Jagodica bobica - poslala žena

  Bio je vreo sunčan i njena providna bluza bila je pripijena uz njene bujne grudi. Privlačila je pažnju kuda god da krene. Često je krajičkom pogleda pratila muškarce koji prolaze kraj nje. Upijali su njene pokrete. Pratili pogledom oblik njenih  velikih grudi i zagledali krišom u njenu čvrstu pozamašnu guzu. Guzu koja je imala oblik breskve, tačnije dve breskve, koje je trebalo samo gricnuti. To je i želela. Da se neko igra sa njom, sa njenim telom. Sa njenom maštom.  "Um je erogena zona", često je govorila.  Uživala je u osećaju koji joj je pružala toplina Sunca. U trenutku joj je vetar zadigao kragnu providne bele košuljice. Spustila je pogled i videla pregib između grudi i ruke. Deo meke kože koji će večeras prekriti čipkom. Crnom, svilenom tkaninom koja će još više istaći njenu bujnost i ženstvenost. Uzbudila ju je ta pomisao. Ona tako zavodljiva u toku dana, noću se pretvarala u boginju ljubavi i erotike. Kraljicu uzavrelih strasti. U nekog od koga nisi mogao da odvoji

Vrela streljana - moj ugao

 



Jesi li ikad pucao? Taj momenat je vrh! Cesto sam isla u streljanu pre nekih 14 godina. I sada kad je se setim , osetim neko uzbudjenje. Nazalost, od svih imam sacuvanu samo jednu metu. Definitivno cu morati nakon svih ovih obaveza da zavrsim dozvolu za oruzje. Imam ga u kuci…..Bilo bi lepo da postoji I papir za to. 😊

Pre koji dan kad sam spomenula oruzje na ig, bas mi je doslo I kao inspiracija da sada napisem pricu koja mi se vec neko vreme vrzma po glavi.

Ovog puta glavni akteri smo ti I ja. 😊

Vec neko vreme te posmatram dok dolazis u streljanu I pucas. Samopouzdan si sa oruzjem. Odajes utisak kao da je to nesto toliko prirodno za tebe da bih mogla to mogla da uporedim sa rukovanjem. Mad ani necije rukovanje Koliko god spontano bilo ne moze da se pored sa tvojim umecem. Odusevljavas me svaki put.

Toliko sam vec postala ocigledna da smo poceli da pricamo. Smeskam ti se, gledam te, I samo mi prolazi kroz glavu sta bih ti radila.

Jednom sam u streljanu dosla kasno uvece,u  koznim sam pantalonama. Stiklama, majici na bratele I doterana kao I uvek. Vidim te kako si vec na svom mestu. Nasmesis mi se kada me vidis.

“Ja dosla na 10 minuta, ipak zatvaraju uskoro.”

Pozdravljas radnika I kazes da ces ti zatvoriti. Nisam imala pojma da je ovo tvoje. Uh…a bas mi je ovo trebalo na kraju dana. Pocinjemo da pricamo, I ja shvatim da ti j kurac dignut. Verovatno zbog koznih pantalona. Palis se na to.

Prilazim ti polako.. Pokazujem ti rukom na njega da bi znao da sam svesna sta se desava.

Pogledas me u oci I kazes mi. “Ako ga zelis-tvoj je.”

”Nastavi da pucas“ kleknem pred tobom i dok tako mocno uzimas u ruke svoje oruzje I kreces da pucas, u ruke uzimam I ja tvoj kurac. Srecom pa si samo u trenerci, pa lako ide. Iskocio je jedan lep, sredjen kurac, sa lepim glavicem, … prosto trazi da bude moj. Ispalio si jedan metak. Pogodio si metu tacno u centar!

Krenula sam jezikom…

 Ostatk price je na Patreonu. :) Patreon ovde

Коментари