Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Pomesani sokici - iz inboxa


Bilo je to pre par godina,pocetak veze sa jednom prelepom devojkom...lepa,zgodna i savrsena u krevetu 😁

Spavali tek dva puta,ocekivao sam sledeci susret koji je usledio kasnije te veceri
Otisli na pice pa kod mene kuci,s vrata poceli da se ljubimo i skidamo....
brzo smo ostali bez odece,polozio je na krevet i zaronio medju njenim nogama(ono sto najvise volim da radim),
bila je vec prilicno mokrai nije joj trebalo mnogo da svrsi na mom jeziku....
Podigao sam se poljubio je,svidelo joj se i odmah se spustila dole i krenula da ga pusi bas onako kao da zna kako volim...polako ga je gutala celog sa dosta pjuvacke i onda je usledio njen predlog....
CUMKISS
Fles u glavi....sta,kako,i jos milion pitanja...ali pristao sam....
Imala je fenomenalan rad ustima,brzo je usledio vrhunac....
dok sam joj punio usta vrelim mlazevima sperme,nisam znao sta da ocekujem par trenutaka kasnije...
.kad sam se ispraznio,osetio sam da nema vise njenih usta na mom kurcu,otvorio oci i ugledao.....
Nju koja je krenula da me poljubi sa mojim sokicima u ustima.....poljubac za koji sam mislio da ce mi se gaditi je porusio sve barijere,mesavina njenih slatkih usana,njene pljuvacke i mojih sokova....
bilo je tako bezobrazno prelepo da sam u trenutku bio opet tvrd i spreman za sledecu rundu....

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog


Коментари