Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Stomak fetiš


 Kao što sam već obećala na instagramu, evo je priča o stomak fetišu. 

Rezultati ankete su pokazali da 55% zna šta je stomak fetiš, a 45% ne. Ova priča neće biti dugačka jer realno i nije bilo mnogo radnje.

Upoznala sam tipa u tržnom centru. Bio je veoma galantan. Kao na filmu ponudio se da mi plati ono što sam odabrala za sebe. Šetali smo mojim omiljenim tržnim centrom, a ja sam dobila fantastilne poklone. 

Proveli smo celo posle podne tako. Kako je razgovor tekao, došli smo do priče o sexu. Počeo je temu o fetišima i zapitkivao me prilično detaljno o tome koje sam probala i u kojima sam uživala.

Tada sam od njega prvi put čula da postoji- stomak fetiš. Objasnio mi je da je njemu velika fantzija da dodiruje stomak, gleda ga, mazi i najviše od svega da svoj kurac trlja o njega. Nikad mi se tako nešto nije desilo.

 Nisam osudila ni na sekund, ali da mi je bilo čudno i novo, apsolutno jeste. 

Ja normalno radoznala, odlučila da isprobam i to. :)

Vođenje cele igre sam prepustila njemu. 

Rekao mi je da ostanem u vešu. Koja šteta da se crven donji veš tada nije lepo skinuo. Ali je ostao za njega, da ga glada...iako nisma bila sigurna koliko je on uopšte i obratio pažnju na crvenu čipku. 

Tražio mi je peškir.

Postavio ga na donji deo mog stomaka, opkoračio me. I krenuo da se trlja.

Kako je njegov kurac dotakao moj stomak odmah mu se ukrutio. Trljao se nežno, mazio mije stomak... Sa strane, po pupku.... Uzeo kurac u ruku i krenuo da ga mazi sa jedne strane u desnu po mom stomaku. 

Želela sam da učestvujem i ja u svemu, ali rekao je da samo tako ležim...

Počeo je da se preznojava, da ubrzano pomera guzu napred nazad

Toliko uživanje nisam nikad osetila. To se videlo u njegovom dahu, disanju, po izrazima lica... Da li sam bila prva? Ne verujem jer je odmah znao da mu treba peškir. Da li je žestoko uživao?-O da! veoma.

Osećala sam pritisak njegove težine na svom telu. Osećanje je bilo nedefinisano. Uživao je,a ja nisam radila ništa. 

Drkao ga je. Svršio mi je po stomaku, naravno. Razmazao spermu. Obukao se. Pričali smo još neko vreme.

Napalilo me je koliko je on bio napaljen. Pomazila sam se i svršila kada je otišao.

Nastavljali smo ovo druženje. Nikad nije došao, a da mi nije doneo poklone ili izveo na neko lepo mesto.

Bio je srednjih godina, simpatičan. Meni je bilo prijatno. Uživala sam u njegovoj galantnosti, a on u mom stomaku. 

Napiši mi u komentaru, koji su tvoji fetiši? 

Ako zelis da me podrzis- link do PayPal podrske nalazi se ovde - PayPal
Instagram @erotika_blog


Коментари