Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Sela sam takstisti na kurac :)


Taj dan sam bila posebno napaljena. Čini mi se da bih raširila noge bilo kome. Naiđe takav period. Ne postoji apsolutni ništa drugo o čemu maštam sem o seksu. Uglavnom tada i nastaju sve moje priče. :) 

Iz centra grada sam pokupila taxi i krenula ka Dedinju ili Senjaku. Nisam sigurna kom delu pripada restoran blizu nove železničke srtanice u Beogradu. 

Svakako imali smo dobrih 15ak minuta vožnje, posebno jer nas je sačekala gužva u Kneza Miloša tako da smo imali ikoji minut više.

Bio je stariji, naravno. Odavao je utisak jednog normalnog, opuštenog gospodina. 

Prilično sam komunikativna, tako da smo vrlo brzo započeli razgovor. Osetila sam kako se toplota u mom stomaku spušta niz moju pičkicu. Osećala sam kako blaži, a moj dah postaje ubrzaniji. Skinula sam krzneni pončo sa sebe (fejk krzno, ne priznajem pravo nikako). Raširila sam majcu u predelu grudi. 

Počela sam da se meškoljim na zadnjem sedištu. On je pričao nešto...ali ga nisam slušala. Samo sam zamišljala kako bih želela da mi sad stavi svoj kurac. 

Nisam mogla da izdržim i rekla mu:"Da li ste dobijali neprijstojne ponude do sada?"

Zbunio se mojim iznenadnim i direktnim pitanjem.

"Pa bilo je, uglavnom kao zamena za vožnju, ali to sam ranije dok sam bio mlad prihvatao. Sada mi se nešto ne nude. Omatorio sam"

Namestio mi se savršeno da mu na sve to odgovorim:"A, ako bih se ja sad ponudila?"

Odjendom se okrenuo i videla sam da su mu oči zasijale. "Jako si lepa." - prokomentarisao je

"Osmeh ti je božanstven"-mislim se - hvala ti, volim komplimente, nego da vidimo mi hoćemo li konkretno.

Videla sam kako je počeo da se trese. Totalno se zbunio i čini mi se, uplašio. 

Da bih mu pomogla otkopčala sam se, spustila pantalone i raširila noge.

"Da li ti je sad lakše?"- da je mogao pojebao bi me na licu mesta. 

Prišla sam pičkom do prostora između sedišta. Samo je gledao okolo da li neko iz autobusa do nas vidi šta se dešava.

Ali nije odoleo. Desnom rukom mi je mazio pičkicu dok sam mu dahtala na uvo.

To mi je trebalo! Baš to. 

Osetila sam kako iz mene cure sokići. Prepuštala sam se nagonima, počela da se nabijam na njegov prst. On je uživao. "Au koliko si me napalila... Digao mi se."

"To i želim!"- obožavam kad se muškarcu digne kurac zbog mene. Tako me to pali. Još kad mu uđem u glavu pa drka zbog mene... Uhhh... Evo ovlažla sam od pomisli na to.

Produžio je do Kosutnjaka i na parkingu je prešao na zadnje sedište. Bio je dan. Blizu nas je bilo 3 automobila. 

Jedan taksista, jedna kola su bila prazna i u jednim je bio dečko od 25 godina po mojoj proceni. 

Obojica su shvatili šta se dešava, ali ni jedan nije izašao iz auta.

Pomislila sam kako bi bilo sjajno da nam se i oni pridruže. 

Moj taksista je krenuo da me ispituje ko sam, čime se bavim... Nisam očekivala tako zabrinutog taksistu. Valjda se još svet nije naučio da i mi žene obožavamo sex. :)

Da bih celu priču zaustavila krenula sam da mu pušim. Neverovatno me je palilo to što sam sa totalnim strancem i što pušim dok dvojica sigurno gledaju i nameštaju se da vide što bolje.

Slatko sam mu lizala jaja koja su se vrlo brzo ukrutila. Kurac je bio zategnut, tvrd. Koliko god on bio uplašen njegov kurac je jako želeo da bude zaodovoljen.

Mazio mi je pičkicu, stenjao... a ja sam uživala. Volim kad su mi usta ispunjena. Da gutam kurac duboko u usta, da ga ližem. Volim da osetim na vrhu svog jezika svaku neravninu kurca. Da ga dobro upoznam. Glavić mu je bio širi od kurčine i potrudila sam se da obližem svaki prevoj. 

Zatim sam ga progurla opet do kraja i nastavila da ga uvlačim i vlažim svojim ustima.  

Nije znao gde će pre sa rukom. Da li da mi pazi pičkicu, da me drži za kosu, sise ili da mi mazi guzu. 

Čulo se moje stenjanje dok sam ga sisala. Uh kako sam se dodatno napalila.

Sela sam mu na kurac i  krenula da se nabijam. Ovog puta su me sigurno videli kako mu naskačem na kurac. Bacila sam pogled iza sebe i videla kako dečko gleda i smeška se. 

Sigurna sam da ga je drkao tada. Ali mi je i dalje žao što nije prišao. Blizu je bio i neki smeštaj mogli smo lepo svi da se družimo :)

Uhavtio me je za kukove i dok sam mu naskakala na kurac moje sise su mu bile ispred lica. Lizao ih je, držao. 

Kola su se nenormalno tresla i iako su prozori bili zatvoreni sigurna sam da su se moji uzdasi čuli do drugih automobila. 

Ubrzala sam nabijanje na kurac. Osetio je moju vrelinu i želju. A celo moje telo je uživalo i bilo spremno da eksplodira od tolike želje za KURČINOM. Osetila sam kako je svaki centimetar moj epičke ispunjen. 

Moja seksualna energija je toliko jaka da svako ko je sa mnom može da je oseti. Sigurna sam da to doatno izluđuje.

Krenuo je da stenje: "Ahh..to, tako, brže, brže mi se nabijaj...uh svršaaavaaaam"

Osetila sam da je svršio. Bez obzira na to nabila sam se jos par puta...onako slatko za kraj :)

Dečko nas je i dalje gledao. I tada sam shvatila- užasno me pali da me neko gleda dok se jebem. 

Krenuli smo, a ja sam mahnula dečku iz susednih kola :)

Pička mi je bila zadovoljena. Konačno sam mogla da se opustim i ne budem pod nabojem želje za kurcem. 

Pružio mi je broj telefona- nisam pristala. trebao mi je tada. 

Sledeći put, biće neki drugi taksista ili možda baš ti :)

Napiši mi u komentaru da li bi želeo da se zadovoljimo međusobno, d ati ga popušim, da uđeš u moju pičkicu?

A preko instagrama mi napiši čime se baviš i kako bi izgledo sex sa tobom na tvom radnom mestu. 

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog






 

Коментари

  1. Ne dao bog dugog čekanja, da se "dofatimo" 😊

    ОдговориИзбриши
  2. Naravno da bi zeleo, bukvalno sve sve 🙃😈

    ОдговориИзбриши
  3. Rado bih ti iapunio usta, pičku ali i guzu. Javi se da se dogovorimo

    ОдговориИзбриши
  4. Eee steta sto mene nisi zaustavila .Sledeci put kad zatreba taxi ...vrlo rado cu te provozati !

    ОдговориИзбриши

Постави коментар