Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Božanstvena :) - iz inboxa


 Zvala se Tatjana .... Simpatična , lepa devojka....Putevi su nam se razišli

pre 10 tak godina kada sam napustio mesto u kojem smo živeli. Moram da

napomenem da sam 10 god . stariji do nje..Sada kada sam se vratio u rodni kraj

izrasla je u pravu lepu devojku .

Sklop njenih boja koje na sebi gaji uvek su mamili svaki moj kompliment

upućen njoj , i onda kada bi kompliment dopro do njenih ušiju , okice

bi joj se zasijale , otvorile bi se njene čarobne usne i tada bi blistavi

osmeh izmamio svaku iskru u meni... iskru ...ponekad i nešto mnogo više.Bila

je mlađa od mene , imala je dečka, ali meni je prosto bilo nemoguće ne

primetiti njenu energiju i toplinu njenog osmeha. Kako vreme odmicalo moji

komentari su mamili njen osmeh, primetio sam da je sve češće bila lepša i

lepša sređenija i doteranija.

I tako jednom prilikom nisam mogao da ne primetim da nosi roza usku haljinu

iznad kolena , a ispod hanjine o tonu čiokasti brus koji se nije dao ne

primetiti. Topli osmeh i oči koje se cakle poptuno su me očarale, oličenje

mojih mašatanja... iako imam devojku , Tatjana je bila žena sa kojom bi probao

sve...

Posle neobaveznog ćaskanja i popijene kafe uz komplimente imali smo osećaj

da smo bili u žaru neke pozitivne struje koja nas je obuzela .... neka hemija se

rodila.

Vreme je teklo i začu se se njen mobilni telefon , iz razgovora sam skontao

da je dečko sa druge strane , a ona zaboravivši obećano , izvinula mu se i

napimenula da teško da će skoro doći kući. Čuvši njen odgovor u momentu

sam se uzbudio.Pogledi su nam se susreli i razumeli smo se odmah i krenuli

do njenog stana koji je bio na 10 tak minuta.

Kada smo stigli nisam želeo da budem „divljak „ i odmah je startujem , ali

lagani potezi, komentari kako lepo miriše , dodirivanje grejalo je

atmosferu između nas.Tatjana je znala tačno šta želi , prihavtila je igru , a

ja sam bivao sve uzbuđeniji. Želeo sam sve odmah , ali sam imao i želju da

sve bude polako , lagano sa užitkom.

Pogledi su nam se na nekoliko sekundi susreli , a onda sam osetio njenu ruku

kako dodiruje prepone moje desne noge....tu je bio kraj i ujedno početak svega

što sledi. Počeli smo da se ljubimo dok sam je ja levom rukom privlačio ka

sebi.Poljupci su bili siloviti i strasni , jezici su nam se mešali. Podigao

sam Tatjanu i okrenuo sam je ka stolu , moj nabrekli kurac se našao među

njenim guzovima. Ljubio sam joj vrat , leđa ... uši... dok sam joj obema rukama

nežno mesio grudi. Otkopčah joj hanjinu , mrdnula je guzom potpomogla da


hanjina spadne.Pojavile su se uske roze čipkane gaćice koje su krile sada već

ribicu koju sanjam.

Lagano sam joj dodirivao rukom kosu i vrat, a ona je svojim rukama polako

otkopčavala moj kaiš . što me je dodatno uzbuđivalo.Skinula je moje

pantalone i dok je spuštala ka zemlji počela je da me ljubi.Njene usne

dodirivale su moj penis , a ja sam bio u transu.Lagano je hvatala ritam i

halapljivo gutala moj kurac. Tatjana je ovo najbolje radila, drkala ga , vadila

iz usta,ponovo drkala pa opet pušila.Jednostavno je uživala u njemu.Držala

me za kurac nije ga htela ispustiti , usmerila me je prema sobi ...krevetu.

Gurnula me na krevet, jednim potezom oslobodila se svojih roza gaćica ,

opkoračila me je i moj kurac se našao na ulazu u njenu mačkicu.Lagano je sela

svakim milimetrom sam osećao njene zidove vagine , toplotu njenih sokova,

miris njene kože i kose. Tatjana je uhvatila ritam, skakala je na meni dok sam

je potpomagao butinama. Strast se osetila. Nasađivala se brže i brže

dolazili smo do vrhunca , tada sam izustio stani. Stala je ko ukopana.

Spustio sam Tatjanu na krevet , ona je odmah raširila noge, ja sam se u

momentu našao izeđu njenih raširenih nogu. Tucao sam je sve vreme ljubeći

joj vrat , grudi, telo.... bilo je žestoko orgazmično nije trajalo dugo svršila

je. Ustao sam , ali me je Tatjana uhvatila i spustila se među moje noge , počela

je tako strasno da mi puši kurac , nisam dugo izdžao svršio sam na njene

grudi. Ležali smo tako iscprenjeni jedno pored drugog , kada je njen telefon

zazvonio , bio je to njen dečko , prenela mu je da je za sat vremena spremna

samo da se istušira i presvuče . Razišli smo se u nadi i dogovoru da

moramo ponoviti sada kod mene u stanu.


Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal

Instagram @erotika_blog

Коментари