Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Pakleni raj - iz inboxa




 Ove vrućine me ubijaju, ujutro se nekako i da preživeti, ali posle podne nikako. Obukla

sam kratku, laku haljinu, do pola butina, sa dubokim dekolteom u duginim bojama. Kako samo

krupno izgledaju moje grudi u ogledalu, pritegnute širokim bretelama, što skrivaju kupinaste

bradavice. Jedva sam se odvojila od tog prizora, zakasniću na posao.

Pod klimom osam u nekim papirčinama, bukvalno nemaš za koga da se našminkaš, ni

obučeš. Ove kokoške samo pričaju o svojim klincima, a oral, anal… I ju! Sramota! One su majke

i supruge, to ne rade pristojne žene, samo neudate droljetine, kakva sam ja. Ma nosite se sve.

Smešni su mi i ovi mladi i matorci što se hvališu seksualnim podvizima, a ne vide kraj sebe ženu

željnu kurca. Lažu samo sebe jadni, kao i u svakoj firmi. Obazreh se na ekran telefona, 38

stepeni, a moram kući. U autobusu smrad preznojenih tela, jeftinih parfema, izbija me znoj,

osćam kako se lepi za mene. Grozno. Zašto sam prala kosu. Gledaju me neki tamo. Ajde bajo

stisni muda koja nemaš, pa priđi. Evo je moja stanica. Cvrc, muška hrabrost se danas svodi da te

kao nehotice očeše rukom u punom autobusu.

Izletela sam napolje da dođem nekako do vazduha, dočekuje me užareni asfalt. Jedva sam

čekala da uletim u kupatilo. Ostavljam papuče u hodniku, svlačim se u dnevnoj i pravac tuš.

Osećam svaku kap vode kako mi se sliva, niz kosu, po sisama, do pičkice dolazi već ohlađena,

kako prijana butinama. Nisam mogla ni zalogaj da stavim u usta. Mama kaže da sam liniju

doterala do savršenstva, i da moram više da jedem. A ja samo želim da dobauljam do kreveta na

dremku. Legla sam posle tuširanja na hladni beli čaršav potpuno gola, živim sama niko me ne

vidi. Pripaljena klima, uživancija.

Od kada sam bez dečka uspavljujem se maženjem po telu i diranjem po usnicama i

klitorisu. Tako sam i sada učinila, zažmurila sam jako i počela da se igram sa sisama, prvo levu

pa desnu, pa po struku, stomaku, bedrima, na cilju sam. Vrhovima prstiju diram usnice da se cvet

otvori. Napaljujem se i klidžu uključujem u igru, srce počinje da lupa, krv struji kroz žile, ona

vlaži, otvara se! Kako bih ga primila. U mašti vidim tog muškarca i njegove ruke sad prelaze po

mom telu, kako me stiska za butine, kako stažno gnječi sise, ljubi usne. Liže pičkicu, kako je

dobro liže, razdvojio je usnice i sad je s jezikom u rupici duboko, i sa klidžom se igra đavo jedan

prelepi, crnokosi. Kao da lebdim nad krevetom il me drže me neke snažne ruke. Gubim se

eksplodiraću od nadolazećeg orgazma, kroz zube procedih: „Đavole moj, to mi uradi.“ Kad me

prenu duboki, tih, erotični glas: „Hoću.“

Otvorivši oči ciknula sam od užasa. Moji guzovi bili su u ogromnim, crnim ručerdama.

Noge na razvijenim mišićavim leđima, a između bedara virila je ogromna rogata glava, njegove

usne i crveni kopljasti jezik sisali su moj sok. Stisla sam se, pokušala da viknem „Upomoć!“. On

me je samo bacio na krevet uz komentar: „Zvala si me, džabe se opireš! Niko ne može da te čuje

dok sam ja ovde.“ Tek sam sada primetila da ima kopita umesto nogu i taj njegov kurac u

erekciji, sav išaran venama sa krupnim pečurkastim glavićem.

Prestrašila sam se. Poskočila sam da pobegnem, da se prekrstim, da oteram sotonu, ali on

se baci na mene zari mi nokte u guzove, a za njima kurac u još vlažnu pičkicu. Nabijao me je

grubo i raspomamljeno, čas brzo, čas sporo, plitko pa duboko. Napalila sam se, zamešala sam

kukovima kada je svršio u mene. Vrelo seme se raširilo po meni, a moji sokovi pokuljaše

napolje, kriknuh od zadovoljstva. Ali to mu nije bilo dosta. Prišao mi je spreda i nabio mi kurac

u usta. Zabadao ga je do grla, krkljala sam i gušila se od veličine te batine, suze su mi krenule,

kada sam opet svršila. On oseti to pa ga izvadi i mlaz sperme mi prosu po faci, pa u usta, sva sam


bila musava. I na kraju me je dokrajčio, opkoračio me od pozadi i u čmar mi zabio glavić bez

pripreme. Tu mešavinu bola i užitka nisam nikada do tada osetila. Orgazmi su se smenjivali

jedan za drugim, u talasima i ritmu njegovog kurca koji me je nabijao kao na kolac. Onesvestila

sam se.

Probudila sam se u svom krevetu u neko doba noći. Tela slomljenog od orgazama,

zadovoljena i u čudu. Da li je to bio samo san ili zaista seks sa nečastivim. Kad se samo setim šta

mi je sve radio, odmah sam otišla u kupatilo. Tamo sam u odrazu videla tragove kandži, prala

pičkicu od njegove sperme, a guzu nisam smela ni da dodirnem. Šta sam to sebi učinila!


Pise saradnik Hakami Rosh

Zaprati instagram @erotika_blog

Коментари