Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Početak mog erotskog iskustva

 


Sećaš se kako sam izgubila nevinost? Ako nisi izvoli prečicu na taj blog ovde.

E tu je počelo moje erotsko iskustvo. 

Sledeće tucanje sam imala u kolima. Da, da... u kolima. Pokupio me je nakon treninga i odvezao u gradsku šumu. 

Pričao mi je kako je uživao dok mi je uzimao nevinost. Laskao mi je kako sam jedinstvena jer sam toliko mlađa od njega. Nikad nije bio sa nekom koja je toliko MLAĐA. Zato sam bila najslađa. Meni je sve to prijalo. Znala sam da mu nije stalo do mene, nego do moje pičke.

Osećala sam se tužno zbog toga, ali sam odlučila da iskoristim njegovo iskustvo. Želela sam da me nauči svemu. Da budem najbolja.

I sad volim sa matorcima da se tucam. Volim kad brinu o meni, kad mi laskaju, udeljuju komplimente, kupuju poklone, plaćaju večere, plaćaju moje obrazovanje i usavršavanje.

Volim da budem njihova pametna, obrazovana mala željna kurca, koja će u javnosti biti jako kulturna i koje se neće stideti. A u krevetu da budem maštovita i da se razvalimo od jebanja! Možda ti budeš sledeći! 

Kao iskusan muškarac, polizao mi je pičku i uživala sam dok se igrao sa njom.

Spuštao je jezik preko moje pičke od samog vrha do rupice. Osećala sam njegov jezik kako prodire u moju pičkicu (mnogo volim da je zovem pičkica, a ti? Napiši mi u komentaru)  

Čula sam zvukove kako mi usisava klitoris, nadražuje ga. Jedan prst mi je stavio u pičku i nežno me prstićem jebao. A jezikom je savršeno oblizivao vrh pičkice. 

Podigao se i rekao:"Pogledaj šta si mu uradila"

Uzela sam njegovu kurčinu i primakla njenom ulazu. Kako ga je nežno stavio do kraja!Osetila sam kako mi svaki milimetar njegovog kurca popunjava unutrašnjost. 

"KONAČNO KURAC!" - pomislila sam.

Tada sam shvatila koliko volim kurac i koliko ga želim u svom životu. Stalno! Želela sam da menjam muškarce, da upoznam još nečiji kurac, a ne samo ovaj jedan koji je sada u meni.

Punio me je, stenjao, dahtao iznad mene.

Seo je i namestio me na svoj kurac.

Navukao me je na njega, i rekao:"Hajde mala, kreni sa naskakanjem"

"Uh,,,to, tako...volim kurac, volim kurac, vooliiim kuuuraaac... ah, kako je dobar...mmm uh, to"

Osetila sam kako se grči, počeo je ubrzano da diše "Ah, ah...napuniću te mala, napuniću te aaaaaaa"

Osetila sam vibraciju njegovog kurca i neverovatno mi je prijalo dok je svršavao.

Tad sam prvi put osetila da je muškarac svršio od mog skakanja, od moje pičke!

Napallila sam se i sada, dok ti sve ovo pričam... Da li bi mi je i ti polizao?

Napisi u komentaru kad si ti poceo?

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog

Коментари

  1. Polizao bi te strasveno, i opet doveo do orgazam, da osetim u svojoj usti sokova od tvoje pickice, moram da ti priznam kurac mi je jako ukruten 💋💋💋

    ОдговориИзбриши
  2. ja bih da pricao o spa apartmanu ..djakuzi , sauna, ulje za masazu...hedonizam..gola tela oslobodjena vremena i prostora..svet ne postoji.. probudimo animalno u nama i prepustimo se sokovima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam bas jedno iskustvo u spa centru. Dobro si me podsetio. To cemo sutra. ;)

      Избриши
    2. xaaxa zasto se sve lepe stvari desavaju sutra a ne danas...smrc...P.S. ovo nije spa centar ovo je spa stan na dan ...sve samo za nas ;)

      Избриши
    3. Lep osmeh😆.. .. volim ta " pusacke usne" ...sigurno su i krupne okice pa ide jedno uz drugo... naravno ovo je kompliment nije cilj banalnost.. a i ne muvam te..mrzi me danas vrucina

      Избриши
    4. Ma ti si namazana svim bojama..lepo koketiras kao da ces nam sutra svima dati na izvolte pa mamis flert..opasan si ti protivnik..😎

      Избриши
  3. Posisao bih ti pickicu kao najsladju kajsiju.... I svasta nesto jos 😈

    ОдговориИзбриши

Постави коментар