspeo sam. Odrzala je obecanje. Video sam ih. Bio sam presrecan. Na tome se zavrsilo.

 Posle nekoliko dana nisam mogao da izdrzim, morao sam da spavam sa njom. Zvao sam je da zakazem cas pod izgovorom da mi hitno treba jer imam uskoro vrlo vazan test. Kada je dosla, ja sam vec bio doteran i sobu sam uredio sa lepom romanticnom atmosferom(svece, priguseno svetlo, pice na stolu i lagama muzika). Dopalo joj se. Sela je i pitala me sta se dogadja, kako cemo da radimo u ovakvoj atmosferi. Iskreno sam joj rekao moju fantaziju. Zelim seks sa tobom. Nije oklevala. Odgurnula me je na krevet i krenula je da izvodi striptiz. Jako me je uzbudila. Skinula mi je pantalone i gace. Strastveno je krenula da ga lize. Od glave preko jaja pa sve do anusa. Stenjao sam a ona je uzivala u tome. Red je bio na mene. Resio sam da je ljubim svuda po telu. 

Poceo sam od vrata preko grudi, tu sam se malo zadrzao lizao sam joj bradavice. Bas su se ukrutile. Nastavio sam do stomaka preskocio sam joj pickicu namerno i otisao na stopala. Olizao sam joj njena prelepa stopala. Posle toga sam se vratio na pickicu. Nju sam ostavio za kraj hocu strastveno da je polizem. Obozavam to da radim. Lizao sam joj neko vreme, ona je jako stenjala. Obozavam kada lizem zenama. Volim kada stenju i da gledam grimase njihovih lica dok to radim. Uzasno me to pali. „Stavi mi ga“ rekla je. Video sam po njenom licu da ga zeli, jedva ceka. Pickica je bila vlazna i spremna. Poceo sam da joj guram u pickicu dok je ona lezala na ledjima.

 Prvo lagano, a onda sve jace i jace. Dahtala je i uvijala se. Jace jace... nemoj da ga vadis govorila je. Onda smo promenili jos nekoliko poza. Bilo je tu svacega. Bila je i kaubojka jedna od mojih najomiljenijih poza. Posle te poze sam i svrsio po njenoj obrijanoj pickici. Legla je na mene i pricali smo neko vreme. Posle je odjurila jer je imala jos casova. Nastavila je da dolazi kod mene i da mi drzi casove i da mi posle toga drzi i „one“ casove. Bilo je to nezaboravno i lepo iskustvo. 


Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal

Instagram @erotika_blog

Коментари