Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Jedna duga i uzbudljiva prica - iz inboxa


 Podelicu sa vama jedno nadasve divno i nezaboravno iskustvo, elem, prica se dogodila pre 10 ak godina i istinita je, bio sam sa curom u vezi od 4-5 god i shodno tome dogovorio se da podjemo zajedno sa njenima na letovanje, Cg, Plavi Horizonti🤫, ona tada 22 brineta sa satiranim pramenovima, skladne i prirodne gradje odgovarajuca meni naravno, lepe kruskaste guze, grudi 4, oboje visine oko 172cm........ja inace tada 27 ali veoma mladolikog izgleda i gradje, sve je bilo lepo i divno ali nas dvoje nismo mogli biti sami a znate i zasto 😉, samo bi se pogledali i slegli ramenima, dva tri dana..... hormoni su radili, morali smo nesto smisliti, naravno zenski mozak je inspirativniji i odlucniji bio da na bilo koji nacin dodjemo do mesta i vremena gde bismo se prepustili carima vodjenja ljubavi, odnosno seksa koji nam je ocajnicki bio potreban 😂......

Cetvrtog dana letovanja dok smo svi bili na plazi i lezali razgovarali, pravili planove za vecernji izlazak, devojka je onako bez veze rekla mogli bi malo da prosetamo, da se sklonimo sa dnevne vreline (onako ispod naocara me krisom pogledala dok njeni ne gledaju), na sta su oni odgovorili, da a mi bi mogli do apartmana da se sklonimo i mi sa ove vrucine, doslo je do obostranog dogovora i ocas posla njeni su bili spremni da krenu a nas dvoje se gledali i iscekivali🙄😂, znali smo sta nam je ciniti samo dok ostanemo sami🤫

Pokupili su svoje stvari i krenuli laganim hodom, za nas je trajao citavu vecnost dok nisu zamakli pogledu, nas dvoje ne obazirući se na okolinu utonuli smo u dug i strastveni poljubac uz naravno diskretni dodir po intimnim zonama😉, na tren je odvojila usne od mojih i tiho u zagrljaju mi rekla,, samo me pipni polako da osetis koliko sam mokra,'' sto je za mene u tom trenutku bila bomba i naravno uz spojene usne diskretno sam joj prislonio dlan na medjunozje

I uistinu imao sam sta osetiti, ne da je bila mokra nego su joj se sokici bukvalno cedili, a moj vrsnjak bio u stanju napetosti, morao sam nekako ustati da se ne primeti, oboje onako nespretno i uzbudjeno smo pokupili nase stvari i ne mogu reci ubrzanim hodom zbog sveopšteg stanja na plazi(mislim na popriličan broj ljudi), uputili se ka obliznjoj sumici (ko je bio, zna o cemu govorim)......

Napokon hladovina cetinara i po neki prolaznik a nas dvoje u strastvenom zagrljaju i poljupcima hodamo, prosli smo ali nikako nekog sigurnog mesta, prolaznici kupaci koji idu na stene da skacu, frekventno bas🙄, ali kao sto rekoh zenski mozak i zelja, sasvim slucajno momak izlazi iz zbunja iznad staze i ona dok on prolazi pogleda i kaze dodji ovamo, zakoračili smo i videli da postoji uzana stazica gde se prolazi ali ako se malo dublje prodje idealno mesto za nas dvoje, uhvatila me za ruku uz reci polazi, jak stisak ruke i ubod njenih dugih noktiju pojačavaju adrenalin i krecemo jos samo 10 ak koraka i u sigurnoj smo zoni sklonjeni od pogleda..... Napokon..... 🙄🤫

Poceli smo strastveno da se ljubimo da se lizemo i dodirujemo, strgla mi je sortc i uhvatila za vec uveliko podignut kurac i pocela da ga trlja i nadrkava, ni ja nisam cekao ubacio sam joj ruku u kupaci i par puta joj protrljao vec mokru pickicu i zatim joj ubacio prst, ona me ugrizla za usnu i jos vise rasirila noge ne ispustajuci moj kurac iz ruke......

Izvadio sam prst i olizao ga a zatim je skinuo golu, ona meni sortc naravno i spustila se na kolena na peskir, gledajuci me pravo u oci par puta ga je olizala i onda bukvalno progutala, na sekund sam ga izvadio iz njenih usta da ne bih svrsio od uzbudjenja, ona me pogledala odozdo i uz smesak rekla ne brini i ako pukne ponovicemo😉, vratio sam ga i nezno prelazio kurcem preko njenih usana i naizmenično je ljubio, a onda je jako nabio da se malo zagrcnula jer joj je bio u grlu, malo me odgurnula od sebe uz smesak i rekla polako ugusicu se🙄🤫

U sledecem trenutku naravno da bih zaustavio svoju preranu ejakulaciju izvadio sam ga poljubio je strastveno u usta i polozio na peskir, znala je sta joj je ciniti, rasirila je noge maksimalno a ja uz nezne poljupce po citavom telu krenuo ka njenom medjunozju......

Ljubio sam je i lizao dok su na samo par metara prolaznici prolazili i razgovarali, sto je dodatno dizalo adrenalin a mi morali biti malo tisi 🙄🤫

Prelazio sam jezikom niz njeno prelepo telo, od usana preko vrata, usiju, preko pupka gde sam se zadrzavao i kruzio jezikom dok sam joj rukom nezno masirao klitoris koji je vec nabubreo...... Tiho bi prosaptala i grizuci usne govorila ne mogu vise, udji u mene, ne mogu..... naravno nisam se obazirao na njene reci nego igrao svoju igru, ljubio sam i lizao njene usmine, sirio je rukama, ubacivao joj jezik koliko sam mogao u pickicu, lizao i guzu, sve polako i uzivajuci, spustajuci se do njenih prelepih stopala i ljubeci i njih, sisajuci prstice, vracao se navise jezikom dovodio do ludila, grizla je usne, njeni dugi nokti su zavrsavali cas u mojoj kosi cas na mojim ramenima i ledjima.... Pojacao sam u trenutku i osetio snazan stisak njenih butina i tihi krik uz prejak ubod noktiju..... svrsila je, ja ina stiska njenih nogu je popustila i ona me povukla ka sebi uz strastven poljubac.... dodirivala me je po kurcu koji je bio vec mokar, ljubila me i tiho rekla zelim sad njega......

Ustao sam, pridigao i nju, okrenuo je, ona je blago izbacila guzu drzeci me za kurac, rasirila noge a ja se spustio jos jednom da je liznem, pridigao se i namestio joj na ulaz, samo blagim povlačenjem i pomeranjem unazad usao joj je do kraja.... napokon pomislio sam..... sasvim lagano i uz poljupce po njenim ledjima, drzao sam je za kukove, a ona mene za podlaktice, stala je stopalima na moja stopala sto je meni jos vise pojacavalo uzbudjenje, poceo sam jace da je udaram, culi su se udarci znojavih tela ali sta cemo sad, posle par jacih uboda izvadio sam i poceo da je zalivam po guzi i ledjima svojom vrelom spermom.... Osetio sam iskreno olaksanje u testisima a ona se okrenula i uz poljupce rukom cedila zadnje kapi sperme, zatim se lagano spustila na kolena i polizala i ljubila moj kurac koji se nije spustao iskreno a u njenim ocima izazivao sjaj i smesak na usnama..... sledi nastavak naravno 🤫

Kao sto rekoh nije se spustio pa sam je samo polegao na peskir rasirio noge i bukvalno zakucao kurcem za zemlju, samo je uzdahnula i rekla oh daaa, taaaakkoooo..... noge je sklopila oko mog struka i poceo sam mnogo jace i zesce da je jebem, stavio sam joj dva prsta u usta koje je besomučno sisala da ne bi ispustala glasa i jebao dobrih 15 ak min, zatim sam je okrenuo cetvoronoske i ustao i zajahao, dok sam je ubadao kurcem sa visine ona je provukla ruku i naizmenično trljala svoj klitoris i gnjecila moja jaja, vukao sam je za kosu i zabijao kurac besomučno u nju, nagnut nad njom samo sam joj rekao na uhu napunicu te sad, samo je klimnula glavom, a ja od uzbudjenja poceo da sipam u njenu vrelu picku, pala je na peskir a ja preko nje, par min nismo progovarali, nismo mogli doci do daha, zatim se okrenula i ljubila me, pokupili svoje krpice i nazad na plazu..... Smisljali smo plan za sutradan 😉🤫

Sutradan naravno, cekali smo da opet bude vreme pauze i sklanjanja njenih sa dnevne vreline a mi da naravno posetimo nase mesto 😉🤫

Tako je i bilo samo sto smo malo produzili da obidjemo kraj i mozda nadjemo bolje mesto, i upravo to se i dogodilo, malo dalje na stenama bilo je kupaca, uglavnom neki stariji parovi koji ne obracaju previse paznje na druge sa naocarima i uz neku knjigu novine ili razgovor pekli se na suncu..... sasvim slucajno naisli smo na uvalu u stenama gde se ne vidi nista dok ne pridjes skroz blizu ili ko je unutra dok ne izbaci glavu i vidi da li iko dolazi...... Hm, idealno mesto za pojacanu dozu adrenalina u seksu, samo smo se pogledali i spustili se u rupu.....

Tek toliko mesta za dvoje....

Rasirila je peskir i legla a ja posmatrao da li ima koga u blizini, gledao je kako se skida zavodnicki kako oblizuje usne i spusta moj sortc, i onda sam joj rekao da nastavi a ja cu tako gledati da ko ne naidje...... uzbudljivo verujte mi, ali je tako i pocelo, uzela je polako kurac u ruke i igrala se njime, ljubila ga oblizivala i

Jednom rukom trljala po malo svoju ribicu..... Naravno, prizor vise nego uzbudljiv pogotovo ako znate da neko moze naici svakog trenutka i videti vas..... Elem, uzbudjenje je raslo tako da sam se spustio i poceo da je ljubim i zvalavim, lizem kao i uvek po celom telu, sto je ona izuzetno volela, da bismo se u jednom momentu okrenuli u 69,ja sam bio dole ona na meni, rovario sam joj jezikom po pickici i guzi a ona je moj kurac uvlacila u grlo, uz poneki ugriz sto me je jos vise palilo......

U jednom momentu je samo ustala, onako gola, izbacila glavu da vidi da neko slucajno ne nailazi i vec sledeceg trenutka bukvalno sela na moj kurac uz osmeh i reci, briga me sad neka naidje ko hoce.....

Drzao sam je za kukove dok se ona odizala i spustala na meni i stiskala moja jaja, prelepo, uzbudljivo, na javnom mestu adrenalin na max, zatim smo ustali oboje i provirili, nigde nikog, samo sam je okrenuo i usao u nju od pozadi, ona izbacene guze a ja drzim za kukove i navlacim na kurac,odjednom je pocela da se trese i da svrsava stezuci mi kurac svojim vaginalnim misicima, predivan osecaj, samo sam se jako zabio u nju i poceo da zalivam njenu matericu vrelom spermom, napunio sam joj picku ponovo, spustili smo se na peskir i ljubili, milovali, pricali...... naravno uz zapaljene cigarete.....

Ne sluteci da dim moze biti primecen a tako i nas dvoje.....

Zanos i strast su ucinili svoje tako da smo posle nekog vremena ponovo poceli da se zvalavimo i krecemo u jos jednu ljubavnu igru, legla je preko mene i ljubili smo se kurac je poceo da raste ponovo i bio na njenom stomacicu, trljala se po meni lizala me i bila spremna da ponovo primi kurac, zeleli smo oboje naravno...... Samo se malo pridigla uzela ga u ruku i namestila sebi na ulaz u picku i samo se spustila uz dubok uzdah, lagano je mesala na meni a ja joj ljubio grudi grickao bradavice mrsio kosu, ljubio po vratu, igra je krenula i ovoga puta je bio i poneki dubok uzdah , nismo se obazirali na okolinu.....

Elem, u jednom trenutku, zaklonila nas je senka i odmah sam znao da je neko prisutan..... ona je na meni ledjima okrenuta i ne vidi a ja sav u grcu, iznad nas je stajala gospodja od nekih 45-50 god i gledala kako mi devojka sedi na kurcu..... odjednom sam zastao, ona me pogledala, kao sta je nesto nije u redu, samo sam rekao da se smiri.... Gospodja je primetila i sagla se ka nama da nam nesto kaze, u tom trenutku je moja cura primetila i skocila i ogrnula se peskirom a meni je istog trena pao skroz, zanemeli smo, sok, gospodja je lagano prisla i spustila se kod nas, pomilovala po licu i kosi izvinila se i rekla da nije imala nameru da nam priredi nelagodnu situaciju i rekla slobodno nastavite ako mozete ja cu paziti da neko ne naidje, pokusala je da nas opusti, seli smo razgovarali, ona u kupacem kostimu, cura ogrnuta peskirom a ja sam nekako uspeo da navucem sortc, bas neprijatna situacija.....

U razgovoru sa njom smo se malo opustili jer se salila i pricala nam svoje blamove i rekla da je sa suprugom na odmoru i da oni cesto imaju obicaj da se tako opuste i zato izbegavaju guzvu

Ustala je i pozvala supruga, covek je dosao sa obale ka nama i spustio se, sad zamislite mesta bukvalno samo za dvoje a nas cetvoro tu, koja blizina..... Njih dvoje su se salili na svoj racun naravno na temu seksa i zena je rekla vidis da im je neprijatno, mladi su.....

Muz joj se samo osmehnuo i rekao ajde im pokazi da ne treba da se stide, budi dobra...... Ona se osmehnula i lagano mu rukom presla preko medjunozja, da bi vec u sledecem trenutku

Grizla svog supruga za kurac preko sortca koji je ocigledno rastao, gledali smo ih u cudu i nismo mogli verovati sta se desava, gospodja mu je zubima skinula sortc i lagano primila poludignut kurac na jezik..... Krajickom oka je gledala u nas a on se osmehivao i milovao je po kosi i govorio evo vidite nista strasno..... Gospodja je sve azurnije radila svoj posao a ja sam je video naguzenu i na kolenima i iako je imala bikini na sebi kad je zena u takvom polozaju vidi joj se medjunozje odnosno picka..... Meni je kurac poceo da raste pa sam ga izvadio i rekao curi ajde ti meni molim te..... Ona je drzala peskir da joj ne padne i gledala, cas u mene i moj kurac kako raste cas u njih dvoje, nije izgovarala nista..... Gospodja je vec digla svom suprugu kurac koji je bio veci od mog a moj je prosek 17 cm i balavila ga, prisao sam curi i lagano joj kurcem presao preko usana, par puta.....

U jednom momentu dok sam gledao u njih ona je otvorila svoja usta i pocela stidljivo da ljubi i lize moj kurac...... Spustila je peskir i ostala gola, pogledom na njih a sa mojim kurcem u ustima.....

Gospodin je gledao sada u nas i milovao svoju suprugu govoreci joj kako mala odlicno sisa kurac i da bi voleo da uzme njegov...... Gospodja je u trenutku stala sa dudlanjem kite i pogledala u pravcu nas, a moja cura punih usta gleda u njih odnosno bolje reci gleda u dignut kurac njenog muza.....

Ona ga drzi za kurac nadrkava mu lagano i njoj se obraca, da li zelis da probas, cura prestaje sa sisanjem mog kurca i gleda me odozdo pogledom koji me pita.... Samo sam joj klimnuo glavom..... Ona je pogledala u njihovom pravcu i na kolenima presla na drugu stranu, gospodja joj je dala kurac svog muza u ruku i rekla probaj slobodno ne stidi se...... Uzela ga je u ruku presla lagano par puta kozicu gore dole i liznula jezikom..... Ja sam gledao i drkao a gospodin je pomilovao po kosi i privukao blize sebi uzeo kurac u ruku i predao joj preko usana, stajale su obe pored njega na kolenima s tim sto je njegova zena oblizivala usne i milovala ga a moja cura otvorila usta i primila njegov kurac......

Bio sam previse napaljen da bih mogao da razmisljam drugacije, tog trenutka mi je bilo ok i drkao sam svoj kurac da bi u jednom momentu gospodin rekao svojoj zeni da nije u redu da se zamaram a da ona gleda.......

Gospodja je prisla na kolenima uzela moj kurac u ruku i pocela da ga uvlaci da pusi i sisa jaja, a ja sam gledao kako moja cura cucla poveci komad kurca na pola metra od mene......

U jednom trenutku je gospodin uzeo moju curu za ruke i dok je ona bila na kolenima pred njim poceo da joj jace uteruje kurac u usta.... Usijanje, vrele strasti, vise nista nije bilo bitno, on je nju uzeo i podigao okrenuo je s guza, pljunuo u saku protrljao kurac i njenu picku i vec sledeceg trenutka je usao duboko u nju, ispustila je uzdah a on je uhvatio preko usta i za kosu i poceo da jebe zestoko..... Njegova zena je meni drkala i gledali smo u njih, povremeno bi mi olizala kurac ali smo oboje gledali u njih dvoje, gde je covek bukvalno rasturao moju devojku, gnjecio joj je sise i udarao kurcem duboko u matericu obracajuci se svojoj zeni recima zelim malu da napunim....., ona je samo klimnula glavom a od strasti uzbudjenja i svega nas dvoje nismo bili svesni njegovih reci dok nije uzdahnuo jako je stegao za guzu i poceo da sipa u nju...... Tog momenta sam ja poceo da prskam njegovu zenu po licu....

Posto se on izmakao od moje cure ona je ostala ukocena a niz noge joj se cedila sperma, drzeci se za kamen pogledala je u mom pravcu i videla kako mi gospodja oblizuje kurac i kupi spermu..... Seli smo svi zajedno i razgovarali, upoznali se, oni su bili par od z 46 m 48,na odmoru inace swingeri sto smo kasnije saznali jer smo narednih dana bili stalni gosti u njihovom apartmanu..... Bice nastavak 🤫

Da, umalo da zaboravim cura je ujutru popila tableticu za dan posle...... 😉🤫

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal

Instagram @erotika_blog



Коментари