Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Na žurci -- iz inboxa


Upoznao sam jednu devojku na nekoj žurci, živela je u nekom manjem gradu par kilometara udaljena od mene.

 Baš smo lepo pričali, zajebavali se i ona je bila jako opuštena, već na tom prvom sastanku smo se dotakli teme seksa i shvatili da smo jako kompatibilni. Nakon tog dana se nismo videli neko vreme, i sreli smo se sasvim slučajno na nekoj žurci na otvorenom, oboje smo bili pod dejstvom alkohola, kako me je ugledala krenula je da trči prema meni raširenih ruku i jako me zagrlila, bila je srećna što me vidi. Nakon nekog pića i malo priče oboje smo se napalili, i tražili mesto gde bi mogli da imamo seks kada smo ugledali jedan veliki žbun, i odlučili da odemo tamo. 

Oko tog žbuna je obilazilo obezbeđenje sa lampama, što nas je još više napalilo. Krenuli smo da se ljubimo, ona je odmah spustila njenu ruku na moj kurac, koji je bio jako tvrd, nije mnogo čekala da ga izvadi i stavi u usta. Njena usta su bila tako vrela, pušila ga je baš odlično, oblizivala svaki deo mog kurca i jaja.


 Krenuo sam da je podignem, kako bih ga joj nabio od pozadi, ali ona nije htela da se odvoji od moje kite, mnogo je volela da ga puši. Posle par minuta ustala je, skinula gaće, naguzila se i rekla "jebi me jako", u tom trenutku moj kurac je bio tvrdji neko ikada, uzeo ga u ruku i krenuo polako da ga mazim o njenu pičku pre nego što sam joj ga jako nabio, nabijao sam je sve jače i brže,

 ona je krenula jako da stenje pa sam morao da joj stavim 2 prsta u usta da nas obezbeđenje ne bi čulo, nije predugo trajao, ali taj seks je bio toliko intenzivan da smo oboje mnogo uživali u njemu, svršio sam u nju (koristi pilulu) i vratili smo se na žurku kao da ništa nije bilo.


Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog

Коментари