Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Jebala sam se sa dvojicom! Drugi deo


Osetila sam njihove ruke na svojim butima.  Nisam znala sta da ocekujem. Ko su... kakvi su... sve je pomesano u meni.. zebnja, neizvesnost , strah od nepoznatog, ali zelja je prevladala i tu sam, hrabra da probam nesto novo. Moram da priznam, u toj nestvarnoj sceni iz glave ne mogu da ne mislim o zadovoljstvu koje cu osetiti.

Oseca se njihovo iskustvo, obojica su fini, opusteni, duhoviti sto me dovodi da se osecam prijatno i da sokovi u meni rade. 

Slobodan je otkopcao slic, i izvadio kurac. Bio je oko 18 centimetara i veoma debeo. Krenuo je da ga nadrazuje svojom desnom rukom, dok je levom mazio moje grudi. Milos  nije dugo cekao, u sekundi je bio skroz go. Kurac mu je vec bio tvrd. Velicina je negde oko 12 centimetara i blago kriv u levu stranu. 

Uhvatio ga je u ruku, pogledao me u oci i sa blagim osmehom me pitao:

"Da li si spremna da nam ga posisas?" 

Slobodan me je nezno spustio sa kreveta ispred Milosa i pridruzio mu se tako da su obojica bili ispred mene stojeci. Na kolenima sam dok dva nabrekla i ocvrsla kurca su oko moje glave, osecam kako se prepustam, budi se zivotinjica u meni.

Milos mi je stavio kurac u usta. Pocela sam da ga pusim dok sam drkala Slobodanovu kurcinu. Jedva mi je stao u mojoj maloj saci. Gledala sam ih kako uzivaju, a to me je jos vise napalilo. Nisu zeleli da im se kurcevi spajaju u mojim ustima. A ja sam to taaaakooo zelela...

Morala sam da im se prilagodim tako da sam neizmenicno pusila jedan dok sam drugi drkala i menjala neizmenicno. 

Nisam znala da ce ta scena toliko da obuzme moje telo vrelinom. Po njihovim uzdasima sam videla da obojica uzivaju. I da su totalno opusteni. Jasno je da im nije prvi put. Ko zna koliko su maturantkinja ovako pojebali.

Naguzila sam se tako da mi je prvo Milos stavio kurac i to prilicno zestoko. Nije bio nezan kao Slobodan. Pusila sam Slobinu debelu kurcinu sa uzivanjem. Jaja sam olizala i to socno. Pljuvacka koja mi se slila na njegovu guzu sam pokupila prstom i samo vrh prsta mu stavila u guzu. 

Zastenjao je jace i rekao:" Ahh..moze. Nastavi. Samo vrhom prsta nadrazuj...uh..." Tako sam i nastavila. Glasno sam uzdisala na Milosevo zestoko jebanje, dok sam Slobinu kurcinu zadovoljavala od glavica do jaja ne prestajuci da mu mazim guzu. Moram da priznam da Milos ima fantasticnu tehniku! Bas voli divljacki da nabija! Prijalo mi je dok me je guzio i punio mi pickicu. 

Osecajuci Slobinu kurcinu u ustima pozelela sam da nasednem na njega. Legao je na krevet a ja sam ga sa velikim zadovoljstvom opkoracila. Uh kako je velik, osecala sam da je pazljiv u krevetu. Nezno mi je mazio moju dugu kosu, gledao u oci i dahtao sve brze. Pratila sam njegov ritam dahtanja dok sam nasedala. 

Milos je legao pored nas i gledao kako se jebemo. Voleo je da gleda. Drkao ga je sve vreme. Kada je osetio da je blizu skinuo me sa Slobinog kurca i namestio tako da mi svrsi po faci. Sve vreme sam zelela Slobodana opet. On mi je jako prijao. Dok je Milos drkao kurac iznad mojih usana i prskao me svojom spermom, gledala sam Slobodana u oci i prizeljkivala sam ga. Verujem da je to osetio. 

Sa razmazanom spermom po licu i vratu , rasirila sam nogice samo za Slobu i njegovu kurcinu. Nezno mi ga je stavio i krenuo da mi prodire u pickicu. Na Milosa sam skroz zaboravila. 

Sa osmehom na licu sam primala njegov kurac. Uh kad bi znao sa kojim uzivanjem ga je moja pickica gutala. Izgovorila sam njegovo ime: "Slobodane, nemoj da stajes. Ahhh...Uhh..zelim te jos. Zelim! mmmm..." Pickica mi se stezala dok me je on nezno jebao ne skidajuci pogled sa mojih ociju. Nakon pomena njegovog imena nije mogao da izdrzi i napunio mi je pickicu spermom. 

Totalni stranac mi je napunio mladu pickicu. Nisam razmisljala o posledicama uopste. Uzivala sam jer je fenomenalan osecaj vibracije kurca koji se prazni unutar mene. 

Izasao je iz mene, a Milos je vec bio obucen i spreman da ode. 

"Idem ja, kolega. A ti mala... nadam se da se opet druzimo."

Nije me zanimao. Pozdravila sam se i svoju paznju usmerila ka Slobi. Legli smo u krevet i pricali par sati. 

Pozelela sam ga opet....

Napisi mi u komentaru ko bi ti zeleo da budes u ovoj prici? Milos ili Slobodan?

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog

 

Коментари

  1. Uhh pa definitivno sloba, vidim da te pali kad je neko nezan i pazljiv prema tebi vise nego da te divljacki izjebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je. I meni je Sloba bio bas kul lik. Steta sto vise nismo u kontaktu. :)

      Избриши
  2. Samo da znate da mi je obrisan komentar gde sam rekao da ovo nema sanse da vodi neko zensko :D A sad sam jos vise ubedjen da neki drkac koji vas lozi stoji iza ovog bloga :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Licno sam ga obrisla, jer nije lepo pricati neistinu. Doduse ako je to samo tvoj utisak, imas pravo na njega. Ili mozda nisi naisao na zenu koja ima bogato sexualno iskustvo i otvoreno pise o njemu? :) Ako je ovo drugo razumem te, nije ni cudo sto tako mislis s obzirom gde zivimo. :) Opusti se i uzivaj, jer je ovo jedino mesto na kome su price istinite. ;)

      Избриши
  3. Sloba je majstor.. Pravi smeker... Super je ovo.. Vidi se da si uživala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znas da jesam. :) Znas kad vidis nekog na ulici i po drzanju zakljucis da je pravi frajer starog kova, kao na primer Dragan Nikolic? E takav je bio i on. Bili smo u vezi jos nekih 9 meseci nakon ovoga. :)

      Избриши
    2. Kapiram 😊Znaci da se pripremim dobro za tebe lutko... 😋
      😘

      Избриши
  4. Ne bih ono da sam Srbin koji od zivota na Marsu do sastavljanja reprezentacije u bocamnju sve zna ali bre ovo mlako..mislim nisi ti kriva sto oni to brzinski 😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар