Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Sa crncem ;)



Tek sam se doselila u nas glavni grad iz malog mesta da bih studirala. Jedva sam cekala da vidim sta Beograd moze da mi pruzi. Osecala sam se kao da imam neogranicenu slobodu. Uvek sam bila odlican djak i znala sam da cu biti odlican student. Upisala sam fiziku. Jedva sam cekala da krenu predavanja i sa velikim odusevljenjem sam isla na casove redovno. Ucenje mi je bilo ventil. A zavrsen fakultet mogucnost da se osamostalim i odem iz disfukcionalne porodice.

Sve sam kolokvijume i ispite davala u roku. Ali sam nakon junskog ispitnog roka bila veoma umorna, iscrpljena. Zelela sam da izadjem sa drugaricama i da se izdjuskam. Mnogo volim da igram. Cak sam bila i svetski prvak u plesu. Prosto mi je ples bio izduvni ventil.

Izasli smo u klub gde je bila disko i strana muzika. Iskreno, nisam neki ljubitelj te muzike. Nekako mi je ExYu mnooogo drazi, ali mi u tom momentu nije bilo vazno. 

Ne znam koje je desavanje bilo u gradu, ali se odjednom pojavila grupa Afro-amerikanaca. Naravno da su sve devojke pocele medjusobno da se osmehuju i pokazuju u njihovom smeru. Nikad do tada nisam bila sa crncem. Doduse samo sam jednom pre toga uopste i videla crnca. 

Bas sam uzivala u djuskanju i muzici. Kada sam jednog od njih videla kako prolazi pored mene. Da sam ga zagrlila, ovako mala od 162 cm, dosla boh mu cini mi se do grudi, ako i toliko... haha..

Privukao me je svojim korakom, vibracijom samouverene osobe. Mirisao je na sveze pecene kolacice. 

Vukla me je paznja ka njemu. Nije mnogo djuskao, bar ne koliko vecina njegovih drugova. 

Pozelela sam ga. Zelela sam da mu pridjem i da mu kazem:"Vodi me odmah u krevet." 

Premisljala sam se. Gomila devojaka se lomila oko njih. Ali odlucila sam. Zelim njegov kurac u sebi. Prisla sam mu, provukla se izmedju svih tih devojaka i rekla mu:"Cao, imas devojku?"

"Ne."-rekao je

"A decka?"-samo se nasmesio i rekao:"Nemam ni njega"

"Da li si raspolozen onda za jedan sex oko 2,kad zavrsim sa drugaricama?"

Nasmejao se, dao mi broj telefona. I cekali smo tih 2 sata. S vremena na vreme mi se osmehnuo preko devojke koja mu se bukvalno vec namestila. Cini mi se da je hteo, mogao je da ga izvadi da je tako pred svima izjebe. 

Tacno u 02.00 stigla mi je poruka od njega:"Da li si spremna?"

Odveo me je u svoj stan koji je bio blizu tog mesta, sva sreca. Nisam mogla vise ni da stojim u stiklama. 

Bio je izuzetno uredan. Volim kada muskarac vodi racuna o higijeni sebe, a i okruzenja u kome stanuje. Otusirao se prvo on, a zatim i ja. Odusevio me je prizor koji sam zatekla. Upalio je svece i rasporedio svuda po sobi. Osecala sam svoj omiljeni miris koji je dolazio iz osvezivaca vazduha. Miris jasmina. 

Legla sam pored njega. Paznju mi je privukao nikad veci kurac koji sam videla do tada. Saznala sam da je kosarkas i da igra u nasem popularnom timu. Koza mu je bila prelepa. Glatka i nezna na dodir, ali opet cvrsta i zategnuta zbog misica. 

Ljubila sam to savrseno telo i spustala se lagano do njegove kurcine. Pocela sam da mu lizem glavic i da ga stavljam polako u usta. uhh... vec samo njegov glavic mi je dobro ispunio usta. Videla sam da on uziva, da dahce, stenje... Vecinu kurca sam morala da nadrazujem rukom, ali cak ni u saku nije mogao lepo da mi stane. 

Uzivala sam dok sam to radila, ali sve o cemu sam mislila je to da li cu uspeti da ga primim, da li ce da me boli. Odlucila sam da odgovorim sebi sto pre. Opkoracila sam ga. Moje usmine su obuhvatile samo glavic. Kako je bio debeo... 

Krenula sam polako da sedam na njega. Kako mi je rasirio pickicu, mislila sam da ce da je razvali i to samo ulaskom, jos nisam ni pocela da skakucem po njemu.

Zelela sam da ga stavim do kraja, ali me je jako zabolelo. Nisam uspela da ga uzmem celog. Nasadjivala sam se nesto vise od polovine kurca. Shvatila sam da nikad jace nisam stenjala. Videla sam da je i on bio zadovoljan iako nije ceo unutra. Oci su mu sijale, a sve vreme je bio nezan. Nije me forsirao ni na sta. Prepustio mi je da sve radim u svom ritmu onako kako meni prija.. 

Zamenili smo mesta, legla sam na ledja  i rekla mu:"Molim te, pazi. Vidis da ne mogu do kraja." Poljubio me je i krenuo lagano da prodire. Uhhh kako je bio jak osecaj. Kako mi je rasirio picku! Polako je ulazio i izlazio, a ja sam osetila njegov dah pored svog desnog uva. Uzdisao je jace, a vrelina mi se spustala niz telo. U jednom momentu sam samo osetila kako su me njegova velika jaja udarila. USAO JE CEO! Bio je toliko pazljiv i nezan. I da li je bilo do ugla ili neceg drugog, ali on je uspeo. 

Pitao me je da li sam u redu i da li moze da nastavi jace. Od naboja sam samo uspela da klimnem glavom kroz osmeh dok sam u sebi mislila,--jebi, razvali i ne prekidaj. Ubrzao je... kako je nabijao svoju kurcinu! 

Pocela sam da vristim od uzbudjena. Prvi put u zivotu vristim dok me neko jebe! Mesao se bol i zadovoljstvo. I nisam zelela da stane. 

Morala sam da ga probam od nazad! Namestila sam se i zabio ga je. Nastavio je da me razvaljuje od kurca. Nije stajao ni na sekund. Samo je ubrzavao. Vidi se da je sportista i da ima kondicije. Mogao je celu noc da me tuca. 

Svaki milimetar moje picke je bio ispunjen. Zgrabio me je za struk i navlacio po njegovom ritmu. Osetila sam kako mi mazi moju veliku guzu. Stiskao je i mazio neizmenicno. 

Uskladjeno smo stenjali. Bio je vrhunski jebac. Vratio me je na ledja i stavio ga. Ljubili smo se sve vreme, dok su nam se tela spajala. Njegova koza je jako prijala moja. Stisnuo mi je kosu i krenuo da se stiska. Osetila sam onaj bozanstven osecaj pulsiranja kurca. Bio je gotov.

A ja dobro izjebana i presrecna. Otusirali smo se zajedno i legli u krevet. Mazili smo se, a onda me je izmasirao losionom za telo koje mirise na kolacice. Sad mi je bilo jasno zasto je tako i mirisao. Osecala sam se fantasticno. Obozavam masazu. A i dobar sex. Pruzio mi je oba, a uz sve to je bio jako romantican i nezan. 

Napisi mi u komentaru da li si i ti romantican tip ili volis tvrd sex? 

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog

Коментари

Постави коментар